Post NL frustratie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 18:50

Wat ik echt ergerlijk vind aan PostNL is dat er in de mail een bezorgtijd wordt aangegeven, met daarbij een live track, en als je op de live track drukt, dat de bezorgtijd dan totaal anders is dan de eerste tijd. Afgelopen week zou het tussen 11.15 en 13.45 uur bezorgd worden, dus ik de hele tijd netjes thuis gebleven, maar rond half 12 toch even gespiekt op de live track. Bleek dat het tussen 16.45 en 17.55 uur bezorgd zou worden. Later in de middag nog een keer gekeken: de eerste bezorgtijd stond er nog steeds, maar de live track gaf de andere tijd aan.

MyWishMax

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 08:34

Hoor vandaag 2 pakketjes te krijgen van postnl. Voor het eerst op tijd tijdvak en meldingen gekregen. Dus dat is goed. Tijdvak is nu afgelopen kwartier tot over kwartier...

Stop de postnl bus net hier voor de deur, loopt met een pakketje naar de buren en bezorgd dat. Stapt in en rijdt weg? Er staat nog steeds dat ze vandaag hier komen maar zal wrl weer niet dus. Zo irritant, 1 zou wel heel fijn zijn als het vandaag komt. (Ja in noodgeval kan ik het in de buurt halen maar dan is het 15 euro duurder := en het is nu geen spoed, maar afhaalpunt wil ik juist niet want dat is voor mij moeilijk heen te gaa )

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 06:32

Dhl weer eens in de bocht.
Die verwachten echt dat mensen niks te doen hebben.

Mijn zoon had iets besteld en kwam met dhl. Wij laten het altijd op een afhaalpunt bezorgen. Maar je kon het nu via de link niet aanpassen.
Dag ervoor, we komen tussen 9.00-18.00
Met de ochtend aangepast naar 10.00-12.00 geen dhl.
Werd aangepast naar 14.00-16.00 geen Dhl
Toen werd het 18.00-30.00. Wik moesten weg om 19.30 en natuurlijk komen ze wel. Briefje in de bus, we hebben u gemist.

Maar gisteren moest iedereen gewoon weer werken, maar nu kon het wel naar het pakketpunt.
Staat einde middag een buurjongen van om de hoek voor de deur. Pakket lag ergens bij een voordeur. Gewoon zo in het zicht, geen voortuin etc. Gewoon zo neergezet

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 12:38

PostNL loop nu iedere keer popup te sturen laat het bezorgen in een pakketmachine of pakketpunt.

Dan kan ik net zo goed kopen in een winkel.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 14:47

Marcella schreef:
PostNL loop nu iedere keer popup te sturen laat het bezorgen in een pakketmachine of pakketpunt.

Dan kan ik net zo goed kopen in een winkel.

Sommige dingen wel ja. Maar heel veel zaken die besteld worden zijn niet bij elke winkel om de hoek te koop natuurlijk (of voor een andere prijs).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 15:26

Ik bestel vaak zodat ik niet hoef te sjouwen wegens rugpijn.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 14:12

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik s ochtends de melding krijg:
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet om je pakket te bezorgen.

En paar uur later ineens uit het niets bericht dat hij is bezorgd.

Zo weet je nooit waar je aan toe bent.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 15:05

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 15:14

Ik hoorde het ook, UPS was het slechtste en PostNL toch wel de beste.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 18:47

Die links van ad gaan naar de webwinkel? Kan de laatste artikelen die hier gedeeld zijn niet lezen iig

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 20:28

Het was 30 seconden geleden ook op het journaal.

Edit: zouden vandaag ook meerdere brievenbus pakketjes bezorgd worden, maar niets gezien en wel de melding dat ze bezorgd zijn.
En laatst bij DHL de melding dat ze ons gemist hadden, daar is direct een klacht naar toe gegaan. Er is directe neerzettoestemming in de pakketbus en anders onder een overkapping uit zicht (waar we precies waren op het moment dat ze ons gemist hadden).
Volgende dag wel bezorgd keurig in de pakketbus, pakket paste er ruimschoots in.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 20:43

Kan bij die brievenbuspakketjes zo zijn dat ze niet in de tas van de bezorger zaten. Voorheen kon je dat aangeven, maar sinds de app vernieuwd is kan dat niet meer.Als je de app sluit na je dienst wordt alles op bezorgd gezet. Heel irritant want dan gaan mensen vragen waar hun pakket dan is.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 21:03

Maandag hadden ze mijn brievenbuspakje op de post gedaan dus ik had 'm vandaag verwacht maar helaas niks. Is dat altijd zo dat dat langer duurt?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 21:17

fjordjes schreef:
Maandag hadden ze mijn brievenbuspakje op de post gedaan dus ik had 'm vandaag verwacht maar helaas niks. Is dat altijd zo dat dat langer duurt?

