Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:06

Germie ik hoop dat het een grapje is :oo
Overigs inpakpier kopen mag ik hopen dat je dat niet van het bedrag afhaalt voor kadotjes :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:08

Ashleytjuhh schreef:
Overigs inpakpier kopen mag ik hopen dat je dat niet van het bedrag afhaalt voor kadotjes :o

In dat geval zou mijn lootje alleen maar lege doosjes krijgen :')
Ik heb nogal veel ingeslagen :Y)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:13

capopjekop schreef:
Inpakken is sowieso hel. Ik heb al zoveel YouTubefilmpjes gekeken maar wordt nooit echt netjes. Beetje sip wel

Dit is zo mijn gevoel. Beetje heeeel erg sip wel. Ik heb ook al mega mooi papier, hopelijk vind mijn lootje dat ook :o ! Alleen mijn inpak trucjes zijn dus niet zo top. Doe altijd zo mijn best en dan kijk ik en denk ik: that's it, i'm not going. Dus hopelijk maakt mijn papier het goed. Al twijfel ik of ik niet nog een rol moet halen... Ik kom alleen de komende dagen niet in de winkel dus ik hoop dat het er nog ligt.
Laatst bijgewerkt door Lavitabella op 19-11-21 09:15, in het totaal 2 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:13

Ashleytjuhh schreef:

Nee joh, ik maak maar geintjes, maar als mensen er serieus op ingaan, dan krijgen ze ook een serieus antwoord.

Overigens heb ik echt geen inpakpapier in huis, daar ga ik half december achteraan. Wat ik wel eens serieus doe (en ja, heb echt 1 keer krantenpapier gebruikt, maar ook daar zat een verhaal aan vast in de vorm van een geintje) is het inpakken in die papieren tassen als geschenkverpakking die je soms ergens krijgt. Dan hergebruik je het en dan kan een ander het ook weer hergebruiken. Sommigen zijn mooi gekleurd en krijg je dan al als geschenkverpakking, dus niet die simpele tassen voor als iemand dat weer denkt (maar ook die bewaar ik gewoon voor hergebruik). En soms is ook dat dan weer een hint.

Maar mijn lootje hoeft niet bang te zijn dat er te weinig in komt. Ik ben echt met wat leuks bezig wat op een toplijst stond :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:22

Ik ben nog steeds ziek dus helaas nog niet kunnen shoppen :(

Maar komt goed mijn lootje hoeft niet bang te zijn. Ik zorg voor een goed gevuld pakket. :D

Inpakpapier reken ik niet mee in het budget kost bij de action ook geen drol.
Milieu technisch niet heel goed nee. Daar ben ik het wél mee eens.

Maar ik krijg echt letterlijk kippenvel van het gevoel van krantenpapier. Oh ik kan daar echt niet tegen.
Brrr krijg al de rillingen als ik er aan denk :=

Maar mocht mijn Santa kranten papier willen gebruiken. Geen probleem hoor. Trek ik handschoenen aan. Had ik vroeger ook met het bezorgen van de kranten ja ook in hartje zomer _O-

Oh trouwens ik kan echt niét inpakken. Tot grote ergernis van mijn vent die doet het liever zelf :')

germie

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:31

Voor Saul dus reclamefolders als inpakpapier, die laten niet af. :D

Ik heb jaren kranten bezorgd, maar ze lieten echt niet zo enorm af dat je het niet meer van je vingers kreeg. Alleen spoelen was vaak genoeg.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:34

Elk jaar komt het kranten papier weer terug _O-
Zat er al aan te denken wie gaat erover beginnen :=

Inpakken kan ik niet zo goed maar ik ben vast niet de enige 8-)

Bij de bruna zag ik ook mooi inpakpapier.
Wel wat duurder.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:38

Linnie050 schreef:
Elk jaar komt het kranten papier weer terug _O-
Zat er al aan te denken wie gaat erover beginnen :=

Inpakken kan ik niet zo goed maar ik ben vast niet de enige 8-)

Bij de bruna zag ik ook mooi inpakpapier.
Wel wat duurder.

Ja mooi he. Dus we hebben nu bakpapier, alu folie, krantenpapier, reclamefolders, schoenendozen. Dus wat kan nog meer?
:Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P :Y) :P

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:42

Wc papier, keukenrol, servetten?
Plastic zakken!
Laatst bijgewerkt door Roodvos op 19-11-21 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:42

Het gaat er mij niet om dat ze afgeven. Het gaat mij om het gevoel van papier op mijn huid. Brrrr

Dus ook reclame folders van papier vallen af.

Dat papier wat gladder voelt daar kan ik wél tegen.
Maarja daar zal wel iets van plastic ofzo inzitten zeker :P

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-21 09:45

Saul beterschap. Inpakpapier heb ik al wel liggen maar weet niet of ik genoeg heb liggen.

