Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 12:41

Nyaleti schreef:
Corona :roll:

Oef, beterschap!

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 12:48

Mijn ergernis is dat ik met een oud-klasgenootje even contact heb gehad (woont nu aan de andere kant van Nederland) en ze wilt gelijk logeren, dit dat. Ik zeg dat het me wel leuk lijkt, maar dat ik het er nog met m’n ouders over moet hebben of het logeren wel kan. Ik vertel het aan m’n moeder, zij geeft aan dat het niet kan. Dat maakt mij niet echt iets uit, zo goede vriendinnen waren we nou niet. Meer kennissen.
Dus ik zeg dat het niet kan. En dan gaat ze me toch spammen met waarom niet, belt me 4x achter elkaar and so on -:(-

Als ik aangeef dat het niet kan, dan kan het niet. En je hoeft niet altijd de reden te weten. Dat heb ik al tig keer gezegd. Ook vaak genoeg tegen andere vriendinnen. Maar altijd moet ik maar een rede hebben, dit dat. Terwijl zij ook nooit hun reden zeggen :roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 13:00

Marcella schreef:
MarlindeRooz schreef:
Waarschijnlijk nog een hamster dood (moet hem vanmiddag nog opgraven)

Dier 4 wat deze maand overlijdt.

Sterkte.

Maar heb je geen last van bloedluis.

Nee.

Beide hamsters stonden ook niet in dezelfde kamer oid.

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 13:04

Dat ik tot half 4 op kantoor mijn tijd uit moet zitten vanwege bereikbaarheidsdienst. Maar ik heb veel te weinig eten bij mij. De horror. _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 13:05

Dat ik nu met heeeeel veel overgebleven hamsterspullen zit + een groot leeg hok.

Godzijdank wil ik nu echt niks meer erbij. Dus ga alles doneren aan een opvang.

Maar dat wil ik natuurlijk meteen doen maar dat kan niet want kerst. :+ Anders was ik vandaag nog naar een opvang gereden. :=

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 13:06

Mijn overstroomde weiland en paddocks is al een punt van irritatie maar door de hoge temperatuur zijn ook de muggen weer actief. Geen leuke periode voor de paardjes.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 13:36

Sterkte Marlinde!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 14:06

MarlindeRooz schreef:
Waarschijnlijk nog een hamster dood (moet hem vanmiddag nog opgraven)

Dier 4 wat deze maand overlijdt.

Jeetje wat poedersuiker, sterkte :(:)
Voor alle zieken heel veel beterschap <3
En voor ieder die het nodig heeft een dikke knuffel!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 14:09

CupCakes_ schreef:
Dat ik tot half 4 op kantoor mijn tijd uit moet zitten vanwege bereikbaarheidsdienst. Maar ik heb veel te weinig eten bij mij. De horror. _O-

Thuisbezorgd?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 14:10

AnnemiekvM schreef:
CupCakes_ schreef:

Thuisbezorgd?

Die gaan dus allemaal pas om 1600 open. :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 14:15

Waar zit je ergens? Als je in de buurt zit, wil ik je wel wat komen brengen hoor! Toch zat in huis. :j

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 14:20

Myfairytale schreef:
Waar zit je ergens? Als je in de buurt zit, wil ik je wel wat komen brengen hoor! Toch zat in huis. :j

Allereerst proficiat! En lief aanbod, een collega kwam net toevallig langs met eten _/-\o_

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 14:36

zonnebloem18 schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik wordt er juist heel rustig van als ik eenmaal in bed lig. Ik ga er wel goed op. Maar als je er niet door kunt slapen is super vervelend! Helemaal omdat het voorlopig nog wel even blijft waaien.

kun je geen oordoppen ect. Gebruiken zodat de wind niet zo hard klinkt?

Als ik ga slapen heb ik altijd een luisterboek aan via oordopjes, dan zou ik die harder moeten zetten, maar dan is het weer te hard om in slaap te vallen.

