[***] schreef:Er is een monteur voor de lekkage maar ze hebben de verkeerde monteur gestuurdik zit er een beetje doorheen
Goede monteur is net weg. Lekkage opgelost

Nu de stank nog
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
[***] schreef:[***] schreef:Er is een monteur voor de lekkage maar ze hebben de verkeerde monteur gestuurdik zit er een beetje doorheen
Goede monteur is net weg. Lekkage opgelost![]()
Nu de stank nog
[***] schreef:Ook nog mooi om te horen: mijn rookgaskanaal was blijkbaar lek. Dat is vorige week gerepareerd tegelijk met het vervangen van de boiler.
Door die lekkage kwam er koolmonoxide mijn woning in.
Ik heb daarna ook geen migraine meer gehad in plaats van 4-5x per week, dus ik denk dat mijn migraine geen migraine was.
AmyII schreef:Sterkte Dropneus, zonde van de bijen! Ook sterkte voor je vader. Kan het zijn dat hij het allemaal goed bedoelt maar het wellicht niet allemaal even goed overziet?
Dropneus95 schreef:AmyII schreef:Sterkte Dropneus, zonde van de bijen! Ook sterkte voor je vader. Kan het zijn dat hij het allemaal goed bedoelt maar het wellicht niet allemaal even goed overziet?
Sommige dingen bedoelt hij wel goed hoor, zeker.. maar tegenwoordig schiet hij bij het minste uit z'n slof of gewoon om helemaal niks waardoor het voor de rest ook niet echt gezellig meer is in huis. Hij beseft niet dat wij voor hem op onze tenen lopen zodat het af en toe nog gezellig is..
MyWishMax schreef:Lau, wat erg zegvreselijk dat je dan ineens wel wat hoort.
Pablo, sterkte! Heel heftig zeg.
Mijn auto moest voor apk en beurt naar garage. Werd ik al vrij snel gebeld dat er best wat mankeerde en waarschijnlijk rond de 1000 euro gaat kosten... Auto is oud, maar weinig km. Ik kan niks vergelijkbaars vinden voor normale prijs en ben afhankelijk van auto. Maar vorig jaar ook al zoveel aan reparaties gehad, alleen toen verdeeld over meerdere keren. Ze gaan nu verder zoeken en als er niks anders naar boven komt maken ze hem. Anders moet ik toch zoeken naar iets anders.
[***] schreef:Ook nog mooi om te horen: mijn rookgaskanaal was blijkbaar lek. Dat is vorige week gerepareerd tegelijk met het vervangen van de boiler.
Ik heb daarna ook geen migraine meer gehad in plaats van 4-5x per week, dus ik denk dat mijn migraine geen migraine was.
Marcella schreef:[***] schreef:Ook nog mooi om te horen: mijn rookgaskanaal was blijkbaar lek. Dat is vorige week gerepareerd tegelijk met het vervangen van de boiler.
Grof gezegd je had dood kunnen gaan.
MarlindeRooz schreef:Kookaburra schreef:Reclame 'overwin voor eens en altijd spreekangst'. Mijn brein: "waarom moet je het overwinnen? Het is toch normaal als je spanning voelt als je voor een groep staat? Waarom moet alles in de wereld nu zonder spanning of angst?"
Zal ik het mooier maken. Ik deed HBO docentenopleiding. En dan hadden sommige mensen presentatieangst. En dan mochten ze huilie huilie voor een kleinere groep presenteren.
JONGENS JULLIE WORDEN DOCENT????
[***] schreef:Marcella schreef:Grof gezegd je had dood kunnen gaan.
Ja inderdaad. Krijg je wel mooie roze lijken van![]()
Zo maar weer de huisarts bellen of ik hier nog iets mee moet
Lau schreef:Dat mijn vader ja 1,5 jaar ineens meer contact op neemt. Ik vond het al raar dat hij ineens weer begon te praten. Nou hij moest mij wat vertellen, hij ging trouwen. Nou prima leuk voor hem. Maar hij had natuurlijk gewoon een fotograaf nodig want iemand huren was te duur. Zoals ik al vanaf het begin zei er zit iets achter en nu is het er eindelijk uit.. Verder zijn wij ook niet uitgenodigd voor de ceremonie en het feest. Nee puur foto’s zou het dan zijn
poes schreef:MarlindeRooz schreef:Zal ik het mooier maken. Ik deed HBO docentenopleiding. En dan hadden sommige mensen presentatieangst. En dan mochten ze huilie huilie voor een kleinere groep presenteren.
Als dat kleiner stapje helpt je angst te overwinnen is dat juist heel nuttig. Ook is voor een klas staan anders dan voor je medestudenten. De 1 vindt dat relaxter de ander juist niet. Omgaan met angst is ontzettend moeilijk maar het is niet omdat je angst hebt, dat je er nooit mee om kunt leren gaan
poes schreef:MarlindeRooz schreef:Zal ik het mooier maken. Ik deed HBO docentenopleiding. En dan hadden sommige mensen presentatieangst. En dan mochten ze huilie huilie voor een kleinere groep presenteren.
Als dat kleiner stapje helpt je angst te overwinnen is dat juist heel nuttig. Ook is voor een klas staan anders dan voor je medestudenten. De 1 vindt dat relaxter de ander juist niet. Omgaan met angst is ontzettend moeilijk maar het is niet omdat je angst hebt, dat je er nooit mee om kunt leren gaan
AmyII schreef:@PabloBokt:
Fijn dat de klachten meevallen en dat je al wat bekomen bent van het ongeluk. Heb je slachtofferhulp nog gebeld? Of schat je nu in dat het zonder ook goed gaat?
Weet dat je ze ook na maanden nog mag bellen hè, mocht je later nog ergens tegenaan lopen.
xPabloBokt schreef:AmyII schreef:@PabloBokt:
Fijn dat de klachten meevallen en dat je al wat bekomen bent van het ongeluk. Heb je slachtofferhulp nog gebeld? Of schat je nu in dat het zonder ook goed gaat?
Weet dat je ze ook na maanden nog mag bellen hè, mocht je later nog ergens tegenaan lopen.
Ik schat nu in dat het zonder wel gaat, gelukkigdat had ik gisteravond nog niet verwacht maar verloofde en ik zijn vanochtend vroeg ergens samen wakker geweest en hebben er nog over gepraat. Kwamen tot de conclusie dat we al wat meer afstand konden nemen en het voor nu (nog) niet nodig is. Mocht er later nog wat opkomen dan weet ik ze inderdaad te vinden, dank je