Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Dat is het punt, het gaat vrij specifiek om Olaf inderdaad... Maar bedankt voor de hulp alvast!
Pauley schreef:Hoi
Ik ben opzoek naar iets heel raars.
Toen ik op de basisschool zat hadden we de geschiedenis methode Bij de tijd, en elk blok begon met een leesverhaal.
Nou is 1 van die verhalen me altijd bijgebleven en zou ik hem graag nog een keer willen lezen. Maar waar vind ik dat verhaal?
Ik denk dat het groep 6 was (rond 2011 verwacht ik) en het was voorafgaande aan het blok over de Romeinen.
Het verhaal gaat over een christelijk meisje die slaaf is bij een vrouw.
Ze wordt opgepakt, omdat ze christelijk is en voor de leeuwen gegooid.
Wie helpt?
Steeph schreef:Myfairytale schreef:Hele aparte vraag misschien, maar ik ben op zoek naar de titel/naam van band van de theme van de Nascar op Ziggo Select.
Hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben.
Heb je beeld of geluidsmateriaal van deze theme? Internet helpt me niet
Keet schreef:Uitzendtijdstip mag ook
Myfairytale schreef:Hele aparte vraag misschien, maar ik ben op zoek naar de titel/naam van band van de theme van de Nascar op Ziggo Select.
Jet schreef:Myfairytale schreef:Hele aparte vraag misschien, maar ik ben op zoek naar de titel/naam van band van de theme van de Nascar op Ziggo Select.
Misschien kan je je vraag hier stellen, daar zitten allerlei muziekfanaten. fjordjes @ [ENT] [Info] Ik zoek een liedje - deel 13 . Soms heb je al snel geluk en heb je heel snel antwoord!
Jet schreef:Myfairytale schreef:Hele aparte vraag misschien, maar ik ben op zoek naar de titel/naam van band van de theme van de Nascar op Ziggo Select.
Misschien kan je je vraag hier stellen, daar zitten allerlei muziekfanaten. fjordjes @ [ENT] [Info] Ik zoek een liedje - deel 13 . Soms heb je al snel geluk en heb je heel snel antwoord!
Myfairytale schreef:Ja klopt! Was een hele goede tip van je, dank je wel.
maessie schreef:Ik zoek de LE m&m's caramel zeezout, echt nergens meer te vinden, maar zooo lekker..
maessie schreef:Ik zoek de LE m&m's caramel zeezout, echt nergens meer te vinden, maar zooo lekker..