Hangt er helemaal vanaf of je wijk überhaupt gelopen wordt vandaag, en hoeveel post / brievenbuspakketjes er in de lichting zitten. Met extra post van ook zaterdag erbij (want op zo/ma is er sowieso geen bezorging) kan het goed zijn dat er teveel is om mee te nemen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 22:09

Ik woon in een heel klein dorpje van ongeveer 250 woningen. Heb wel andere post gekregen, dat dan wel.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-25 14:39

Neonlight schreef:
Het was 30 seconden geleden ook op het journaal.

Edit: zouden vandaag ook meerdere brievenbus pakketjes bezorgd worden, maar niets gezien en wel de melding dat ze bezorgd zijn.
En laatst bij DHL de melding dat ze ons gemist hadden, daar is direct een klacht naar toe gegaan. Er is directe neerzettoestemming in de pakketbus en anders onder een overkapping uit zicht (waar we precies waren op het moment dat ze ons gemist hadden).
Volgende dag wel bezorgd keurig in de pakketbus, pakket paste er ruimschoots in.

de bezorger van dhl vind onze neerzet-toestemming-plek vaak niet veilig... terwijl ze er uiteraard nooit bij in de buurt zijn geweest. Het is hartstikke veilig hier, in buitengebied, ver uit het zicht in een mooi krat bij de voordeur. Maar ze nemen niet eens de moeite om langs te komen. helaas.

gelukkig gaat het meestal wel goed.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 17:33

Vandaag bezorging van GLS (en van DHL en PostNL, heerlijke timing :+ ). Was niet thuis, maar kon de levering niet aanpassen. Dus neerzettoestemming gegeven voor onder het afdak en met de beperkte hoeveelheid tekens die je hebt, aangegeven dat er geen stroom op het lint bij de oprit zit (vanwege ontsnappende paarden). GLS pleurt alles gewoon voor bij het hek in het volle zicht en zonder afdak (gelukkig was het droog vandaag). DHL en PostNL hebben de pakketten wel keurig onder het afdak gezet. Heb me er maar gewoon over verwonderd.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 18:04

Niet veilige plek hebben wij ook regelmatig gehoord. Maar wat is er nu niet veilig aan een echte pakketbus? Pakket kan er niet uitgehaald worden zonder sleutel.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 21:45

Vandaag 2x een landelijke storing in het systeem van post.nl
Wat een gedoe in de winkel.
Geen pakketten kunnen aannemen of uitgeven. Eindelijk deed het systeem het weer, en na ongeveer 2 uurtjes vloog het er weer uit.

Dus zal wel overal een flinke vertraging zijn in de pakketten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 21:49

kiki1976 schreef:
Geen pakketten kunnen aannemen of uitgeven. Eindelijk deed het systeem het weer, en na ongeveer 2 uurtjes vloog het er weer uit.

Altijd leuk zulke dingen in de aanloop naar Sinterklaas :')

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 21:54

kiki1976 schreef:

Ah,vandaar.
Mijn pakket was tussen 16.00-18.30 aangekondigd, om 19.00 nog niet bezorgd.
Stond in de app, we hebben het niet gehaald, houd track en trace in de gaten voor een nieuw bezorgmoment.

En daar stond verder niks bij.
En om 20.45 uur ging de bel en kwam mijn pakketje alsnog.

Heb de bezorger wel heel erg bedankt en veel sterkte gewenst, want hij liep blijkbaar uit, als mijn pakketje zo laat kwam.
En was blij verrast dat mijn pakketje toch nog kwam vandaag.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 23:52

Mijn brievenbuspakketje was niet gekomen, stond voor tussen 14:30 en 16:30 als tijdvak. Om 17:08 kreeg ik de melding dat ie om 15:21 afgeleverd is. Maar niets in de bus. Zo gaat het altijd op dinsdag, bezorger komt nooit op dinsdag.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 16:31

Gvd! -:(-

Brievenbus pakje zou vandaag EINDELIJK na 2 weken geleverd worden, staat in de app, maar helemaal géén post ontvangen vandaag....

Wordt daar zó pissig van...ze moeten (nu nog) 5 dagen per week bezorgen, maar als ik één a 2 keer per week iets door mn Brievenbus krijg, is het veel....

Dinsdag Wordt zelden de post normaal bezorgd -:(- terwijl ik regelmatig op iets zit te wachten wat in het weekend besteld is.

Én ze hebben de klantenservice héél aardig al 35 minuten voor sluitingstijd dichtgegooid -:(-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 17:00

:(:)

Kwa post zie ik haar ook nog maar twee keer per week of zo.

Hier was vorige week zowaar iets op tijd en snel en heel. :oo Dat is echt een zeldzaamheid.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 17:24

Briefpost is hier ook drama. Soms zie ik dingen 4x verschijnen in de app voordat het bezorgd wordt.