Vanmorgen mijn kinderen en hond bij de gastouder afgezet en het ging zo makkelijk en luchtig dat ik me gewoon lichter en onbevangener voel om zelf te gaan werken.
Fijn topic om te lezen. Soms heb ik dat even extra nodig.
Vrijdag gehoord dat oogspieren achteruit gaan. Dus alles zien wat nog kan ga ik zeker doen.
Miesemuisje
Geplaatst: 17-03-25 20:30
Ik liep langs de schoenenwinkel waar ik heen wilde, maar bedacht me toen dat ik mijn kortingsbon was vergeten… maar er stond een rek buiten met allemaal schoenen voor maar 30 euro daar geldt de korting toch niet op. Nu een paar t.w.v. 120 euro voor 30, Nice
Laatst bijgewerkt door Miesemuisje op 17-03-25 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Planning voor nu is volgende week terug naar eigen flat. Helaas spullen balkon moeten nog even eind april in de garage blijven.
cursebreaker
Geplaatst: 18-03-25 17:45
Ik ben vandaag blij omdat ik mijn zoon gelukkig zie. Hij heeft een mooie ‘boost’ gehad omdat hij zijn gestelde doelen ruim heeft behaald mbt zijn groep 8 doorstroom toets, waar hij hard voor heeft gewerkt en trots op mag zijn. Dat heeft hij maar ‘even’ mooi gedaan. Hij heeft nu het advies gekregen voor de middelbare school waar hij op hoopte/van droomde. Mooi om te zien wat dit voor/met hem doet nu #trotsemama.