Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pantykous schreef:Urbanus schreef:Ik weet hoe (on)vriendelijk Pantykous kan reageren op markplaats
Geen zorgen Rennie, Urbanus en ik zijn matties van de Marktplaatsstraat
petra8 schreef:Helemaal klaar met vinted.
Mijn bestelling is geannuleerd, de koper krijgt zijn geld terug terwijl ik het pakje verstuurd heb. Het ligt bij Bpost maar omdat Bpost het nooit heeft overgedragen aan DHL, staat er bij DHL dat het pakje niet verzonden is. Dus bestelling geannuleerd. Ik geen geld en geen pakje.....
De koper heeft zich de afgelopen dagen laten zien als een asociale l*l, dus ik verwacht niet dat hij iets laat horen wanneer hij het pakje toch mocht ontvangen. Wat een k*tzooi
petra8 schreef:petra8 schreef:Helemaal klaar met vinted.
Mijn bestelling is geannuleerd, de koper krijgt zijn geld terug terwijl ik het pakje verstuurd heb. Het ligt bij Bpost maar omdat Bpost het nooit heeft overgedragen aan DHL, staat er bij DHL dat het pakje niet verzonden is. Dus bestelling geannuleerd. Ik geen geld en geen pakje.....
De koper heeft zich de afgelopen dagen laten zien als een asociale l*l, dus ik verwacht niet dat hij iets laat horen wanneer hij het pakje toch mocht ontvangen. Wat een k*tzooi
Gister is de bestelling geannuleerd en heeft de koper zijn geld teruggekregen. Vandaag is het pakje bezorgd. Nu moet ik van Vinted de advertentie opnieuw plaatsen zodat de koper het opnieuw kan kopen zodat ik toch mijn geld ga krijgen. Ik vrees het ergste......
Urbanus schreef:Iets anders, ik heb ooit een Wauw Capow jurkje verkocht aan een bokker en dat ging helemaal mis. Nu kan ik haar niet meer vinden in m'n inbox vanwege alle haatmail die ik dagelijks krijg. (Niet van haar, DHL heeft het pakket toen kwijtgemaakt en we zijn allebei vergoed)
Lieve bokker, mijn dochter is uit dit jurkje gegroeid, je hebt eerste keus dus pb me als je hem wil. Ik vraag 15 euro. Hij is nog prachtig.
Maat 74/86 denk ik. Er staat 2/3 aan de binnenkant maar hij is net te kort voor de lange benen van mijn driejarige.
[ [url=m/XB4Gw5.jpg]Afbeelding[/url] ]
petra8 schreef:Helemaal klaar met vinted.
petra8 schreef:Mijn verhaal is ook nog niet klaar.
De koper heeft het pakje ontvangen maar niet betaald. Ik moest van Vinted de advertentie opnieuw uploaden, zodat de koper kon betalen, dat heb ik gedaan. De koper heeft wonderwel betaald. Ik moest volgens Vinted de verzendbon downloaden en dan kon de koper aangeven dat hij het pakje ontvangen heeft. Maar de koper ziet alleen een knop Wacht tot verkoper het pakje verstuurd. Waarschijnlijk moet ik nu eerst de code (een pakje om te verzenden heb ik niet, de koper heeft het pakje al ontvangen) in een winkel laten scannen voordat de knop veranderd en de koper kan aangeven dat hij het pakje ontvangen heeft.......zucht........