djuulsie schreef:Das echt belachelijk!!! En idd fijn dat ze zulke documenten zo serieus nemen... Moet jij hier nu weer voor betalen? T is toch hun fout?
We zullen zien. Bevriende advocate gaat kijken of ze het recht kan trekken... Klootzakken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuulsie schreef:Targaryen: Wat voor iemand heb je gevonden op WAP?
shilady schreef:Vrijdag zie ik alfredo![]()
![]()
en dan dinsdag David
Isegrim schreef:Na meer dan een maand kon eindelijk Jamie's overlijdenscertificaat worden opgehaald. Ik moest 45 dollar betalen voor 7 kopieën. Maar er staat op dat Jamie in Duitsland geboren is. WTF? Ze kunnen echt niks goed doen daar. Op mensen doodmaken na dan.![]()
![]()
Nant schreef:Was hij maar geboren in Duitsland, dan was deze ellende hem wellicht bespaard gebleven.
Wat een raar land is het om zo te knoeien met officiële documenten.
Nog steeds niets gehoord van Montyook niet van zijn tante overigens. Normaal reageert hij altijd als hij post krijgt
Edit: Op de website van zijn gevangenis zie ik dat hij is overgeplaatst naar een andere afdeling.
Van FCC naar FCI, misschien is dit de reden. FCI is volgens mij wel strenger.. Watskebeurd????
Citaat:I received the nice Christmas card today. Tell everyone that Matthew and I greatly appreciate it. It really helps knowing that there are people out there that really do care. Right now I just feel so lost. I knew the holidays would be hard because they normally are but this year is the hardest. I miss Jamie so much . Hope you feeling better.