Wellicht inderdaad ook enkel medisch/therapeutisch.
Zou ik in ieder geval wel logisch vinden. Het zwembad hier word altijd drukbezocht door zowel sportzwemmers als mensen die al kletsend baantjes willen trekken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:SandravdB schreef:Wat belachelijk, sportscholen pas per september, geld zeker voor de binnenzwembaden ook, lekker tot september zwaar onder de pijnstillers zitten en lichamelijk achteruit gaan, dank u wel rutte.
Mooie weer komt er aan lekker buiten gaan zwemmen en zelf sporten

elnienjo schreef:Maar ik vind het ook raar als sportscholen niet open gaan en campings wel. Denk dat een sportschool beter in staat is een hygienebeleid uit te voeren dan de gemiddelde camping.
) 
) Relaxed schreef:Ik snap hem ook niet helemaal, horeca 1 juni en sauna's pas 1 sept.. Ik hoop het toch niet.
Ook snap ik de 30 personen niet, het ene restaurant zit met 30 personen tjokvol en het andere restaurant is dan zga leeg..
Heel benieuwd wat ze vanavond precies gaan zeggen
Sandra, nog niets is zeker en het is niet alleen Rutte die het beslist he
Bloodymary schreef:Ben wel benieuwd hoe ze bepaalde maatregelen uit gaan werken. Bijvoorbeeld de restaurants en opening van de podia.
In België hebben ze ook weer wat leuks bedacht. Elk gezin mag vanaf nu maximaal vier mensen ontvangen op bezoek. Maar dat moeten wel steeds dezelfde vier zijn, die dan verder ook niet bij andere gezinnen mogen komen. Haha, dat zal een hoop gesteggel geven. En hoe gaan ze dat controleren...
veerledec schreef:Nog wel op anderhalve meter? Nou ja, dan mag iedereen dus gewoon weer op visite, zolang je met minder dan vier bent. Want dat kan en gaat natuurlijk geen hond controleren. Beetje moeilijk doen om het moeilijk doen.
Shadow0 schreef:Is er al informatie over wat er met het virus gebeurt in zwemwater (natuurwater en bij zwembaden met chloor), en zo ja hoe lang? Want de anderhalve meter is nuttig voor overdracht via de lucht, niet in water!
verootjoo schreef:Olle schreef:als je werkgever maatregelen treft voor het op kantoor werken dan moet dat geen probleem zijn.
Nee, maar purny heeft eerder beschreven dat ze post rondbrengt op kantoor en klussen doet voor collega’s als ik het goed begrijp dus als er niemand is is er ook niks te doen voor haar.
Cer schreef:elnienjo schreef:Maar ik vind het ook raar als sportscholen niet open gaan en campings wel. Denk dat een sportschool beter in staat is een hygienebeleid uit te voeren dan de gemiddelde camping.
Even denken... sportscholen waarbij je soms met 20 man (als het niet meer is) lekker samen aan het springen, hupsen en zweten bent, in tegenstelling tot een camping waarbij je, als het goed is, in je eigen huisje met je eigen toilet zit..
ik zie niet helemaal waarom campings slechter zouden zijn dan sportscholen![]()
hetzelfde voor een lekker vol zwembad met gezamelijke douches en omkleedruimtes . (ik vind zwembaden sowieso ronduit ranzig, dus das mijn fobie)
Als het cijfer van 30 mensen per restaurant gaat, zal het ook aan het beschikbare oppervlakte liggen.. Maar dat bedenk ik zelf
(aan de andere kant, dat kan een ander dan dus ook bedenken, denk ik zomaar.. of niet...)
SandravdB schreef:Daarom snap ik niet dat er niets iets gedaan kan worden wat betreft zwembaden en mensen met chronische ziekte.
safina schreef:Shadow0 schreef:Is er al informatie over wat er met het virus gebeurt in zwemwater (natuurwater en bij zwembaden met chloor), en zo ja hoe lang? Want de anderhalve meter is nuttig voor overdracht via de lucht, niet in water!
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... men-corona