Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:07

Haha lekker veel openheid Danielle :')

Lastig Dani. Maar je kunt twee dingen doen.
1. Heel lang verliefd blijven op hem en daardoor misschien een ander leuk potentieel vriendje mislopen.
2. Vragen aan hem hoe het ervoor staat van zijn kant. Misschien doet ie enkel gewoon gezellig met die andere meid. Desnoods via fb of whatsapp vragen.

Zoals je er nu in staat, nee dat wordt het niet wat. Je straalt onzekerheid uit. Dus gewoon je best doen op je Engels. Wordt vanzelf wel beter en als ie daarover valt dan weet je dat ook weer. Dan kun je je hoofd misschien verzetten en is het wel weer leuk om nieuwe mannen te ontmoeten.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:21

Hahaha ja fijn he? :') Qua tijd zou het beter uit komen om naar de bios te gaan (moet de paarden eigenlijk om 5u voeren,had ik net toegezegd voor meneer vroeg of ik donderdag kon :+ ).
Maar het liefst doe ik alles, aangezien de uren nogal snel om vliegen :+
Maar anders krijgen ze gewoon eerder hoor, een keer pech gehad :D

Hoe is het tussen jullie? Is hij nog veel bij je?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:28

Ach als je wat eerder voert krijg je niks van!

We zien elkaar nogsteeds elke dag. Hij woont ook nogsteeds hier. Willen dit jaar eigenlijk wel een huisje gaan kopen. Zijn allebei hard aan het sparen dus doen hard ons best :)).

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:35

suikermeisje schreef:
Haha lekker veel openheid Danielle :')

Lastig Dani. Maar je kunt twee dingen doen.
1. Heel lang verliefd blijven op hem en daardoor misschien een ander leuk potentieel vriendje mislopen.
2. Vragen aan hem hoe het ervoor staat van zijn kant. Misschien doet ie enkel gewoon gezellig met die andere meid. Desnoods via fb of whatsapp vragen.

Zoals je er nu in staat, nee dat wordt het niet wat. Je straalt onzekerheid uit. Dus gewoon je best doen op je Engels. Wordt vanzelf wel beter en als ie daarover valt dan weet je dat ook weer. Dan kun je je hoofd misschien verzetten en is het wel weer leuk om nieuwe mannen te ontmoeten.

weet wel al heel zeker dat het wat is tussen hem en dat meisje, een andere vriendin (die niet weet dat ik hem leuk vind) liet toevallig de whatsapp gesprekken van hun zien.

Kan t maar beter gewoon uit mijn hoofd zetten, maar dat is nog best moeilijk.. Droom al 2 nachten achter elkaar nu over hem :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:29

Whoehoehoehoe hypo! Tof hoor!

Stevig drinken op een date... meh. Ik drink echt wel regelmatig een wijntje en een wijntje drinken tijdens een date vind ik dikke prima, maar jezelf voltanken.. Nah.

Ik stap zo weer in de auto naar Friesland :D Grappig, ik wilde nooit mensen geloven die zeiden 'Als hij écht leuk is vind je tijd die je eerder niet had.' Yeah right :')

...

Yeah, right. Is dus wel echt zo _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:32

Haha ja is echt zo

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:33

suikermeisje schreef:
Flessuh schreef:
Zo hè hoe alcoholistisch willen sommige mensen over komen :+ elke foto ten minste 1 glas of fles wijn er bij.. op alle 8 foto's _O- _O-

Daarom blijft Tinder toch leuk vermaak..

Past wel bij jouw nickname :))

Hoe weet jij waar mijn nickname vandaan komt :wow:

En ja op zich wel :')

Tijd vinden kan inderdaad altijd wel als je het maar graag genoeg wil :P
Leuk dat je langs komt in het mooie Friesland trouwens Berdien O:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 17:40

Ha ik was er maandag ook :D En gisteren. Ik zit over het algemeen (nog los van T.) minimaal 1x per week in Friesland :P

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:12

Berdien schreef:
Ha ik was er maandag ook :D En gisteren. Ik zit over het algemeen (nog los van T.) minimaal 1x per week in Friesland :P

Komt ze nu mee :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:20

Maar 2 biertjes en 2 wijn is toch niet zoveel bijzonders? Of duurde de date maar een uur? Dan snap ik het nog wel :+

Alhoewel ik niet begrijp waarom die dan voor jou perse wat alcoholisch wilde bestellen als dat voor jezelf niet hoefde..

Mijn vriend zat met eerste date toch wel op een biertje of 6-7 en een whiskey, maar we zaten dan wel van 20:00-01:00 .. en ik braaf aan de cola want mocht ivm onderzoek dag erna geen alcohol :')

Maar vind dat toch niet heel schokkend (maar goed ben eeuwig student en zelf ook niet vies van wat speciaal biertjes op een avond).

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:45

idinn schreef:
Maar 2 biertjes en 2 wijn is toch niet zoveel bijzonders? Of duurde de date maar een uur? Dan snap ik het nog wel :+

Alhoewel ik niet begrijp waarom die dan voor jou perse wat alcoholisch wilde bestellen als dat voor jezelf niet hoefde..

Mijn vriend zat met eerste date toch wel op een biertje of 6-7 en een whiskey, maar we zaten dan wel van 20:00-01:00 .. en ik braaf aan de cola want mocht ivm onderzoek dag erna geen alcohol :')

Maar vind dat toch niet heel schokkend (maar goed ben eeuwig student en zelf ook niet vies van wat speciaal biertjes op een avond).

