Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

carineken

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 20:59

Tafelrestjes en dan trots zeggen tegen de mensen aan de tafel naast hen zeggen dat hun hond nooit ziek word.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 21:25

Ineke2 schreef:
Eten gemaakt, nog niet eens de helft op.
Zo irritant vind ik dat.

Morgen of overmorgen lekker niet hoeven koken *\o/*

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 21:57

Dat ik van de week gevraagd had of mijn psychologe misschien deze week nog een plekje voor mij had, afspraak gepland om 9.30 vandaag...was ze me vergeten. -O-
Ik weet zo hard niet hoe ik me hierom moet voelen...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 21:58

We hebben het over de naam een tv-personage, vriend en ik. Hij beweert A of B en ik C. Hij zoekt het op en het is C. Dus ik zeg; "Dan had ik toch gelijk". Hij noemt daarop weer A. En ik: "Nee, het is C, dat heb je net toch gehoord?". :) En dan wordt ie heel boos, want ik moet altijd zo zeuren en moet me niet druk maken over dat soort onbelangrijke dingen, ik moet altijd gelijk hebben en het zou mij er alleen om gaan dat ik gelijk krijg van hem, etc. Terwijl hij erover begon en me niet geloofde en absoluut niet toe wil geven, maar dat ik dat wel moet als ik ongelijk heb. -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 22:13

Steffi4 schreef:
Dat ik van de week gevraagd had of mijn psychologe misschien deze week nog een plekje voor mij had, afspraak gepland om 9.30 vandaag...was ze me vergeten. -O-

Dat is wel heel erg, dat ze je vergeten was! :knuffel: Helaas heel herkenbaar maar voor mij gelukkig al jaaaaaren geleden. Ook zo herkenbaar dat je even niet weet hoe je je erom moet voelen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 22:32

Steffi4 schreef:

He jasses -O- digitale knuffel voor jou! :knuffel:
Ik voel zelf boosheid naar haar toe, dat zij dit als professional flikt naar iemand met een roep om hulp :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 22:37

Loeky01 schreef:
Ineke2 schreef:
Eten gemaakt, nog niet eens de helft op.
Zo irritant vind ik dat.

Morgen of overmorgen lekker niet hoeven koken *\o/*

<3 Dat is wel zo ja

Steffie, echt heel vervelend. Ik denk wel dat je psycholoog het ook erg vindt dat ze je per ongeluk vergeten is. Misschien maakt dat je gevoel net even wat minder... sterkte wel, hopelijk heb je alsnog snel een afspraak :(:)

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 23:02

Ja ze voelde zich zelf echt super slecht hoor. Had haar om 9.45 een sms’je gestuurd en om 9.55 belde ze me...kon eventueel om 12.40 nog maar daar had ik ff geen zin in. Heb ook gezegd dat het niet erg is, en dat het iedereen kan overkomen. Dat is ook zo natuurlijk. Wou haar een extra keer zien omdat er hier thuis echt een vervelende ruzie was van 3 dagen lang die ik nog steeds niet snap (was oorspronkelijk relatie therapie maar man wou niet mee dus ga nu alleen). Heb sowieso donderdag een afspraak, kon die vervroegen naar dinsdag maar heb gezegd dat het niet hoeft...ik moet mijn gevoelens in een schrift schrijven, ben nu erg aan het twijfelen om hier iets over te schrijven...mondeling daar iets over zeggen donderdag ga ik sowieso niet durven denk ik.
Boos ben ik niet (daarstraks wel, kan wel wat anders doen met mijn tijd). Ben vooral gekwetst ofzo, voel me niet belangrijk, omdat net deze persoon mij dus gewoon vergeet...
Ik vraag me dus ook best wel af wat er gebeurd met zo’n situaties als iemand echt zelfmoordneigingen ofzo heeft :\

Dank jullie wel in ieder geval!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 23:12

Oma die heel slecht ligt.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 23:15

Marcella schreef:

Sterkte, mijn oma ligt helaas ook slecht. En vandaag is ze gevallen en haar bovenarm gebroken ;(

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 23:19

Dingen op mijn werk

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 23:41

Zo moe. Ik kan geen enkele film uitkijken want ik lig halverwege te knorren

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 23:45

Dat ik gisteren behoorlijk geïrriteerd was en dit heb geuit op een persoon. Ik wil het uitpraten maar diegene leest wel mijn appjes, maar negeert me gewoon compleet. Ik voel me zo poedersuiker |o

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 07:42

Omdat ik net huilend wakker werd. Droom/nachtmerrie leek zo echt. Ben er nog ontdaan van.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 08:02

Wat rot Moniek!

