MarlindeRooz schreef:Dat uitgerekend ik feedback mag gaan geven op een kerel uit mijn werkgroep die ik irritant vind. Omdat hij een wijsneus is die graag laat zien hoe veel moeilijke woorden hij kent.
Zin 1: "trachtte"
En ook: "tussen intelligentsia te laven"
Of "dientengevolge"
Dit uit de eerste 5 zinnen my god ik moet nog 6 pagina's.
...heet íe Baudet van achternaam?
. En thuis werken is ook niks voor mij, ik kan me thuis totaal niet concentreren. 
Ondanks dat ik lijd aan impostor syndrome tot en met, is het wel intens frustrerend als je voor een "slecht" paper alsnog een 7.5 haalt, en je het werk van mensen die hard op een onvoldoende afstevenen, van feedback moet voorzien. Ben je twee uur bezig om nog te redden wat er te redden valt, en krijg je vervolgens als commentaar op je eigen werk: "ik begrijp je vraagstelling niet zo goed; klinkt allemaal erg moelluk" (NB: vraagstelling was al goedgekeurd door de docent) of "sommige voetnoten zijn nog roze." Ja, kneus, daarom is het ook een kladversie met hier en daar aantekeningen en kleurcodes voor mezelf.
En dat zijn de mensen die zich ondertussen ook te goed vinden om iets met jouw feedback te doen, overal een "ja, maar, nee, dit werkt!" op antwoorden, en vervolgens mogen herkansen.
Tot nu toe heb ik nog nooit zo'n last gehad van dreinende, middelmatige, witte cis-heteromannen van middelbare leeftijd, maar de partner van onze vestiging is echt het toonbeeld ervan.
als het zo door gaat ben ik bang dat ik nog een nachtje moet blijven
. Ben wel klaar met die stormen steeds.