[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:11

Ja, echt een duizend keer leuker <3.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:14

Mijn vriend staat dan weer net iets meer te springen om kinderen dan om honden -O- _O-

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:14

Mijn zusje heeft haar leonberger puber bij een jongere opoe, die vind haar fantastisch. Als je hond wel vriendelijk is, misschien toch eens kijken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:17

Fira schreef:
Mijn vriend staat dan weer net iets meer te springen om kinderen dan om honden -O- _O-

Omgekeerde wereld, gekke jongen.

Prairy schreef:
Mijn zusje heeft haar leonberger puber bij een jongere opoe, die vind haar fantastisch. Als je hond wel vriendelijk is, misschien toch eens kijken?

Ik zag voornamelijk echt oudere mensen, vandaar. Maar een wat jongere opa is wellicht wel een optie :j.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:56

Fira schreef:

Flauw hoor... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:22

_San87_ schreef:
Fira schreef:

Omgekeerde wereld, gekke jongen.

Prairy schreef:

Ik zag voornamelijk echt oudere mensen, vandaar. Maar een wat jongere opa is wellicht wel een optie :j.

Anders kom ik wel langs. 8-)
Is anders borrowmydoggy.com een optie? Ik weet niet hoe groot dat is in Nederland, maar in de UK was dat best wel populair.

Fira schreef:
Hij heeft het duidelijk niet begrepen. :+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:25

Vraag hem om een puppy.

Is een kinderhond. Hebben jullie nú alletwee je zin, en in de toekomst jij...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:27

Femke_Tweety schreef:
Vraag hem om een puppy.

Is een kinderhond. Hebben jullie nú alletwee je zin, en in de toekomst jij...

En tegen de tijd dat de hond volwassen is, is hij er zo aan gehecht dat ie ook dan zijn zin heeft :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:27

_San87_ schreef:
En omg, buurkreng gaat me lós :x !!!

Krijsen, stampen, slaan met de deuren, gooien met zooi... Omg. Ik word gek :').

Hondenluik en ze lekker in en uit laten wandelen? Als ze daarbij wat luidruchtig zijn, zie ik bij deze absoluut het probleem niet :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:28

Mkango schreef:
Anders kom ik wel langs. 8-)
Is anders borrowmydoggy.com een optie? Ik weet niet hoe groot dat is in Nederland, maar in de UK was dat best wel populair.

Als je in de buurt woont, graag :7. Ik ga eens kijken of dat in NL ook iets is :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 08:14

Mijn buren naast ons met de 3 krijsers zijn gisteren ein-de-lijk verhuisd én het huis met de tuin waar altijd dat springkasteel stond is ook verkocht *\o/*

Mijn God, vriend en ik hebben hier echt wel naar uitgekeken. Luxe toch, in een rijhuis in een dorpscentrum wonen en toch geen enkele buur hebben :D Want huis naast ons is nog steeds te huur en het andere staat al jaren leeg (op sporadisch eens passage van de eigenaar na). Door herfstweer blijven de gillers van het verkochte huis ook binnen en muziekles gaat denk ik ook niet meer door op dinsdagavond. Normaal horen we daar altijd flarden van, nu is het al een paar weken verdacht rustig. Dat is dan wél weer een goede kant van Corona...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 12:00

Zo klinkt het beetje alsof niemand naast jullie wilt wonen _O-

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:32

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:43

Willen jullie een foto van een slapende baby zien?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:01

idinn _O-

Wij wonen in en dorpscentrum in een rij woningen zonder tuin, enkel een klein terras aan de straatkant. Voor de buren met 3 kinderen werd dat gewoon te krap met maar 3 slaapkamers en 2 jongens en een meisje. Het andere aanpalende huis is van de eigenaresse van het immokantoor maar ze woont ergens anders en doet er niks mee. Dat staat al sinds het gebouwd is leeg (2006), er komt hooguit soms eens iemand kijken of paar dagen langs om wat op te knappen ofzo. Dat andere gezin met het springkasteel, ik gok dat die gewoon liever ergens rustiger wonen. Wij wonen in een "kalme" zijstraat, zij wonen echt pal aan de hondsdrukke doorgaande dorpsweg. Deur tot deur is misschien 100m maar wel een wereld van verschil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:01

Naaaah meer foto's!! <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:28

Net huis bezichtigd.. gaat 'm niet worden, groot speelplein achter het huis. En buren hadden een trampoline in de tuin. :n

Bestaan er kindvrije buurten? :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:12

Captain schreef:
Net huis bezichtigd.. gaat 'm niet worden, groot speelplein achter het huis. En buren hadden een trampoline in de tuin. :n

Daar zou ik echt voor tekenen :o.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:20

Zo, ik ook! Lijkt me heerlijk! Maar dan ook geen oppas oma’s en opa’s hoor. Zit je alsnog in het geschreeuw.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:21

Bij mijn ouders in de wijk staat wel een huis te koop, daar wonen bijna geen kinderen. En als ze er wonen hebben ze een grote tuin en hoor je ze niet. Wel in de hogere prijsklasse. _O-

Edit: nevermind huis is verkocht, had niet verwacht dat ze het ooit zouden verkopen joh. _O-

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:33

Ik weet wel een huis hier in de straat wat te koop staat, kost alleen wel bijna een miljoen en heeft wat onderhoud nodig. Maar dan heb je wel je eigen "eilandje" (en zwembad in de tuin :D)
Specifieke kind-vrije wijken heb je denk ik niet helaas... Vooral zo ver mogelijk van de bewoonde wereld (en scholen) weg gaan wonen is denk ik je beste kans :j

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:42

Ik laat wel even weten wanneer er bij mij in de buurt een huis vrij komt :D

Heel af en toe zijn er kinderen een paar huizen verderop, maar ook nooit langer dan een dag of 2

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:14

Buitengebied helpt hier wel, al wonen ze hier ook een paar deuren verder (en geluid draagt hier verder heb ik het idee), en staan er tegenover ons een paar recreatiewoningen wat in de vakanties regelmatig irritante wezens zijn, maar verder is het best rustig hier. Ik hoop dat mijn buurvrouwen nog lang blijven leven en hier wonen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:41

Captain schreef:

Heb jaren op campus gewoond, geen kind gezien :j en in 8 jaar maar 1x wakker gehouden door een feestje. Flat was goed gebouwd op geluid de goede kant op sturen. :D

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 21:17

Als er geen speeltuinen zijn en je huis ligt aan een doorgaande weg, dan houdt dat ook kinderrijke gezinnen tegen.