Jaja kassa ruimte 28 graden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Wederom vieze blote mannen lijven aan mijn kassa en dat iedereen moet zeggen dat het best uit te houden is binnen in de shop..
Jaja kassa ruimte 28 graden
Whale schreef:Laibadji schreef:Dat doe ik hoor. Heb dit al kwaad, emotioneel, rationeel, coachend... gezegd. Niets helpt. Vriend staat 100% achter mij. Hij is enkel niet zo als ik. Hij wordt heel kwaad op haar maar ook dat helpt niet.
Ze doet gewoon haar zin.
Dan zou ik je zoontje niet meer met haar alleen laten. Is misschien niet leuk voor haar, maar als ze niet wilt luisteren...
Nathalie18x schreef:foto's van een manege die gewoon hun lessen door laten gaan. Zogenaamd '' aangepast''. Met dit weer moet je niet eens op een paardenrug willen zitten.
black_kelpie schreef:Nathalie18x schreef:foto's van een manege die gewoon hun lessen door laten gaan. Zogenaamd '' aangepast''. Met dit weer moet je niet eens op een paardenrug willen zitten.
Het EK agility in Arnhem is vandaag ook gewoon doorgegaan, ze zijn knettergek. Koste wat kost je stomme rondje met je hond moeten lopen, ik vind er wat van
Nathalie18x schreef:foto's van een manege die gewoon hun lessen door laten gaan. Zogenaamd '' aangepast''. Met dit weer moet je niet eens op een paardenrug willen zitten.
black_kelpie schreef:Het EK agility in Arnhem is vandaag ook gewoon doorgegaan, ze zijn knettergek. Koste wat kost je stomme rondje met je hond moeten lopen, ik vind er wat van
Kabayo schreef:Zelfs de marathon in driezum gaat door (zo snel mogelijk met je paard(en) door hindernissen...)