Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danseresje schreef:[ [url=m/Ju8fC1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier gister begonnen aan een draak![]()
Had geen al eens eerder gemaakt, maar nooit een foto gemaakt....
Vanochtend had ik alleen de contouren van de man af, nu dus zo ver als bovenstaande foto. Zie het nu niet meer met het licht op vijftig tinten beige....
[ [url=m/KxTmGX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3aAQVv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LzFSj6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerder de tekst op vorm en tekstrichting gesorteerd. Laatste stukje tekst ging als een speer.
[ [url=m/jI0kyt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu nog niet genoeg ruimte om de vormpjes ook netjes te leggen..... Hoop dat ik hemMorgenochtend af heb. Dan ga ik hem NIET meer maken
SecretLIN schreef:[ [url=m/49ngfA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb net deze af
[ [url=m/nzDZum.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wennii schreef:Danseresje schreef:[ [url=m/Ju8fC1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier gister begonnen aan een draak![]()
Had geen al eens eerder gemaakt, maar nooit een foto gemaakt....
Vanochtend had ik alleen de contouren van de man af, nu dus zo ver als bovenstaande foto. Zie het nu niet meer met het licht op vijftig tinten beige....
[ [url=m/KxTmGX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3aAQVv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LzFSj6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerder de tekst op vorm en tekstrichting gesorteerd. Laatste stukje tekst ging als een speer.
[ [url=m/jI0kyt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu nog niet genoeg ruimte om de vormpjes ook netjes te leggen..... Hoop dat ik hemMorgenochtend af heb. Dan ga ik hem NIET meer maken
Oooh die heb ik ook liggen! Lijkt me echt doffe ellendeMaar toch maar mee genomen bij de kringloop, kon m niet laten liggen. Nu nog een keer de moed verzamelen eraan te beginnen!
JPitty schreef:Zat vandaag de nieuwe Kruidvat folder in te neuzen en zag deze staan:
[ [url=m/wcyxGB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jumbo, verwacht dus wel redelijk goede kwailiteit. Twijfel om er eentje te gaan kopen.
Vind trouwens die ronde ook wel gaaf, net als die walvis en die ronde regenboog die eerder gepost werden. Waar kopen jullie deze puzzels?