Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carineken schreef:In hoop tegen dat de pakjes verstuurd worden het minder druk is op de post.
Wij verzuipen bijna in de pakjes.
Normaal heb ik een 20-tal pakjes ik zit nu dagelijks aan 60 pakjes ongeveer en dan nog een postronde.
Afgelopen week kwam post nl iets brengen tijdvak was tussen 13u30 en 17u30, is het pakket komen leveren om 21u45.
Verder kan mijn traject om mama te worden wel eens heel snel gaan.
Woensdag moet ik naar de vroedvrouw voor een intake gesprek.
De fertiliteitsarts zei dat tegen mijn volgende eisprong er een donor gevonden zal zijn...
capopjekop schreef:Niet alleen de pakketpostals postbode hebben ik het ook al weken drukker dan normaal, ook aanzienlijk meer brievenbuspakketten
capopjekop schreef:Niet alleen de pakketpostals postbode hebben ik het ook al weken drukker dan normaal, ook aanzienlijk meer brievenbuspakketten
Citaat:@Boeflover, jouw Santa wil graag weten of jij een fan bent van tassen, tasjes of rugzakjes en mocht je een fan zijn, of deze dan kleurig of neutraal moeten zijn. Ook wil Santa weten of jij knuffels leuk vind.
Citaat:@Caily, jouw Santa laat jou nog even in spanning zitten, heb jij het goed geraden? Of toch niet?
Wellicht vind jij binnenkort nog iets in je bus.
Citaat:@Banyu, jouw Santa wil graag weten wat jij al in jou collectief van Blond Amsterdam hebt en wat jou theesmaken jou voorkeur hebben.
Daan13 schreef:Ik heb wel een groot probleem of eigenlijk een klein probleem....de omhulsel is te klein... (Ik wou nu niet weer gelijk off topic over dozen gaan)
biggirl schreef:Mocht mijn lootje nog inspiratie nodig hebben ik ben zojuist verliefd geworden op deze leuke snijplank met de blaadjes![]()
https://www.action.com/nl-nl/p/george-w ... snijplank/