Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Steffi4 schreef:Dat ik van de week gevraagd had of mijn psychologe misschien deze week nog een plekje voor mij had, afspraak gepland om 9.30 vandaag...was ze me vergeten.![]()
Ik weet zo hard niet hoe ik me hierom moet voelen...
Steffi4 schreef:Dat ik van de week gevraagd had of mijn psychologe misschien deze week nog een plekje voor mij had, afspraak gepland om 9.30 vandaag...was ze me vergeten.![]()
Ik weet zo hard niet hoe ik me hierom moet voelen...
Loeky01 schreef:Ineke2 schreef:Eten gemaakt, nog niet eens de helft op.
Zo irritant vind ik dat.
Morgen of overmorgen lekker niet hoeven koken
Steffi4 schreef:Ja ze voelde zich zelf echt super slecht hoor. Had haar om 9.45 een sms’je gestuurd en om 9.55 belde ze me...kon eventueel om 12.40 nog maar daar had ik ff geen zin in. Heb ook gezegd dat het niet erg is, en dat het iedereen kan overkomen. Dat is ook zo natuurlijk. Wou haar een extra keer zien omdat er hier thuis echt een vervelende ruzie was van 3 dagen lang die ik nog steeds niet snap (was oorspronkelijk relatie therapie maar man wou niet mee dus ga nu alleen). Heb sowieso donderdag een afspraak, kon die vervroegen naar dinsdag maar heb gezegd dat het niet hoeft...ik moet mijn gevoelens in een schrift schrijven, ben nu erg aan het twijfelen om hier iets over te schrijven...mondeling daar iets over zeggen donderdag ga ik sowieso niet durven denk ik.
Boos ben ik niet (daarstraks wel, kan wel wat anders doen met mijn tijd). Ben vooral gekwetst ofzo, voel me niet belangrijk, omdat net deze persoon mij dus gewoon vergeet...
Ik vraag me dus ook best wel af wat er gebeurd met zo’n situaties als iemand echt zelfmoordneigingen ofzo heeft![]()
Dank jullie wel in ieder geval!
MarlindeRooz schreef:??? Wtf huis
Als ik mijn lamp in de badkamer uit doe gaat mijn bureaulamp spontaan aan. En als ik mijn telefoonkabel in de stekkerdoos steek dan gaat mijn chromecast die daar in zit soms opeens uit en weer aan na een paar minuten.
Hoe dan???
Britta31 schreef:Aan mijn dochter die onze ruin van 25 te mager vind.Hij krijgt 2/3 scheppen meusli Pavo plus.per dag.Goed hooi.Heeft appels op zijn lijf en is inderdaad dunner dan zijn vriend,een haflinger met iets overgewicht.Je ziet vaag zijn ribben een beetje en hij heeft volgens mijn dochter een spitse kont.Ik vind hem er prima uit zien.O,ja mijn dochter kijkt nooit naar hem om.