Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 12:52

[***] schreef:
Er is een monteur voor de lekkage maar ze hebben de verkeerde monteur gestuurd -:(- ik zit er een beetje doorheen

Goede monteur is net weg. Lekkage opgelost *\o/*
Nu de stank nog

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:02

Ik erger mij aan mijn vader.. al weken..

Hij is stront chagrijnig, vind zichzelf heel zielig, wil geen leuke dingen doen en als ik dat wel met mijn moeder ga doen dan vindt die zichzelf nog zieliger en heeft waarschijnlijk een burn-out.. maar.. het interesseert mij gewoon niet meer..

Hij heeft in november een plekje huidkanker weg laten halen. Heel poedersuiker natuurlijk, maar het is namelijk zo dat wij hem al jaaaren hebben gewezen op dat plekje wat continue open lag en steeds groter werd. Ik denk misschien wel 5 jaar. Pas toen een vriendin van ons zei (die in een kliniek werkt) misschien moet je er eens naar laten kijken is hij naar een arts gegaan. Wij wisten natuurlijk al lang dat het wel iets moest zijn, maar hij was helemaal in paniek. Wij konden hem niet meer helpen, want wij waren alleen maar vreselijk boos omdat hij nu ineens wel kon luisteren terwijl wij dat al jaren tegen hem zeggen..

Net zoals dat die al jaren een hoge bloeddruk heeft.. ook daarvan was al meerdere keren gezegd dat die naar een huisarts moest. Nee.. pas toen zijn bloeddruk 260(!!!) Was ging meneer naar de huisarts en door naar de spoedeisende hulp omdat het niet te meten was.. en weer was die natuurlijk enorm zielig en weer konden wij daar weinig begrip voor opbrengen..

Tussendoor gebeuren er ook gewoon allemaal van die kleine dingen.. vandaag ook weer. Kom ik er achter dat die de bijenhotels van de muur heeft gehaald en heeft neergelegd zodat ze niet van de muur zouden waaien.. leuk bedacht zou je dan zeggen.. laat het dan net zo zijn dat die ze als vogelvoer heeft neergelegd en ze of zijn opgegeten of zijn verzopen door de regen.. ik was zo blij met mijn bijen.. ik loop nu even te godveren in mijzelf

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:10

Mywishmax, mag via de pb, wat voor uitkering heb je en is de rolstoel voor jezelf? En heb je de auto ook voor werk nodig? In sommige gevallen kan een auto betaald worden door de uitkeerder i.d.v. van een voorziening.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:18

[***] schreef:
[***] schreef:
Er is een monteur voor de lekkage maar ze hebben de verkeerde monteur gestuurd -:(- ik zit er een beetje doorheen

Goede monteur is net weg. Lekkage opgelost *\o/*
Nu de stank nog

*\o/*

Sterkte Dropneus, zonde van de bijen! Ook sterkte voor je vader. Kan het zijn dat hij het allemaal goed bedoelt maar het wellicht niet allemaal even goed overziet?

MyWishMax wat balen van de kosten voor je wagen… Altijd zuur zoiets.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:24

Ook nog mooi om te horen: mijn rookgaskanaal was blijkbaar lek. Dat is vorige week gerepareerd tegelijk met het vervangen van de boiler.
Door die lekkage kwam er koolmonoxide mijn woning in.
Ik heb daarna ook geen migraine meer gehad in plaats van 4-5x per week, dus ik denk dat mijn migraine geen migraine was.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:27

:oo

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:29

[***] schreef:
Ook nog mooi om te horen: mijn rookgaskanaal was blijkbaar lek. Dat is vorige week gerepareerd tegelijk met het vervangen van de boiler.
Ik heb daarna ook geen migraine meer gehad in plaats van 4-5x per week, dus ik denk dat mijn migraine geen migraine was.

Zo dan daar zou ik werk van maken. Levensgevaarlijk.

