Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Noorse sokken. Of thermosokken. fleurtjeuh schreef:Is er iets dat je kan doen tegen koud zweet voeten?
Mijn voeten worden op den duur erg koud en lijken juist dan erg vochtig te worden, waardoor ze alleen maar kouder worden..
Helaas ben ik gebonden aan veiligheidsschoenen (gelukkig niet van die ouderwetse die helemaal dicht waren) maar toch merk ik dat t niet optimaal is.
Heb nu simpele katoenen sokken aan van de hema maar toch heb ik nu vreselijk klamme voeten
enige wat echt helpt is schoenen uit trekken zodra het kan.
en bedankt. Maar goed punt. Desondanks blijft mijn punt ook staan: probeer het met 1 of 2 paar uit of het werkt. Je zal maar net zo'n gek lijf hebben als ik en een klein kapitaal aan sokken uitgegeven hebben...... Lalidan schreef:en bedankt. Maar goed punt. Desondanks blijft mijn punt ook staan: probeer het met 1 of 2 paar uit of het werkt. Je zal maar net zo'n gek lijf hebben als ik en een klein kapitaal aan sokken uitgegeven hebben......

.... Tot je al die .... krijgt? Of klopt dat ook al niet?
iirrssjjee schreef:Wat zingt ze in de titelsong van een jaar van je leven? Ik probeer er wijs uit te worden maar het lukt me echt niet gewoon.... Tot je al die .... krijgt? Of klopt dat ook al niet?
fjordjes schreef:Ik heb vanavond een concert in het GelreDome, we hebben zitplaatsen. Ik heb alleen geen idee of het daar erg koud is, wie weet dat wel?
Ik ben er nooit geweest dus kan je niet helpen maar oei, snap je struggle wel..