Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lavitabella

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 22:01

Nouja haten is een groot woord, maar vind het fijn als ze zeggen dat ze het te hoog vinden of geen intresse hebben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 22:11

Ik weet hoe (on)vriendelijk Pantykous kan reageren op markplaats ;(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 04:40

Vind dat een vrij persoonlijke en misplaatste opmerking…

Ik bied ook heel vaak, krijg ik geen tegenbod of een tegenbod dat mij toch nog veel te hoog is dan ga ik er ook niet op in. Maar ik bied wel vaak vrij realistisch.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 07:35

Ik weiger ze gewoon als ik het niet eens ben met een bieding. Wat heel vaak is. :+

Nou ik had op klacht.nl een klacht ingediend over zowel UPS als Vinted. Hoeven we denk ik niet lang te raden welk bedrijf niet reageert. :7

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 08:31

Urbanus schreef:

Geen zorgen Rennie, Urbanus en ik zijn matties van de Marktplaatsstraat :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 09:39

Rennie89 schreef:
Vind dat een vrij persoonlijke en misplaatste opmerking…

Ga toch fietsen, dat was een grap. _O-

Maar ik blokkeer bieders nog steeds dus het is maar goed dat ik van haar afneem en niet andersom :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 15:12

Pantykous schreef:
Urbanus schreef:

Geen zorgen Rennie, Urbanus en ik zijn matties van de Marktplaatsstraat :D

Dan is het goed, wist niet dat het een grapje was, je ziet vaak genoeg bokkers elkaar persoonlijk aanvallen dus vandaar mijn reactie.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 20:58

petra8 schreef:
Helemaal klaar met vinted.
Mijn bestelling is geannuleerd, de koper krijgt zijn geld terug terwijl ik het pakje verstuurd heb. Het ligt bij Bpost maar omdat Bpost het nooit heeft overgedragen aan DHL, staat er bij DHL dat het pakje niet verzonden is. Dus bestelling geannuleerd. Ik geen geld en geen pakje.....

De koper heeft zich de afgelopen dagen laten zien als een asociale l*l, dus ik verwacht niet dat hij iets laat horen wanneer hij het pakje toch mocht ontvangen. Wat een k*tzooi

Gister is de bestelling geannuleerd en heeft de koper zijn geld teruggekregen. Vandaag is het pakje bezorgd. Nu moet ik van Vinted de advertentie opnieuw plaatsen zodat de koper het opnieuw kan kopen zodat ik toch mijn geld ga krijgen. Ik vrees het ergste......

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 21:00

Nou jaaaa zeg, wat een gekut.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 21:24

Petra, want ontzettend klote. Dus de koper heeft zijn geld terug en het pakket in handen? Als hij inderdaad zo onredelijk is, dan verwacht ik eigenlijk niet dat hij zo eerlijk is om alsnog te betalen voor je product, maar het valt in ieder geval te proberen...

Ik heb nu contact met iemand die schoenen van mij heeft overgekocht. Volgens hem is het pakket 50 km verderop bezorgd in plaats van op het juiste bezorgadres en het lijkt alsof hij mij daar de schuld van wil geven. Gelukkig heb ik nog een foto gemaakt van zijn pakket met daarop het verzendlabel. Het pakket gaat weer retour naar mij, omdat de koper het pakket niet heeft opgehaald.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 21:29

petra8 schreef:
petra8 schreef:
Mijn bestelling is geannuleerd, de koper krijgt zijn geld terug terwijl ik het pakje verstuurd heb. Het ligt bij Bpost maar omdat Bpost het nooit heeft overgedragen aan DHL, staat er bij DHL dat het pakje niet verzonden is. Dus bestelling geannuleerd. Ik geen geld en geen pakje.....

De koper heeft zich de afgelopen dagen laten zien als een asociale l*l, dus ik verwacht niet dat hij iets laat horen wanneer hij het pakje toch mocht ontvangen. Wat een k*tzooi

Gister is de bestelling geannuleerd en heeft de koper zijn geld teruggekregen. Vandaag is het pakje bezorgd. Nu moet ik van Vinted de advertentie opnieuw plaatsen zodat de koper het opnieuw kan kopen zodat ik toch mijn geld ga krijgen. Ik vrees het ergste......

Ik zou echt gewoon vinted blijven bestoken en alle screenshots van jou gesprekken en de niet welwillende koper doorsturen.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:01

Nou dat is een stomme situatie. Hopelijk gaat hij toch nog eerlijk zijn maar ben er ook bang voor.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 06:00

Jeetje wat balen Petra :(:)
Ik hoop dat Vinted nog wel een plan B heeft voor als de koper niet meewerkt om dit alsnog op een eerlijke manier af te ronden?

