Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:13

Wederom vieze blote mannen lijven aan mijn kassa en dat iedereen moet zeggen dat het best uit te houden is binnen in de shop..

Jaja kassa ruimte 28 graden :+

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:15

Alja schreef:
Wederom vieze blote mannen lijven aan mijn kassa en dat iedereen moet zeggen dat het best uit te houden is binnen in de shop..

Jaja kassa ruimte 28 graden :+

Waarschijnlijk als je van buiten komt is het wel lekker. Hier zeggen ze ook telkens "Wat is het lekker hier!" Behalve als je er al een aantal uur er zit :')

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:16

Het weer, de hitte, de vervelende kinderen, dat ik straks moet fietsen, geen koeltas bij me heb en dat ik zon hekel heb aan al dat zweten.

Zo voor nu ben ik klaar hoop ik haha :')

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:33

Whale schreef:
Laibadji schreef:
Dat doe ik hoor. Heb dit al kwaad, emotioneel, rationeel, coachend... gezegd. Niets helpt. Vriend staat 100% achter mij. Hij is enkel niet zo als ik. Hij wordt heel kwaad op haar maar ook dat helpt niet.

Ze doet gewoon haar zin.

Dan zou ik je zoontje niet meer met haar alleen laten. Is misschien niet leuk voor haar, maar als ze niet wilt luisteren...

Ik weet het. Ik was zo kwaad en verdrietig toen ik het hoorde. De bevestiging dat ik haar niet kan vertrouwen. Bah maar vind het zo moeilijk om dit te zeggen. Ze wordt dan emotioneel en ze durft dan ook liegen. Ze beweert dan het niet te doen maar dan hoor ik van zoontje dat het niet klopt of moet hij het geheim houden. Ook hier word ik bood van. Je kan toch niet van een kind van 4 verwachten dat hij dingen geheim houdt.

Pffff moeilijk. Ze ziet hem wel graag maar is niet te bijster slim jammer genoeg.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:41

Werken bij de frituur, ik ben nu al oververhit en ik moet nog beginnen.. Hopelijk wordt het rustig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:49

Hitte, tot daar aan toe. Maar ondertussen een dood konijn, een dode kwartel en een dood kuiken door deze hitte, ondanks maatregelen. Heel erg benauwd, heel weinig zuurstof. Mijn kippen zitten met hun snavel open te ademen om toch maar genoeg zuurstof te krijgen. Morgen nog zo een dag. Zo oneerlijk voor de dieren :n

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:52

Volgensmij ben ik zonet erachter gekomen hoe de Hel aanvoelt. Jezus.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:56

foto's van een manege die gewoon hun lessen door laten gaan. Zogenaamd '' aangepast''. Met dit weer moet je niet eens op een paardenrug willen zitten.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:58

Ik erger mij dat ik met warm weer geen zin in eten heb en zo 3 dagen erg weinig eet. Super slecht maar pfff :(

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:01

Ik erger mij aan mijn kat die met stukken croissant voorbij komt gelopen en heb geen puf om te reageren :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:02

Ik erger me aan het feit dat er vandaag met deze bloedhitte toch rijen vol vrachtwagens met varkens in de zon stonden voor het slachthuis. Die arme dieren hingen met hun neus uit de ventilatiegaten om maar wat lucht te krijgen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:02

Nathalie18x schreef:
foto's van een manege die gewoon hun lessen door laten gaan. Zogenaamd '' aangepast''. Met dit weer moet je niet eens op een paardenrug willen zitten.

Het EK agility in Arnhem is vandaag ook gewoon doorgegaan, ze zijn knettergek. Koste wat kost je stomme rondje met je hond moeten lopen, ik vind er wat van :r

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:03

Mensen.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:03

black_kelpie schreef:
Nathalie18x schreef:

Het EK agility in Arnhem is vandaag ook gewoon doorgegaan, ze zijn knettergek. Koste wat kost je stomme rondje met je hond moeten lopen, ik vind er wat van :r

Zelfs de marathon in driezum gaat door (zo snel mogelijk met je paard(en) door hindernissen...)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:04

Nathalie18x schreef:

black_kelpie schreef:

Kabayo schreef:
Zelfs de marathon in driezum gaat door (zo snel mogelijk met je paard(en) door hindernissen...)

3x walgelijk dit.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:08

Het agility kampioenschap is wel volledig aangepast voorgegaan. Met lopen om 5 uur in de ochtend tot 11 uur zn dan pas verder laat op de avond.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:11

De manege hier verderop die met 45 graden gewoon zn gang gaat... pfft. Die paardjes hebben het al niet goed. Gelukkig is de manege iets verder wel goed voor zn paarden, heb dr een hele tektst over geschreven in t blij topic moest je hun gang van zaken willen weten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:24

Dat ik niet weet wat we moeten gaan eten en dat manlief dalijk thuiskomt met bedrijfsauto ipv zn eigen en dus niks wil gaan halen, wat een dilemma... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:27

Whale schreef:
Volgensmij ben ik zonet erachter gekomen hoe de Hel aanvoelt. Jezus.

Ohhh ik denk niet dat die daar zit. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-19 18:32

Mensen die net met hun hond op straat liepen. Had bijna mijn auto ervoor gegooid en er wat van gezegd. Idioten

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:43

Aan het feit dat het 35 graden op m'n werk was..
Dat het thuis nu ondanks de airco 31,5 graad binnen is.
& Dat m'n vriend niet ff mee wil om verkoeling te gaan zoeken ergens

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 19:02

aan dochter die denkt dat ze met haar 18 jaar de dienst uit kan maken in huis

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 19:31

Aan mijne auto!!!! Mijn zijruit die niet meer dicht gaat.. Die er helemaal in zit.. Voor de 3de keer nu(klikt er altijd uit bij het sluiten van de venster) . Dat mijn slot om te starten zo vast zit.. Dat ik enkele keren moet proberen om hem aan te krijgen.. Dat het nu al donderdag is... Dus... Morgen kan ik pas bellen aangezien ik rond 19h thuis kwam van de paarden. Dus is nu al dicht. ..maar zaterdag spreken ze van regen.. En mijn ruit kan niet dicht!! Fff hopelijk maken ze hem morgen. Maar het is verlof periode

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 20:12

Dat het nog steeds 37 graden binnen is en ik niks open kan gooien omdat het buiten nog 35+ is -O-

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 21:10

Heel veel hoofdpijn en moet nog werken...

Ps: ja ik heb genoeg gedronken vandaag.