Fly_high schreef:Ik heb vodka, wat een toeval
Omg laten we elkaar... ontmoeten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Rottige baarmoeder die weer pijn doet. Waarom moet ik dit doorstaan ik ben toch niet van plan dat ding te gebruiken.
Roosch schreef:MarlindeRooz schreef:Rottige baarmoeder die weer pijn doet. Waarom moet ik dit doorstaan ik ben toch niet van plan dat ding te gebruiken.
Dat roep ik ook zo om de zoveel weken. Hel. Dat alleen de mensen die het ding van plan zijn te gebruiken hier last van hebben, alsjeblieft. Zo bij je geboorte de vraag krijgen of je wil fokken of niet en indien niet, hop, geen menstruatie. Ik zou d'r voor tekenen.
Daphne__ schreef:Iemand die helemaal into the force free en R+ paarden trainen is volgens haar site, die vervolgens paard meerdere keren in de buik ramt met een hoevenkrabber. En loopt te brullen en met haar schouder tegen het paard aan beukt.
Mooie theorie dat ze werkt zonder dwang en het paard in z'n waarde laat, maar in de praktijk komt er weinig van terecht![]()
Geen bekend iemand overigens, voor iemand denkt dat ik een bekendere trainer oid bedoel.