Het lijkt me overigens voor de helpdesk medewerkers daar ook best wel frustrerend soms, al die tekortkomingen in het systeem waar dan weer dit soort problemen uit voorkomen :=

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 07:25

Ik heb weer iemand die 1,50 bied op een nieuw boek die ik te koop heb voor 2,50. Ik vind die 1,50 nou niet de moeite waard om een doos te zoeken enzo om het op te sturen. Vind het sowieso beetje sneu dat van die 2,50 nog een euro af moet. Heb maar een bod terug gestuurd van 3 euro :+ was het even zat.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 08:26

Ja met zulke bedragen vind ik dat ook echt best zielig eerlijk gezegd.
Maar he, je bent hollander of je bent het niet. :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 08:54

Echt super zielig :n

Ik leg daarvoor de grens al op 4 euro eerlijk gezegd... als ik dan toch al moet rijden en het is iets kleins dat in een oude verpakking kan dan vind ik het nog anders dan wanneer ik voor 2 euro iets in moet gaan staan pakken in een gekochte envelop of doosje en min of meer speciaal daarvoor naar het pakketpunt 10km verderop moet rijden...dan heb ik ook zoiets van "liever niet" :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 10:22

Iets anders, ik heb ooit een Wauw Capow jurkje verkocht aan een bokker en dat ging helemaal mis. Nu kan ik haar niet meer vinden in m'n inbox vanwege alle haatmail die ik dagelijks krijg. (Niet van haar, DHL heeft het pakket toen kwijtgemaakt en we zijn allebei vergoed)

Lieve bokker, mijn dochter is uit dit jurkje gegroeid, je hebt eerste keus dus pb me als je hem wil. Ik vraag 15 euro. Hij is nog prachtig.

Maat 74/86 denk ik. Er staat 2/3 aan de binnenkant maar hij is net te kort voor de lange benen van mijn driejarige.

Afbeelding

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 10:33

Urbanus schreef:
Iets anders, ik heb ooit een Wauw Capow jurkje verkocht aan een bokker en dat ging helemaal mis. Nu kan ik haar niet meer vinden in m'n inbox vanwege alle haatmail die ik dagelijks krijg. (Niet van haar, DHL heeft het pakket toen kwijtgemaakt en we zijn allebei vergoed)

Lieve bokker, mijn dochter is uit dit jurkje gegroeid, je hebt eerste keus dus pb me als je hem wil. Ik vraag 15 euro. Hij is nog prachtig.

Maat 74/86 denk ik. Er staat 2/3 aan de binnenkant maar hij is net te kort voor de lange benen van mijn driejarige.

[ [url=m/XB4Gw5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier ben ik! En ik wil hem heel graag… als je 1,5 bent is het alleen maar leuk als er zo’n dikke luier onderuit steekt. Ik PB je even!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 14:25

Ik heb de schoenen inmiddels weer retour ontvangen, maar volgens Vinted is de bestelling nu voltooid, terwijl de koper niets in handen heeft. Nu wil ik hetzelfde verzendlabel gebruiken om het pakket opnieuw te sturen, in de hoop dat het pakket dan wel goed aankomt. Heeft iemand een idee of ik dit label weer opnieuw kan gebruiken?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 14:47

Nee dat label kan je niet meer verbruiken. Iig bij dhl kan dat niet

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 15:24

Bedankt voor je antwoord. Ik heb Vinted nu gecontacteerd.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 13:35

petra8 schreef:

Mijn verhaal is ook nog niet klaar.
De koper heeft het pakje ontvangen maar niet betaald. Ik moest van Vinted de advertentie opnieuw uploaden, zodat de koper kon betalen, dat heb ik gedaan. De koper heeft wonderwel betaald. Ik moest volgens Vinted de verzendbon downloaden en dan kon de koper aangeven dat hij het pakje ontvangen heeft. Maar de koper ziet alleen een knop Wacht tot verkoper het pakje verstuurd. Waarschijnlijk moet ik nu eerst de code (een pakje om te verzenden heb ik niet, de koper heeft het pakje al ontvangen) in een winkel laten scannen voordat de knop veranderd en de koper kan aangeven dat hij het pakje ontvangen heeft.......zucht........

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 13:51

Ik heb een pakket waarvan mondial zegt: pakketpunt is niet beschikbaar. Kies een andere. Ik heb koper een bericht gestuurd. Die heeft gelezen en verder niks gedaan

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 13:54

petra8 schreef:
Mijn verhaal is ook nog niet klaar.
De koper heeft het pakje ontvangen maar niet betaald. Ik moest van Vinted de advertentie opnieuw uploaden, zodat de koper kon betalen, dat heb ik gedaan. De koper heeft wonderwel betaald. Ik moest volgens Vinted de verzendbon downloaden en dan kon de koper aangeven dat hij het pakje ontvangen heeft. Maar de koper ziet alleen een knop Wacht tot verkoper het pakje verstuurd. Waarschijnlijk moet ik nu eerst de code (een pakje om te verzenden heb ik niet, de koper heeft het pakje al ontvangen) in een winkel laten scannen voordat de knop veranderd en de koper kan aangeven dat hij het pakje ontvangen heeft.......zucht........

Volgens mij moet in dit geval Vinted handmatig het pakket op ontvangen zetten. Dat hebben ze ook eens voor mij gedaan toen het pakket al even in het bezit was van de koper, maar de tracking van Vinted niet up to date was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 14:08

Je kan ook even wachten en dan krijg je een melding om te verzenden, waarbij je kan aanduiden "het is verzonden". Ik geloof dat de koper dan kan aanduiden "ik heb het ontvangen".