Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Haarbal schreef:Ik kom even binnenvallen (sorry!), net met trillende handjes een bericht voor mijn 70-jarige vader verstuurd op MP, misschien heeft iemand van jullie nog een tip?
Hij had een sjiek servies gekocht voor 70 euro (25 delen). Nou, het pakket was verpakt in een slappe flodderdoos, maar halfvol dus alles kon heel de doos door stuiteren en schuiven, en hier en daar een stukje keukenpapier. Niks piepschuim of bubbeltjesfolie. Terwijl hij die mevrouw gezegd had hoe ze het moest verpakken en ze aangaf dat ze het goed strak zou inpakken in een dubbele doos etc etc.
Dus huilen stond mijn arme ouwe paps nader dan het lachen toen hij de doos openmaakte. Er waren van de 25 delen maar liefst 11 delen aan gruzelementen en 5 delen zaten er uberhaupt niet in.Hij wist even niet meer hoe hij het had, dus ik heb voor hem gemaild met de verkoper en voorgesteld dat ze 30 euro terugboekt van de 70. Ik vind het mega sneu voor mijn pa want hij had zich er zo op verheugd... Kan ik verder nog iets doen? Ik ben zelf niet zo'n marktplaatsridder...
Haarbal schreef:Ik heb een betaalverzoek via MP terug gedaan voor 30 euro. Bij de verzendkosten heb ik op afhalen geklikt. Heb ik het zo goed gedaan?![]()
![]()
En hoe kan ik zien of het binnen is? Moet ik dan op zijn rekening kijken?
Allemaal onwijs bedankt voor de hulp! Mijn pa zit in de lappenmand qua gezondheid en hij kon het allemaal even niet meer aan, doos scherven uitpakken was zo'n beetje het laatste dat hij vandaag wilde doen.
pjer schreef:Ik heb nu ook een rare: Afgelopen weekend o.a. stoelen verkocht op fb marktplaats. De dame zou ze maandag ophalen. Maandag een berichtje: het komt niet uit kan ik ze later ophalen en ik wil ze wel alvast betalen. Wat ze overigens ook gelijk heeft gedaan. Inmiddels is het donderdag en de stoelen staan nog steeds hier maar nog geen bericht van haar wanneer ze ze komt ophalen Ook geen reactie op mijn berichtje met de vraag of ze al weet wanneer. Gelukkig staan die stoelen niet al te erg in de weg.. maar raar vind ik het wel.
pjer schreef:Ik heb nu ook een rare: Afgelopen weekend o.a. stoelen verkocht op fb marktplaats. De dame zou ze maandag ophalen. Maandag een berichtje: het komt niet uit kan ik ze later ophalen en ik wil ze wel alvast betalen. Wat ze overigens ook gelijk heeft gedaan. Inmiddels is het donderdag en de stoelen staan nog steeds hier maar nog geen bericht van haar wanneer ze ze komt ophalen Ook geen reactie op mijn berichtje met de vraag of ze al weet wanneer. Gelukkig staan die stoelen niet al te erg in de weg.. maar raar vind ik het wel.