Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:07

Drukke maand voor de pakket bezorgers en waarschijnlijk door de corona ook.

Wat gaaf zeg zo snel!
Goed nieuws.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:12

Niet alleen de pakketpost := als postbode hebben ik het ook al weken drukker dan normaal, ook aanzienlijk meer brievenbuspakketten

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 00:31

carineken schreef:
In hoop tegen dat de pakjes verstuurd worden het minder druk is op de post.
Wij verzuipen bijna in de pakjes.
Normaal heb ik een 20-tal pakjes ik zit nu dagelijks aan 60 pakjes ongeveer en dan nog een postronde.
Afgelopen week kwam post nl iets brengen tijdvak was tussen 13u30 en 17u30, is het pakket komen leveren om 21u45.

Verder kan mijn traject om mama te worden wel eens heel snel gaan.
Woensdag moet ik naar de vroedvrouw voor een intake gesprek.
De fertiliteitsarts zei dat tegen mijn volgende eisprong er een donor gevonden zal zijn...

Wat spannend zeg!!! Ik hoop dat alles soepel, vlekkeloos, en goed verloopt. Het is je gegund! *\o/* <3.

capopjekop schreef:
Niet alleen de pakketpost := als postbode hebben ik het ook al weken drukker dan normaal, ook aanzienlijk meer brievenbuspakketten

Jeetje zeg. Nu al?! :oo
Sterkte en veel succes. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 07:57

capopjekop schreef:

Kan de drukte goed begrijpen. Heb mijn ouders uit Nederland al maanden niet gezien. Mijn moeder is sinds de Lockdown heel fanatiek begonnen met het versturen van kaartjes. Super gezellig moment elke week in de brievenbus.

En tja pakketjes, onze postbode ziet ons kindje vanaf geboorte groeien en is altijd blij als we samen de deur open doen om even te zwaaien naar de baby. Zegt genoeg zeker? O:)

Spannend traject volg je!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 08:40

De pakketdiensten hebben het megadruk. Mijn zalando pakket zou afgelopen dinsdag bezorgd worden volgens mn track and trace. Hij is er nu nog niet... Dus ik ga daar voor mijn SSS zeker rekening mee houden.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 10:55

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Vanmiddag zet ik weer een lijst met vragen voor de lootjes neer, mocht jij nou een vraag hebben en die nog niet gestuurd hebben naar mij?
Stuur deze dan voor 14:15 naar mij toe :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:17

Oh, ik moet nog zeker 10 pagina's bijlezen :wow:

Ik ben nog bij de discussie over bath buckets gebleven. Echt, als ik ooit eens zonder bad kom te zitten ga ik daar denk ik zeker voor!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 11:33

Ik zal de komende 2.5 week wat minder online zijn. Maar ik doe wel mee hoor :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:32

Met black friday nu zal het vast binnenkort met de pakketjes wel een stuk rustiger worden :')

O ja, voor mijn SS. Een leuke scheurkalender van bv. omdenken of iets kan ook mijn interesse wel wekken. Sterker nog, nu ik zo nadenk zal mijn lootje die vast ook wel leuk vinden. Misschien doe ik die er dus ook wel bij het pakket van mijn lootje in! :)*

....of niet natuurlijk :))

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:08

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:39

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
@Boeflover, jouw Santa wil graag weten of jij een fan bent van tassen, tasjes of rugzakjes en mocht je een fan zijn, of deze dan kleurig of neutraal moeten zijn. Ook wil Santa weten of jij knuffels leuk vind.

Citaat:
@Caily, jouw Santa laat jou nog even in spanning zitten, heb jij het goed geraden? Of toch niet?
Wellicht vind jij binnenkort nog iets in je bus.

Citaat:
@Banyu, jouw Santa wil graag weten wat jij al in jou collectief van Blond Amsterdam hebt en wat jou theesmaken jou voorkeur hebben.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:12

Biggirl, leuke hippe snijplanken. Zijn ze wel goed schoon te houden? En een beetje vaatwas proof?

