Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Realiseer je wel dat wanneer jij je rem lichtjes indrukt je achterligger uit schrikreactie wat minder lichtjes kan remmen en die daarachter er weer bij wijze van opklapt. Ik heb altijd geleerd gebruik je rem op de snelweg enkel wanneer je niks anders kan. En bij glad weer altijd op de motor remmen etc
JPitty schreef:Dat is dan inderdaad een lastige situatie _xManadisx_. In dat soort gevallen neem ik de rotonde gewoon een extra rondje, dan kan de ambulance de afslag nemen die hij moet nemen en neem ik in rondje 2 gewoon degene die ik wilde pakken.
Rennie89 schreef:Vandaag chaos op a12, 10 km in de file gereden doordat er dus schijnbaar bomen op de weg waren gevallen, eenmaal voorbij (2 banen nog steeds afgesloten) waren de bomen al weg. Eenmaal uit die file kon ik doorrijden maar heb er 1,5 uur of langer over gedaan over die 10 km pffff. Ook nog binnendoor gereden en daar was ook een boom op de weg gevallen, gelukkig niet op mijn weghelft
Berdien schreef:Wat is het toch met mensen die bij het invoegen op de snelweg er maar gewoon domweg vanuit gaan dat mensen voor ze aan de kant gaan? Geef óf gas bij óf laat je gas los als je naast een andere auto uitkomt maar dat achterlijke opzij schuiven ben ik wel zo klaar mee. Ik kon niet opzij, volle linkerbaan. En dan toch gewoon invoegen