@Amyll om nog op jou te reageren: weinig klachten van de Corona en inmiddels redelijk bijgekomen van het ongeval. Dank je wel voor je lieve uitgebreide reactie <3
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 09-02-22 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:29

AmyII schreef:
Sterkte Dropneus, zonde van de bijen! Ook sterkte voor je vader. Kan het zijn dat hij het allemaal goed bedoelt maar het wellicht niet allemaal even goed overziet?

Sommige dingen bedoelt hij wel goed hoor, zeker.. maar tegenwoordig schiet hij bij het minste uit z'n slof of gewoon om helemaal niks waardoor het voor de rest ook niet echt gezellig meer is in huis. Hij beseft niet dat wij voor hem op onze tenen lopen zodat het af en toe nog gezellig is..

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:33

Dropneus95 schreef:
AmyII schreef:

Sommige dingen bedoelt hij wel goed hoor, zeker.. maar tegenwoordig schiet hij bij het minste uit z'n slof of gewoon om helemaal niks waardoor het voor de rest ook niet echt gezellig meer is in huis. Hij beseft niet dat wij voor hem op onze tenen lopen zodat het af en toe nog gezellig is..

Dat moet zwaar zijn en heel lastig voor jullie allemaal, heel veel sterkte!

Edit:
@PabloBokt:
Fijn dat de klachten meevallen en dat je al wat bekomen bent van het ongeluk. Heb je slachtofferhulp nog gebeld? Of schat je nu in dat het zonder ook goed gaat?
Weet dat je ze ook na maanden nog mag bellen hè, mocht je later nog ergens tegenaan lopen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:45

MyWishMax schreef:
Lau, wat erg zeg := vreselijk dat je dan ineens wel wat hoort.
Pablo, sterkte! Heel heftig zeg.

Mijn auto moest voor apk en beurt naar garage. Werd ik al vrij snel gebeld dat er best wat mankeerde en waarschijnlijk rond de 1000 euro gaat kosten... Auto is oud, maar weinig km. Ik kan niks vergelijkbaars vinden voor normale prijs en ben afhankelijk van auto. Maar vorig jaar ook al zoveel aan reparaties gehad, alleen toen verdeeld over meerdere keren. Ze gaan nu verder zoeken en als er niks anders naar boven komt maken ze hem. Anders moet ik toch zoeken naar iets anders.

2de Handse kleine auto's zijn op het moment geld waard en productie nieuwe auto's is ook minder wegens chips te kort.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:46

Moe ;(

Wanneer is er nou is een keer geen stress, geen druk, niks te doen? -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:49

[***] schreef:

Grof gezegd je had dood kunnen gaan. :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:51

Marcella schreef:
[***] schreef:

Ja inderdaad. Krijg je wel mooie roze lijken van :+
Zo maar weer de huisarts bellen of ik hier nog iets mee moet

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:51

Ik zit in de trein en het is best wel druk.
Een oude vrouw kwam voor me staan en gebaarde boos dat ik mijn tas weg moest doen. Ze kon het ook gewoon netjes vragen :j
Maarja, zij nam alle ruimte en ze tikte me continu aan omdat het te krap was

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:56

Ik zit niet lekker in mijn vel en heb een heel naar voorgevoel over de second opinion die we voor ons paard gaan doen |(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 13:59

MarlindeRooz schreef:
Kookaburra schreef:
Reclame 'overwin voor eens en altijd spreekangst'. Mijn brein: "waarom moet je het overwinnen? Het is toch normaal als je spanning voelt als je voor een groep staat? Waarom moet alles in de wereld nu zonder spanning of angst?"

Zal ik het mooier maken. Ik deed HBO docentenopleiding. En dan hadden sommige mensen presentatieangst. En dan mochten ze huilie huilie voor een kleinere groep presenteren.

JONGENS JULLIE WORDEN DOCENT????