Weinig verzoeken van het beheer, iedereen gaat dus aardig goed :)

Ik heb wel een groot probleem of eigenlijk een klein probleem....de omhulsel is te klein... (Ik wou nu niet weer gelijk off topic over dozen gaan) :+

Misschien moet ik het maar persoonlijk langs brengen.. O:)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:30

Ik heb ook nog geen doos kunnen scoren. De enige doos die ik heb is te klein vrees ik. En doe nog met een andere SS mee, daar moet ik ook nog een doos voor hebben. -O-
En ik zou niet weten wat ik voor mezelf zou moeten bestellen om aan een grote doos te komen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:37

Ik heb heel veel dozen. Mijn moeder probeert er steeds een te jatten voor het oud papier maar dat lukt haar mooi niet :D

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:42

Daan13 schreef:
Ik heb wel een groot probleem of eigenlijk een klein probleem....de omhulsel is te klein... (Ik wou nu niet weer gelijk off topic over dozen gaan) :+

Ik heb exact hetzelfde probleem.. M'n eerder bewaarde omhulsel blijkt nu te klein. En de partij grote dozen die toevallig laatst bij m'n ouders bezorgd waren, waren nèt allemaal in stukjes gesneden om in de papierbak te passen -O- :')

Net nog weer wat gescoord voor mijn lootje! Nog 1 of 2 dingetjes en dan ben ik wel compleet denk ik. Alleen de hint nog.. Of ben ik daar al mee bezig.. <<)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:43

daar is 1 goede oplossing voor iets groots bestellen :))

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:30

Doos wordt voor mijn geen probleem op mijn werk met de brood afdeling maakt ik op een ochtend meer als genoeg dozen kapot dus kan me vast en zeker een doos mee nemen ipv in de papier press te gooien

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:39

Ik heb wat besteld en die doos is precies de goede maat. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:11

Ik had drie mogelijke exemplaren, en daarvan is er nu één definitief geschikt.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 21:02

Volgens mij moet ik dan eerst een koelkast bestellen ofzo... :+

Ik keek op de speciale Santa pagina die mijn Santa heeft gemaakt en daar staat dit op ;
Je Eerste Hint!

Haha grapjas. De eerste hint heb je natuurlijk al gekregen! Weet je het antwoord op die vraag?

De hint is de sleutel hanger met die aparte foto? Want dan ga ik voor Annen..Anloo.ergens in die hoek. Ik heb het in een eerdere bericht geplaatst. Maar ik zal het kaartje en de rest even nalezen om te kijken of ik iets over het hoofd heb gezien.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 21:51

Ik heb een super leuke hint bedacht vind ik zelf.. Ik kon niet slapen en opeens had ik een idee! Nu nog verder uitwerken *\o/*

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 22:37

Tassen zijn welkom SS. Opvouwbare tasjes of een stoffen tas gebruik ik wel, kleur of een patroon mag zeker. Een gewone tas heb ik eindelijk niet maar zoek ik wel (wel boven budget vrees ik), maar bruin of zwart liefst. Ik heb al een hele fijne rugzak die mee gaat op vakanties/wandelingen.

Knuffels heb ik wel een paar in de kast staan, kleine kan er altijd bij :) heb in de kast een collectie beesten uit Australië (mijn favoriete land) staan.
En de honden zijn ook blij met een knuffel, maar dan graag zonder pieper erin anders worden wij helemaal gek :))

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 22:40

biggirl schreef:
Mocht mijn lootje nog inspiratie nodig hebben ik ben zojuist verliefd geworden op deze leuke snijplank met de blaadjes <3
https://www.action.com/nl-nl/p/george-w ... snijplank/

Jaaaa, mooi zijn ze hè <3!
Ik heb er ook één gescoord voor de volgende pakjesavond met de vriendengroep (wanneer dat ook moge zijn).
Maar misschien hou ik hem wel zelf O:)
Zijn ook leuk om toastjes, broodjes of tapas oid op te serveren.

@Daan: houten voorwerpen bij voorkeur niet in de vaatwasser. Ze gaan dan op gegeven moment krom trekken of scheuren. Of allebei.

Mocht mijn Santa nog inspiratie zoeken, ik heb deze week een airfryer gekocht en kan nog wel een kleine springvorm of cakevorm gebruiken. Doorsnede max. 20 cm, hoogte ca. 7 cm.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 23:25

Afbeelding
Mijn boom staat :D

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 00:34

Ohhh Tanya, ik hou van roze dus ben helemaal verliefd op jouw boom! <3