Alleen nu opnieuw ziek thuis met een terugkerende blaasontsteking... wellicht dat als ik me morgen redelijk voel dat ik dan nog even t dorp in ga

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:45

Saul schreef:
Het gaat er mij niet om dat ze afgeven. Het gaat mij om het gevoel van papier op mijn huid. Brrrr

Ja dat gevoel is echt niet prettig idd.

En qua duurzaamheid: Ik probeer het altijd netjes open te maken zodat het papier wellicht nog hergebruikt kan worden. Ik heb ook al zitten denken aan herbruikbaar inpakpapier, maar dan moet de ontvanger van mijn pakket dat zelf gaan gebruiken, of ik moet het steeds terugvragen en dat vind ik dan ook weer zo stom :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:50

Marjo schreef:
Saul schreef:

Ja dat gevoel is echt niet prettig idd.

En qua duurzaamheid: Ik probeer het altijd netjes open te maken zodat het papier wellicht nog hergebruikt kan worden. Ik heb ook al zitten denken aan herbruikbaar inpakpapier, maar dan moet de ontvanger van mijn pakket dat zelf gaan gebruiken, of ik moet het steeds terugvragen en dat vind ik dan ook weer zo stom :')

Mijn vriend speelde zijn brooddoos altijd kwijt op school, en moest het daarna met alu-folie doen van mijn schoonmoeder. En dat moest ie naderhand weer mee naar huis nemen hahaha, om de volgende dag weer te gebruiken. Zo leerde hij het wel :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:51

Mij maakt echt niet uit in waarmee het ingepakt is.

Ik gebruik wel gewoon inpak papier. Maar verwacht er geen kunstwerk van haha

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:53

Ingepakt met krantenpapier kan nog best leuk staan ook :Y) als je netjes kunt inpakken en er niet een frommel papier van maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 09:55

Saul, beterschap! Hopelijk knap je snel op..

Krantenpapier vind ik ook echt vreemd aanvoelen. Maar hebben mensen zo'n ding nog op papier? :+

Ik vind mooi ingepakte cadeautjes wel bijdragen aan de sfeer. Maar als iemand met krantenpapier er een heel kunstwerk van kan maken.. helemaal prima.. als ik dat gebruik lijkt het op een verhuisdoos met breekbaar spul wat is omwikkeld zonder veel moeite erin te steken :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:04

idinn schreef:
Saul, beterschap! Hopelijk knap je snel op..

Krantenpapier vind ik ook echt vreemd aanvoelen. Maar hebben mensen zo'n ding nog op papier? :+

Ik vind mooi ingepakte cadeautjes wel bijdragen aan de sfeer. Maar als iemand met krantenpapier er een heel kunstwerk van kan maken.. helemaal prima.. als ik dat gebruik lijkt het op een verhuisdoos met breekbaar spul wat is omwikkeld zonder veel moeite erin te steken :')

Ik krijg hier nog diverse streekbladen wekelijks in de bus op papier. Dus ja, het is er echt nog. El periodico op papier.

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:28

Ik kan ook absoluut niet inpakken maar mijn mama wel dus ik laat haar dat doen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:30

Ik kon het vroeger ook niet, maar oefening baart kunst :D Scheelt wel dat ik het ook leuk vind om te doen :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:47

Je mag mijn cadeautjes ook wel komen inpakken Marjo… ik kan het totaal niet netjes… -O-

Ik krijg net bericht van de opvang… ik mag morgen mn konijntjes ophalen in Zwolle <3

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:48

Banjer schreef:
Je mag mijn cadeautjes ook wel komen inpakken Marjo… ik kan het totaal niet netjes… -O-

Ik krijg net bericht van de opvang… ik mag morgen mn konijntjes ophalen in Zwolle <3

Aaah wat leuk !! En wat tof dat je dit via een opvang doet!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-21 10:52

inpakken is ook niet mijn sterkste kant. Alvast mijn excuses voor mn lootje...

Santa ik heb je extra hint ontvangen

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:57

Ik mag juist niet meer te veel moeite doen aan het inpakken, ik werd vorig jaar door mijn lootje geraden vanwege mijn inpaktechniek :') Dus lootje, sorry alvast, je krijgt normaal ingepakte kadootjes :))

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:58

Ik heb bij de Blokker gewerkt, niet te zien aan mijn inpakskills. Iemand vroeg me daar een hoepel in te pakken :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 11:03

Ik heb een jaar in de Carrefour gewerkt. Rond de feestdagen had je dan mannen die voor hun vrouw een cadeautje kwamen kopen maar zero inpak-skills hadden. Als er tijd was, en genoeg kassiersters, wist mijn chef dat deze kerst-elf dat inpakken heel graag deed haha. Ik doe het niet altijd even netjes, het hangt echt van de vorm van een pakje af, maar ik doe het graag en kan er mijn tijd wel insteken haha. Dus meestal valt het wel mee :')

Bij onmogelijke vormen speel ik vals en koop ik geschenkzakjes :')