Als dat kleiner stapje helpt je angst te overwinnen is dat juist heel nuttig. Ook is voor een klas staan anders dan voor je medestudenten. De 1 vindt dat relaxter de ander juist niet. Omgaan met angst is ontzettend moeilijk maar het is niet omdat je angst hebt, dat je er nooit mee om kunt leren gaan :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:00

[***] schreef:
Marcella schreef:

Ja inderdaad. Krijg je wel mooie roze lijken van :+
Zo maar weer de huisarts bellen of ik hier nog iets mee moet

Goed dat je de huisarts belt. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat koolmonoxide stapelt, waardoor het alsnog schade aan kan brengen zodra je uit de situatie bent… Pin me er niet op vast, maar ik dacht zoiets eens gelezen te hebben.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:01

Lau schreef:
Dat mijn vader ja 1,5 jaar ineens meer contact op neemt. Ik vond het al raar dat hij ineens weer begon te praten. Nou hij moest mij wat vertellen, hij ging trouwen. Nou prima leuk voor hem. Maar hij had natuurlijk gewoon een fotograaf nodig want iemand huren was te duur. Zoals ik al vanaf het begin zei er zit iets achter en nu is het er eindelijk uit.. Verder zijn wij ook niet uitgenodigd voor de ceremonie en het feest. Nee puur foto’s zou het dan zijn :')

Is de offerte al verstuurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:01

poes schreef:
MarlindeRooz schreef:
Zal ik het mooier maken. Ik deed HBO docentenopleiding. En dan hadden sommige mensen presentatieangst. En dan mochten ze huilie huilie voor een kleinere groep presenteren.

Als dat kleiner stapje helpt je angst te overwinnen is dat juist heel nuttig. Ook is voor een klas staan anders dan voor je medestudenten. De 1 vindt dat relaxter de ander juist niet. Omgaan met angst is ontzettend moeilijk maar het is niet omdat je angst hebt, dat je er nooit mee om kunt leren gaan :)

Ik heb nu een bijdrage geleverd aan 2 lessen, voor een groep studenten vind ik inderdaad veel makkelijker dan voor mijn klasgenoten!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-22 14:03

Weer een stukje van mn kies gebroken..
Naast het stukje vulling omdat er een half jaar geleden ook al een stukje was afgebroken 8)7

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:11

poes schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik vind presenteren voor leeftijdsgenoten/volwassenen zo veel enger. Sta zonder problemen en angst voord e klas, tot ik iets moet presenteren aan een volwassene ofzo :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:19

€0.84 cent inklaringskosten voor een pakketje.. Ze moeten de beste man of vrouw die de kaart opgestuurd heeft meer betalen dan dat het ze überhaupt oplevert. _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:23

AmyII schreef:
@PabloBokt:
Fijn dat de klachten meevallen en dat je al wat bekomen bent van het ongeluk. Heb je slachtofferhulp nog gebeld? Of schat je nu in dat het zonder ook goed gaat?
Weet dat je ze ook na maanden nog mag bellen hè, mocht je later nog ergens tegenaan lopen.

Ik schat nu in dat het zonder wel gaat, gelukkig :) dat had ik gisteravond nog niet verwacht maar verloofde en ik zijn vanochtend vroeg ergens samen wakker geweest en hebben er nog over gepraat. Kwamen tot de conclusie dat we al wat meer afstand konden nemen en het voor nu (nog) niet nodig is. Mocht er later nog wat opkomen dan weet ik ze inderdaad te vinden, dank je :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:26

xPabloBokt schreef:
AmyII schreef:
@PabloBokt:

Ik schat nu in dat het zonder wel gaat, gelukkig :) dat had ik gisteravond nog niet verwacht maar verloofde en ik zijn vanochtend vroeg ergens samen wakker geweest en hebben er nog over gepraat. Kwamen tot de conclusie dat we al wat meer afstand konden nemen en het voor nu (nog) niet nodig is. Mocht er later nog wat opkomen dan weet ik ze inderdaad te vinden, dank je :*

Mocht je er een keer 's nachts last van krijgen dan mag je altijd een berichtje sturen, ik ben vaak laat wakker :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 14:31

Voel me al de hele dag enorm moe en overprikkeld. En sinds kort ook heel erg koud. Zo irritant het is hier helemaal niet koud en heb ook al een dikke trui aan. :roll: