Marcella schreef:Muggen bult op mijn duim open weten krijgen. Jeuk en pijn zijn nu weg gelukkig. Kwam heel hoop vocht uit wat ervoor zorgde dat vinger steeds dikker en pijnlijker werd.
Vind het apart dat mijn reactie steeds erger wordt. Onderzoek ziekenhuis heeft zeer weinig opgeleverd. De blauwe plekken komen zeer waarschijnlijk van mijn medicatie. Dus eventueel kijken naar andere AB voor mijn luchtwegen (vrees alleen wegens resistentie weinig andere keus). En anders was het maar gewoon accepteren de blauwe armen.
Afvallen is weinig over besproken en wordt op de moestuin geschoven. Waarom had ik het vorig jaar nergens last van en nu ineens wel. Terwijl ik nu ook al vanaf juli aardappelen aan het oogsten ben en nog niet klaar. Terwijl ik dat normaal in een paar weken klaar zou hebben.
Wel oppassen met open krabben. Mijn oma heeft daardoor een behoorlijk vervelende wondroos infectie gekregen. Was ze flink ziek van en ze moet regelmatig nog een injectie ophalen.
--
Nog even mijn hoofd tegen mijn bed aan stoten. In het donker schrok er echt mega erg van
ik heb echt een zware hekel aan mijn hoofd stoten nadat ik ooit een hersenschudding heb gehad.