Doordat we zowel voor als naast ons huis akkerland hebben slaat het hier altijd vol op de voorkant van het huis, dat klinkt gewoon heel vervelend. Om een idee te geven tegenover ons zien we de Norgervaart en rechts van ons huis zien we de Koelenweg.

Ah dat is heel vlakbij mijn huis, verschil is alleen dat ik in een woonwijk zit , daar spookt het toch net even minder dan op de vlakke gedeelte. Misschien als straks het nieuwe gedeelte van de wijk klaar is dat dat nog wat tegen gaat houden. Al had die wijk van mij niet gehoeven , ze gaan nog flink uitbreiden.

Je woont wel aan een mooie locatie, lekker dicht bij de natuur ( Als je de drukke hoofdweg even wegdenkt)

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 14:51

Dat ik helemaal onder de striae zit, fijn gevoel voor het kerst diner.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 14:55

Sterkte voor alle zieken,iedereen met het verlies van diertjes en familieleden.

Dit hoort misschien thuis in het wolven topic maar ik word zo naar en emotioneel van al die dieren die op een verschrikkelijke wijze aan hun einde komen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 15:05

CupCakes_ schreef:
Myfairytale schreef:

Allereerst proficiat! En lief aanbod, een collega kwam net toevallig langs met eten _/-\o_

Dank je wel!
Fijn dat je nu toch wat eten hebt. :D

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! :(:)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 16:26

Mijn man heeft een hevige astma aanval gehad. Alle luchtjes zijn m teveel. Ik sta nu in de garage te koken. Muziek, wijntje erbij. Prima te doen.
En ach, ergernis is het niet zo erg. Hij doet het niet voor zijn plezier. Arme ziel.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 16:44

Heb een pallet paddockmatten gekocht om de blubber hier wat onder controle te houden. De verkopers staan volgende week op jumping Mechelen, dus ik mocht vandaag afhalen (op kerstdag 8)7 ), anders was het na nieuwjaar.

Eventjes een inschattingsfoutje gemaakt: de pallet weegt 1500 kg, stond ik daar met mijn aanhangwagentje tot 500 kg dat dan ook nog es te klein is volgens de grootte van de pallet. Dus ik moet nu nog op zoek naar iemand die me kan helpen de matten manueel over te laden (50 stuks aan 30 kg per stuk, dus voor mij in mijn eentje wat moeilijk), en dan is het nog 2 of 3 keer over en weer rijden, zucht. Mijn extra weekje verlof zal weer aardig ingepalmd worden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 16:49

Zo wat is iedereen weer gezellig op werk , niet dus :') Nou ja trekt vast straks wel bij. Vooral een collega kan soms zo'n bui hebben waar ik niks mee kan.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 20:04

Dat vuurwerk dat de hele tijd wordt afgestoken. Hond de hele tijd van slag

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 21:20

We hadden te weinig eten dus wat besteld, maar dat is er nog niet zoals verwacht van thuisbezorgd. Normaal eet ik tussen 5 en half 6 :+

Volgend jaar werk ik maar mooi met oud en nieuw , vindt dit echt maar chaos :') wordt weer laat vanavond en ik wou op tijd naar huis....

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 21:21

Dat alle restaurants in Johannesburg dicht zijn voor een kerstdiner, dus we net met de crew maar McDrek gehaald hebben…

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 22:56

De regen. Zelfs een naaktslak vond het niet leuk meer en vluchtte bij mij naar binnen. Het arme ding… maar toch moest hij naar buiten, anders gaat mijn kat met hem aan de haal. Had ik ook niet zo’n zin in. xD

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 01:55

Die schijt wind. Giert door m'n huis, deur kleppert ondanks dat ie dicht zit, het gordijn tikt (haakje in rails) en wappert heen en weer. Irritant en het raam mag niet dicht van de wederhelft

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 03:12

Ik ben oud -O-