Hier ook de zoveelste rotnacht. Slaap alleen fatsoenlijk bij vriendje of met pillen op. Maar bij mijn vriend slaapt hij weer slecht. En die pillen werken enorm verslavend en heb er nog maar 1.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 20-09-20 08:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 08:02

fjordjes schreef:
Marcella schreef:

Sterkte, mijn oma ligt helaas ook slecht. En vandaag is ze gevallen en haar bovenarm gebroken ;(

Jij ook sterkte en bedankt.

Hier aan het zuurstof en zware medicatie (onderandere morfine).

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 08:24

Steffi4 schreef:
Ja ze voelde zich zelf echt super slecht hoor. Had haar om 9.45 een sms’je gestuurd en om 9.55 belde ze me...kon eventueel om 12.40 nog maar daar had ik ff geen zin in. Heb ook gezegd dat het niet erg is, en dat het iedereen kan overkomen. Dat is ook zo natuurlijk. Wou haar een extra keer zien omdat er hier thuis echt een vervelende ruzie was van 3 dagen lang die ik nog steeds niet snap (was oorspronkelijk relatie therapie maar man wou niet mee dus ga nu alleen). Heb sowieso donderdag een afspraak, kon die vervroegen naar dinsdag maar heb gezegd dat het niet hoeft...ik moet mijn gevoelens in een schrift schrijven, ben nu erg aan het twijfelen om hier iets over te schrijven...mondeling daar iets over zeggen donderdag ga ik sowieso niet durven denk ik.
Boos ben ik niet (daarstraks wel, kan wel wat anders doen met mijn tijd). Ben vooral gekwetst ofzo, voel me niet belangrijk, omdat net deze persoon mij dus gewoon vergeet...
Ik vraag me dus ook best wel af wat er gebeurd met zo’n situaties als iemand echt zelfmoordneigingen ofzo heeft :

Dank jullie wel in ieder geval!

Ja schrijf vooral op wat haar actie met jou heeft gedaan. Zeker dat niet belangrijk voelen is een hele belangrijke om het over te gaan hebben! Zet die filter uit in je gedachten, bij haar hoeft die filter er niet te zijn.

Ik erger me aan zo veel dromen weer. En zo pijnlijk en dat ik ook denk; brein hoe krijg je dit voor elkaar. En ik had al heel weinig geslapen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 08:27

??? Wtf huis
Als ik mijn lamp in de badkamer uit doe gaat mijn bureaulamp spontaan aan. En als ik mijn telefoonkabel in de stekkerdoos steek dan gaat mijn chromecast die daar in zit soms opeens uit en weer aan na een paar minuten.

Hoe dan???

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 08:38

Bah, ziek. Coronatest kan dinsdag pas.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-20 08:43

Dat de katten me wakker gestoeid hebben. Nu ben ik klaarwakker, gaan zij weer liggen pitten. En bedankt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 09:11

MarlindeRooz schreef:
??? Wtf huis
Als ik mijn lamp in de badkamer uit doe gaat mijn bureaulamp spontaan aan. En als ik mijn telefoonkabel in de stekkerdoos steek dan gaat mijn chromecast die daar in zit soms opeens uit en weer aan na een paar minuten.

Hoe dan???

Dan gaat er iets mis in je elektrische circuit. Maar wat het is geen idee. Als je huurt morgen even bellen

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 09:33

Buikpijn pff

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 10:10

Aan mijn dochter die onze ruin van 25 te mager vind.Hij krijgt 2/3 scheppen meusli Pavo plus.per dag.Goed hooi.Heeft appels op zijn lijf en is inderdaad dunner dan zijn vriend,een haflinger met iets overgewicht.Je ziet vaag zijn ribben een beetje en hij heeft volgens mijn dochter een spitse kont.Ik vind hem er prima uit zien.O,ja mijn dochter kijkt nooit naar hem om.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 10:42

Jongste kat die zich weer helemaal goed voel en huis aan het verbouwen is. *\o/* :')

Britta31 spitse kont kan missende bespiering zijn en tel daarbij dat merendeel van de paarden allemaal te dik. :') Dus ribben iets zichtbaar hoeft niet echt een probleem te zijn. ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 10:58

Britta31 schreef:
Aan mijn dochter die onze ruin van 25 te mager vind.Hij krijgt 2/3 scheppen meusli Pavo plus.per dag.Goed hooi.Heeft appels op zijn lijf en is inderdaad dunner dan zijn vriend,een haflinger met iets overgewicht.Je ziet vaag zijn ribben een beetje en hij heeft volgens mijn dochter een spitse kont.Ik vind hem er prima uit zien.O,ja mijn dochter kijkt nooit naar hem om.

Zou dr lekker laten kleppen. Je paard is 25, de meeste paarden in NL zijn chronisch te dik, dus dan is zo'n oudere al snel mager.