Overigs inpakpier kopen mag ik hopen dat je dat niet van het bedrag afhaalt voor kadotjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Inpakken is sowieso hel. Ik heb al zoveel YouTubefilmpjes gekeken maar wordt nooit echt netjes. Beetje sip wel
Ashleytjuhh schreef:Germie ik hoop dat het een grapje is
Overigs inpakpier kopen mag ik hopen dat je dat niet van het bedrag afhaalt voor kadotjes
Linnie050 schreef:Elk jaar komt het kranten papier weer terug![]()
Zat er al aan te denken wie gaat erover beginnen![]()
Inpakken kan ik niet zo goed maar ik ben vast niet de enige![]()
Bij de bruna zag ik ook mooi inpakpapier.
Wel wat duurder.
Saul schreef:Het gaat er mij niet om dat ze afgeven. Het gaat mij om het gevoel van papier op mijn huid. Brrrr
Dus ook reclame folders van papier vallen af.
Dat papier wat gladder voelt daar kan ik wél tegen.
Maarja daar zal wel iets van plastic ofzo inzitten zeker
Marjo schreef:Saul schreef:Het gaat er mij niet om dat ze afgeven. Het gaat mij om het gevoel van papier op mijn huid. Brrrr
Dus ook reclame folders van papier vallen af.
Dat papier wat gladder voelt daar kan ik wél tegen.
Maarja daar zal wel iets van plastic ofzo inzitten zeker
Ja dat gevoel is echt niet prettig idd.
En qua duurzaamheid: Ik probeer het altijd netjes open te maken zodat het papier wellicht nog hergebruikt kan worden. Ik heb ook al zitten denken aan herbruikbaar inpakpapier, maar dan moet de ontvanger van mijn pakket dat zelf gaan gebruiken, of ik moet het steeds terugvragen en dat vind ik dan ook weer zo stom
idinn schreef:Saul, beterschap! Hopelijk knap je snel op..
Krantenpapier vind ik ook echt vreemd aanvoelen. Maar hebben mensen zo'n ding nog op papier?
Ik vind mooi ingepakte cadeautjes wel bijdragen aan de sfeer. Maar als iemand met krantenpapier er een heel kunstwerk van kan maken.. helemaal prima.. als ik dat gebruik lijkt het op een verhuisdoos met breekbaar spul wat is omwikkeld zonder veel moeite erin te steken