Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en het is nu geen spoed, maar afhaalpunt wil ik juist niet want dat is voor mij moeilijk heen te gaa ) Marcella schreef:PostNL loop nu iedere keer popup te sturen laat het bezorgen in een pakketmachine of pakketpunt.
Dan kan ik net zo goed kopen in een winkel.
fjordjes schreef:Maandag hadden ze mijn brievenbuspakje op de post gedaan dus ik had 'm vandaag verwacht maar helaas niks. Is dat altijd zo dat dat langer duurt?
Neonlight schreef:Het was 30 seconden geleden ook op het journaal.
Edit: zouden vandaag ook meerdere brievenbus pakketjes bezorgd worden, maar niets gezien en wel de melding dat ze bezorgd zijn.
En laatst bij DHL de melding dat ze ons gemist hadden, daar is direct een klacht naar toe gegaan. Er is directe neerzettoestemming in de pakketbus en anders onder een overkapping uit zicht (waar we precies waren op het moment dat ze ons gemist hadden).
Volgende dag wel bezorgd keurig in de pakketbus, pakket paste er ruimschoots in.
). Was niet thuis, maar kon de levering niet aanpassen. Dus neerzettoestemming gegeven voor onder het afdak en met de beperkte hoeveelheid tekens die je hebt, aangegeven dat er geen stroom op het lint bij de oprit zit (vanwege ontsnappende paarden). GLS pleurt alles gewoon voor bij het hek in het volle zicht en zonder afdak (gelukkig was het droog vandaag). DHL en PostNL hebben de pakketten wel keurig onder het afdak gezet. Heb me er maar gewoon over verwonderd. kiki1976 schreef:Vandaag 2x een landelijke storing in het systeem van post.nl
Wat een gedoe in de winkel.
Geen pakketten kunnen aannemen of uitgeven. Eindelijk deed het systeem het weer, en na ongeveer 2 uurtjes vloog het er weer uit.
Dus zal wel overal een flinke vertraging zijn in de pakketten
kiki1976 schreef:Vandaag 2x een landelijke storing in het systeem van post.nl
Wat een gedoe in de winkel.
Geen pakketten kunnen aannemen of uitgeven. Eindelijk deed het systeem het weer, en na ongeveer 2 uurtjes vloog het er weer uit.
Dus zal wel overal een flinke vertraging zijn in de pakketten
terwijl ik regelmatig op iets zit te wachten wat in het weekend besteld is.