Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marley93 schreef:Jankbui door een opeenstapeling van alle prikkels vandaag plus menstruatie.
En stiekem is het toch ook wel weer even fijn als het eruit is.
michelle___ schreef:Echt hè... In de woorden van Frollo: "You've chosen a magnificent prison, but it is a prison nonetheless."Mkango schreef:Die proefvakantie naar Rhodos - wat een absolute treurnis als dit je idee van een vervullende vakantie is.
En toch 10duizend mensen die zich aanmelden![]()
Kan het niet begrijpen.

maralyn schreef:marley93 schreef:Jankbui door een opeenstapeling van alle prikkels vandaag plus menstruatie.
En stiekem is het toch ook wel weer even fijn als het eruit is.
![]()
Depressie die af en toe lekker de kop op steekt.
Super leuke dag gehad, veel leuke dingen gedaan. En ineen x... Boem. Om.
Nou echt. Veeg me bij elkaar, raap me op, en gooi me alsjeblieft weg!!
En helemaal mensen die depressie weg schuiven als een "dipje"![]()
Nee glasdruif denk je echt dat psychologen en psychiaters grapjes maken?
Mkango schreef:michelle___ schreef:Echt hè... In de woorden van Frollo: "You've chosen a magnificent prison, but it is a prison nonetheless."En toch 10duizend mensen die zich aanmelden![]()
Kan het niet begrijpen.
Mkango schreef:Haha, daar kan ik weinig van vinden, want Zuid Afrika is voor mij thuis en daar ben je vrijwel nergens veilig.Desondanks voel ik me er nooit opgesloten.
Niobe schreef:Niet helemaal hetzelfde, maar toch ook dacht ik precies dat toen ik ergens las dat iemand zich compleet thuis voelde op het moment dat hij uit het vliegtuig stapt in Egypte![]()
Waar je alleen compleet veilig bent tussen de beschermende muren van het resort, maar oké