Post NL frustratie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-25 19:50

Wat ik echt ergerlijk vind aan PostNL is dat er in de mail een bezorgtijd wordt aangegeven, met daarbij een live track, en als je op de live track drukt, dat de bezorgtijd dan totaal anders is dan de eerste tijd. Afgelopen week zou het tussen 11.15 en 13.45 uur bezorgd worden, dus ik de hele tijd netjes thuis gebleven, maar rond half 12 toch even gespiekt op de live track. Bleek dat het tussen 16.45 en 17.55 uur bezorgd zou worden. Later in de middag nog een keer gekeken: de eerste bezorgtijd stond er nog steeds, maar de live track gaf de andere tijd aan.

MyWishMax

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 09:34

Hoor vandaag 2 pakketjes te krijgen van postnl. Voor het eerst op tijd tijdvak en meldingen gekregen. Dus dat is goed. Tijdvak is nu afgelopen kwartier tot over kwartier...

Stop de postnl bus net hier voor de deur, loopt met een pakketje naar de buren en bezorgd dat. Stapt in en rijdt weg? Er staat nog steeds dat ze vandaag hier komen maar zal wrl weer niet dus. Zo irritant, 1 zou wel heel fijn zijn als het vandaag komt. (Ja in noodgeval kan ik het in de buurt halen maar dan is het 15 euro duurder := en het is nu geen spoed, maar afhaalpunt wil ik juist niet want dat is voor mij moeilijk heen te gaa )

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 07:32

Dhl weer eens in de bocht.
Die verwachten echt dat mensen niks te doen hebben.

Mijn zoon had iets besteld en kwam met dhl. Wij laten het altijd op een afhaalpunt bezorgen. Maar je kon het nu via de link niet aanpassen.
Dag ervoor, we komen tussen 9.00-18.00
Met de ochtend aangepast naar 10.00-12.00 geen dhl.
Werd aangepast naar 14.00-16.00 geen Dhl
Toen werd het 18.00-30.00. Wik moesten weg om 19.30 en natuurlijk komen ze wel. Briefje in de bus, we hebben u gemist.

Maar gisteren moest iedereen gewoon weer werken, maar nu kon het wel naar het pakketpunt.
Staat einde middag een buurjongen van om de hoek voor de deur. Pakket lag ergens bij een voordeur. Gewoon zo in het zicht, geen voortuin etc. Gewoon zo neergezet

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:38

PostNL loop nu iedere keer popup te sturen laat het bezorgen in een pakketmachine of pakketpunt.

Dan kan ik net zo goed kopen in een winkel.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:47

Marcella schreef:
PostNL loop nu iedere keer popup te sturen laat het bezorgen in een pakketmachine of pakketpunt.

Dan kan ik net zo goed kopen in een winkel.

Sommige dingen wel ja. Maar heel veel zaken die besteld worden zijn niet bij elke winkel om de hoek te koop natuurlijk (of voor een andere prijs).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:26

Ik bestel vaak zodat ik niet hoef te sjouwen wegens rugpijn.