Ja misschien ook wel verschil dat ik misschien 1x in de 4 maanden een drankje doe :+ . Ik zat zelf aan de cola en met dat alcoholische drankje, dus ik had in die korte tijd maar 2 drankjes op haha. Ja hij drong er wel op aan. Ik vertelde dat ik bijna nooit drink en hij was steeds van: oh dat komt wel! :+ Snap niet dat mensen niet begrijpen dat ik geen behoefte heb aan alcohol :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:50

Ohnee dat hoeven ze bij mij ook niet te proberen. Of van dat ik niet rook: je weet niet wat je mist! Uhhh....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:30

Ow nee van dat "oh komt wel" zou ik dan ook niet waarderen... iedereen moet zelf weten of ie alcohol drinkt ja of nee. Maar ga niet een bepaalde kant op pushen..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:37

Als de ander drinkt heb ik geen problemen mee, maar ik drink (bijna) niet en ga het me ook niet op laten dringen. Ieder zijn keuze, maar je mag toch zelf wek bepalen wat je drinkt :=

Ik zie mijn date zondag weer :):)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:03

Nee opdringen kan echt niet.

Ik ben een nare brandplek rijker, maar we kunnen ook goed samen koken {:} Het is echt nog steeds zo leuk en makkelijk :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:20

Berdien schreef:

Ik ben een nare brandplek rijker, maar we kunnen ook goed samen koken {:} Het is echt nog steeds zo leuk en makkelijk :)

Je kan beter sex op het fornuis hebben vóór het koken.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:39

Nog 2 dagen voor m'n record :')
Dus dat waren m'n likes voor vandaag weer _O-

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:42

Tinder is bij mij ook geen succes.
Vanavond een match, 3 zinnen mee gewisseld en toen heeft hij ontmatched
:?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 07:47

Zo,2e date gehad!

Was gelukkig prima weer dus lekker naar het bos geweest met de honden en lag pas om half 2 op bed haha..
Nu helaas weer aanhet werk!
Vanavond maar ff vroeg op bed :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 14:31

Berdien schreef:
Whoehoehoehoe hypo! Tof hoor!

Stevig drinken op een date... meh. Ik drink echt wel regelmatig een wijntje en een wijntje drinken tijdens een date vind ik dikke prima, maar jezelf voltanken.. Nah.

Ik stap zo weer in de auto naar Friesland :D Grappig, ik wilde nooit mensen geloven die zeiden 'Als hij écht leuk is vind je tijd die je eerder niet had.' Yeah right :')

...

Yeah, right. Is dus wel echt zo _O-

Tijd heb je niet, tijd maak je :j. Voor iemand die je leuk vindt, maak je tijd vrij, daarom is dat altijd zo'n belangrijke indicator :j.

Pfft ik ben gaar van Qday, 2 dagen tot half 2 gewerkt en 1 tot half 1, morgen shopping night, dus dat wordt ook een laaaaaaange dag :+.... Ben MOE!

Ben weer een beetje afgekickt van D. :') . Ergens vind ik die 2 weken ertussen wel lekker ook gewoon :j. Aan het einde van die 2 weken niet hoor, dan vervloek ik ze, maar die eerste week is het eigenlijk wel chill om gewoon je eigen leventje te houden zeg maar :j

F_Orumster schreef:
Berdien schreef:

Je kan beter sex op het fornuis hebben vóór het koken.

Precies dit :') :))

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:53

Gaat lekker met iedereen!
Gefeliciteerd hyppolite :D

Ik heb zondag date 2, na 2 weken.. Duuuurt lang :Y)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 17:07

Hier ook aan het tinderen! Nu een super leuke match, nummers uitgewisseld en heerlijk zitten praten afgelopen dagen. Nu heb ik alleen het gevoel dat ik wat clingy wordt en probeer minder te reageren enzo.. maar wil ook niet dat de boel dood gaat bloeden. Zo moeilijk. Aan allerlei berichtjes laat hij ook weten dat hij oprecht geïnteresseerd is.. maar door de stilte vandaag gaat mijn hoofd tollen.. VERSCHRIKKELIJK.

Ben ik nou de enige die de hele tijd zo onzeker en aan het doemdenken is oid?

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 18:12

Waarom vragen sommige matchen je Whatsapp. Om vervolgens nooit meer wat te laten horen.
Rare mensen op tinder soms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 18:15

Geef jij meteen je nummer dan? Ik haak af bij mensen die meteen willen whatsappen..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 18:17

Bralindy schreef:
Hier ook aan het tinderen! Nu een super leuke match, nummers uitgewisseld en heerlijk zitten praten afgelopen dagen. Nu heb ik alleen het gevoel dat ik wat clingy wordt en probeer minder te reageren enzo.. maar wil ook niet dat de boel dood gaat bloeden. Zo moeilijk. Aan allerlei berichtjes laat hij ook weten dat hij oprecht geïnteresseerd is.. maar door de stilte vandaag gaat mijn hoofd tollen.. VERSCHRIKKELIJK.

Ben ik nou de enige die de hele tijd zo onzeker en aan het doemdenken is oid?

Heb ik ook wanneer ik eens een dag wat minder hoor, maar dan probeer ik maar te denken aan de dagen dat hij wel hele lieve dingen zegt en dan ga ik er maar vanuit dat hij niet van mening is veranderd.