Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Nog mensen die vandaag op een rommel markt of vrijmarkt gaan staan?
Dott schreef:Nope. Ik ga lekker weg van de drukte en met mn paard op pad

Jolien87 schreef:Jolien87 schreef:Ik heb nu ook weer een bijzonder 'exemplaar'.
Ik heb een stereoset te koop op marktplaats. Vorige week had ik een overeenkomst gesloten met een koper. Hij zou het geld overmaken. Een dag later kreeg ik van hem een mail (via de advertentie, dus niet als reply op de mails die we al hadden gestuurd aan elkaar) met de vraag of ik de stereo nog had. Waarop ik maar heb beantwoord dat ik wacht op zijn geld en dat ik hem dan verstuur en hem de T&T-code geef.
Vanmorgen mailde ik hem dat ik nog geen geld had ontvangen dus dat ik hem nog niet kon versturen, waarop hij terugmailde wat de afmetingen van de stereo waren. Die dus maar teruggemaild met de vraag of hij het geld alsnog gaat overmaken.
Nu stuurde hij terug dat hij het vanavond ging overmaken en dat ik het geld dan waarschijnlijk morgen zou hebben. Ik heb tot slot maar geantwoord dat ik het geld al eerder had verwacht omdat hij immers al een paar dagen geleden had gezegd dat het geld die ochtend was overgemaakt maar dat vanavond ook prima was aangezien er nog geen andere geïnteresseerden waren.
Ik vind dit wel erg bijzonder. Het scheelt dat er geen andere belangstellenden zijn voor de stereo dus het is niet zo dat ik nu iets misloop, maar ik ben blij als het geld straks op mijn rekening staat en ik de boel kan versturen.
ow wateen gedoe, Jolien,mag ik vragen wat je voor de steriotoren vroeg en van welk merk hij is? Ik probeer de mijne nl ook via marktplaats te verkopen maar op de een of andere vage manier wilt niemand hem over nemen, Of ik nu te duur ben?
En het verhaal krijgt nog een vervolg. Inmiddels zijn we een paar dagen verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. (De beste man had dinsdag gemaild het die avond over te zullen maken). Ik vind het nu toch wel vervelend worden, ookal zijn er nog geen andere belangstellenden. Het is dus niet zo dat ik nu andere mensen 'nee' moet verkopen, maar hopelijk snappen jullie het gevoel een beetje dat ik erbij krijg.
Daarom heb ik hem zojuist deze mail gestuurd. Netjes maar wel duidelijk dacht ik zo.
"Hallo,
Inmiddels zijn we al een aantal dagen verder sinds de laatste keer dat je had gezegd het geld te zullen overmaken.
Ik ben benieuwd of je dit nog van plan bent te gaan doen, ik heb namelijk nog niks van je ontvangen.
Ik zal de stereo pas verzenden zodra het geld op mijn rekening staat. Aangezien je al een paar keer hebt toegezegd het geld te zullen overmaken, weet ik niet meer of je dit nog daadwerkelijk gaat doen. Daarom kan ik niet beloven om de stereo nog langer te reserveren voor je.
Mocht je het geld alsnog overmaken dan hoor ik graag van je.
Gr. Jolien."
Alja schreef:Nog mensen die vandaag op een rommel markt of vrijmarkt gaan staan?
Jolien87 schreef:Het is een mediacenter waar je dus van alles op kunt aansluiten. De nieuwprijs was €100,- en mijn vraagprijs is €30,-.
Het verhaal wordt nog gekker.
Vanavond kreeg ik weer een mailtje van de beste man. Niet als reply op mijn mail van eergisteren, maar hij had weer via de advertentie gereageerd. En wel het volgende:
Beste J. Drost,
Heeft u hem nog liggen?
En, wat is de vraagprijs incl verzendkosten?
Met de vriendelijke groet.
Serieus? Wat is hier nu weer de bedoeling van? Ik weet ook even niet zo goed wat ik hierop moet antwoorden.