Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokfanaat schreef:maar waarom heb jij je sexuele voorkeuren verteld, dat gaat toch niemand wat aan.
capopjekop schreef:Als een agent daarnaar vraagt bij een zedenzaak dan geef je toch antwoord?
Wel slecht dat ze die fout gemaakt hebben zeg.
Ik hoop dat het vanuit de dader gewoon dreigen was. Dreiging is wel een effectieve manier van manipulatie. En als hij nu idd gewoon in de tbs zit dan kan het zomaar jaren duren voordat hij vrij wordt gelaten.
[***] schreef:Het is vrij normaal dat een dader heel erg veel informatie krijgt. Hij mag alle stukken uit het dossier inzien namelijk, en ik ben verhoord over al die dingen. Een zeer groot deel van de verhoren ging over mijn persoonlijke leven, voorkeuren, exen, vrienden, hobby's.
Ineke2 schreef:fokfanaat schreef:maar waarom heb jij je sexuele voorkeuren verteld, dat gaat toch niemand wat aan.
Echt serieus, daar gáát het toch niet om in het grotere geheel?
De dader had die privé gegevens nooit mogen krijgen en dat is zeer kwalijk te noemen dat dit wel is gebeurd.
DuoPenotti schreef:Je precies, ik zou ook braaf antwoorden aan de politie.
Maar ik blijf me sowieso verbazen over de straffen van iemand die in verlof hetzelfde nog eens uitspoot.
Ik blijf erbij, niet alle ziektes zijn te genezen, ook niet in de bovenkamer...
En dat adres gegeven niet veilig zijn is helemaal absurd natuurlijk.
En dat recht er toe hebben.... idioot land zijn we.
DuoPenotti schreef:Je precies, ik zou ook braaf antwoorden aan de politie.
Maar ik blijf me sowieso verbazen over de straffen van iemand die in verlof hetzelfde nog eens uitspoot.
_San87_ schreef:DuoPenotti schreef:Je precies, ik zou ook braaf antwoorden aan de politie.
Hij heeft geen recht op adresgegevens, mailadressen en telefoonnummers. Enkel aan de informatie die opgenomen is in het onderzoek, persoonsgegevens horen anoniem te zijn gemaakt.
[***] schreef:_San87_ schreef:
Hij heeft geen recht op adresgegevens, mailadressen en telefoonnummers. Enkel aan de informatie die opgenomen is in het onderzoek, persoonsgegevens horen anoniem te zijn gemaakt.
Dat klopt maar dat mocht niet zei de zedenrecherche. Anonimiseren of kiezen voor domicilie was niet mogelijk omdat zo valse aangiftes zouden worden voorkomen werd er gezegd. Ik had op dat moment nog geen advocaat (mocht niet van de zedenrecherche) en ik geloofde nog wat de politie zei.
chanicha schreef:Voor zulke dingen als glaasjes voor olielampen ligt er een boot in het Amsterdam Rijnkanaal in Utrecht die ik weer niet hoeveel spullen verkoopt voor op schepen en zo.
Ik heb daar ook kousjes voor een oliestel en petroleum gehaald, je kan er met de boot aanleggen.
[***] schreef:Superfijn. De tape van mijn teen is los, ik heb geprobeerd het zelf opnieuw te plakken, niet gelukt. Huisarts is niet bereikbaar dus ik heb het nummer op het nazorgformulier gebeld. "Ik moet even overleggen want dit is niet de bedoeling", in de wacht, "het is echt niet de bedoeling, is er niemand die het voor jou kan doen?" nee, daarom bel ik. "Nog even overleggen hoor", weer in de wacht. "Je mag langskomen, maar het is wel een beetje gekkig hoor"
JA HALLO IK WIL AL NIET NAAR EEN ZIEKENHUIS EN VOLGENDE KEER NEGEER IK DIE WAARDELOZE TEEN GEWOON
Er wordt mij steeds verweten dat ik een zorgmijder ben, goh wat raar zegmijn ervaringen in de zorg zijn tot nu toe zwaar poedersuiker.
Kairos schreef:[***] schreef:Superfijn. De tape van mijn teen is los, ik heb geprobeerd het zelf opnieuw te plakken, niet gelukt. Huisarts is niet bereikbaar dus ik heb het nummer op het nazorgformulier gebeld. "Ik moet even overleggen want dit is niet de bedoeling", in de wacht, "het is echt niet de bedoeling, is er niemand die het voor jou kan doen?" nee, daarom bel ik. "Nog even overleggen hoor", weer in de wacht. "Je mag langskomen, maar het is wel een beetje gekkig hoor"
JA HALLO IK WIL AL NIET NAAR EEN ZIEKENHUIS EN VOLGENDE KEER NEGEER IK DIE WAARDELOZE TEEN GEWOON
Er wordt mij steeds verweten dat ik een zorgmijder ben, goh wat raar zegmijn ervaringen in de zorg zijn tot nu toe zwaar poedersuiker.
Wat een raar mens aan de telefoon. Ik snap dat hun werkdruk ook hoog is, maar dat het los kan laten op een plek waar mensen nog weleens zweten vind ik niet heel gek (ik heb altijd al heel gauw zweetvoeten bv). Maar misschien kunnen ze je het wel duidelijk laten zien dat als het nogmaals zou voorkomen dat je het zelf kan doen, want ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je daar op het eerste moment niet bij nadenkt door de adrenaline.
[***] schreef:Kairos schreef:
Wat een raar mens aan de telefoon. Ik snap dat hun werkdruk ook hoog is, maar dat het los kan laten op een plek waar mensen nog weleens zweten vind ik niet heel gek (ik heb altijd al heel gauw zweetvoeten bv). Maar misschien kunnen ze je het wel duidelijk laten zien dat als het nogmaals zou voorkomen dat je het zelf kan doen, want ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je daar op het eerste moment niet bij nadenkt door de adrenaline.
Ik weet hoe het moet en ik dacht ook dat ik het kon dus dat heb ik geprobeerd. Ik heb inmiddels alleen heel wat meer fysieke klachten dan de vorige keer dat ik mijn teen brak dus het lukte gewoon niet. Buurman (de aardige) is niet thuis, vrienden op vakantie. Volgende keer loop ik wel lekker verder zonder tape. Wat een gezeik steeds als ik ergens hulp vraag