Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 14:59

Uhnee, misschien toch maar over praten :Y)
Dan hebben jullie allbei duidelijkheid en jullie geven aan allebei meer dan leuk te vinden, gewoon doen dus!

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:36

Spannend Uhnee. Ik ga mee met Loes
En Loes je hebt groot gelijk hoor geniet er nog even van en verder zie je wel.
Ja hij is goedgekeurd hoor :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 15:43

Ik vind mijn drummertinderman echt heel leuk maar hij kan zo vaag doen. Brr. Mannen hé! Hopelijk zie ik m rap weer.
Vrijdag hebben ze met de band n optreden ongeveer op n 40 min hier vandaan. Aan de ene kant wil ik wel gaan maar aan de andere kant lijkt t me ook weer akward omdat we elkaar pas twee keer gezien hebben. Ff goed over nadenken dus!
T liefst zou ik dan met n vriendin gaan maar geen van mijn vriendinnen is gecharmeerd van rock/metal dus die krijg ik eeeeecht niet mee dus dan wordt t toch alleen gaan wat natuurlijk ook weer veuls te spannend is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 16:12

Hmm als hij zo vaag doet zou ik dat ook niet zo snel doen, Kenyada.. :o Tenzij hij heeft gevraagd of je komt en heeft laten weten dat echt heel leuk te vinden.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 16:13

Ja hij heeft het dus al wel een aantal keer gevraagd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 16:13

LoesvL schreef:
natuurlijk Kayleigh, was je date geslaagd?

Hij was erg aardig en het klikte wel, maar hij is een beetje pusherig over een nieuw afspraakje. Ik heb door de week vrij weinig tijd (werk, sportschool, paard) dus voor mij is het weekend veel fijner. Maar hij wil me het liefst zo snel mogelijk zien. Op zich een goed teken maar na 1 date misschien een beetje te heftig? :P

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 17:50

Kenyada schreef:
Ja hij heeft het dus al wel een aantal keer gevraagd..

Dan gewoon gaan!
Who cares!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 18:29

Kayleigh_ schreef:
LoesvL schreef:
natuurlijk Kayleigh, was je date geslaagd?

Hij was erg aardig en het klikte wel, maar hij is een beetje pusherig over een nieuw afspraakje. Ik heb door de week vrij weinig tijd (werk, sportschool, paard) dus voor mij is het weekend veel fijner. Maar hij wil me het liefst zo snel mogelijk zien. Op zich een goed teken maar na 1 date misschien een beetje te heftig? :P

Wow, zit die ergens om verlegen? :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 18:41

Ik vind dat eigenlijk wel lief ofzo, dat 'ie je zo snel mogelijk wilt zien :=

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 18:45

Ik krijg het daar al benauwd van :')
Dat zei mijn date van vorige keer ook en van het weekend wilde hij wel naar de stad komen om me even een kus te geven... Uhm nee := ?

Ik had nog een andere date gehad dit weekend. Was gezellig maar geen wow gevoel en hij is een beetje erg overbehaard :+

UhNee, wel spannend om toe te geven aan dat gevoel, je bent dan toch kwetsbaar :j maar inderdaad, bespreekbaar maken!

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 19:40

Darah3 schreef:
Ik krijg het daar al benauwd van :')
Dat zei mijn date van vorige keer ook en van het weekend wilde hij wel naar de stad komen om me even een kus te geven... Uhm nee := ?

Ik had nog een andere date gehad dit weekend. Was gezellig maar geen wow gevoel en hij is een beetje erg overbehaard :+

UhNee, wel spannend om toe te geven aan dat gevoel, je bent dan toch kwetsbaar :j maar inderdaad, bespreekbaar maken!

Die eerste klinkt als iemand waar ik ook 1 date mee gehad heb haha. Hij zei ook gelijk dat hij me zo graag had willen zoenen en dat zo graag zou weten hoe dat zou zijn. En later ook weer dat hij zo graag bij me zou willen zijn.. Thanks, but no thanks.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:02

Hier geen app hoor :)

Ben een oude liefde tegen gekomen. Niet op tinder, dus eigenlijk de tegen verwachting in toch samen heel veel doen... we zien wel waar het eindigt, voelt iig vertrouwd!

Wel spannend hoor Loes! Blijf je ook een update geven als je daar zit? Hoeft niet perse man gerelateerd te zijn hoor, ben gewoon reuze benieuwd!

Lougino nog steeds die Brit (?) En wie is nummer 2? :D

Uhnee gaat de goede kant op zo te horen!

Nancy, jij zoekt al die mannen wel uit he :') maar als hij je nog steeds graag ziet zou ik er niet te veel achter zoeken. Of het moet puur voor gym zijn, maar dat hadden jullie nog niet gedaan toch?

En alle anderen met geslaagde dates natuurlijk ook erg leuk! En de missers kunnen in de boeken ;)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:07

Waar halen jullie die aanhankelijke dates toch vandaan? :')
Ik zou afgelopen vrijdag sushi eten met mn date, overkomt het me gewoon weer dat ik van de een op andere dag niks meer hoor. Gewoon van de aardbodem verdwenen en overal verwijdert.
Mannen zijn zo raar....
Wilde tinder verwijderen, tot er ineens een gozer hier uit het dorp tegen me begon te praten. Dus tinder mag nog heel ffies blijven. Het lijkt wel een leuke gozer, kunnen goed praten. Maar ja dat zei ik over de vorige ook :')
We shall see, doe het maar rustig aan.
Ik heb gewoon glitter pech denk ik hahaha.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:09

Ik durf niet op tinder. Te slecht voor mijn zelfvertrouwen :') .

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 20:11

Haha precies Gracezallaa :))

Leuk KellyR!

Ginger: Oh van die mannen zijn schijtirritant.. Bij mij is er geen in between, óf mannen die niks meer laten weten óf mannen die zo aanhankelijk zijn :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 23:27

Wauw Ginger, dat is raar zeg..... :=

Ik zit weer in de trein naar huis. Niet gepraat over gevoelens :+ Ik was 1 seconde binnen en toen begonnen we al te zoenen :')
Maar hij is zoooo leuk, zucht. Heel grappig ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 23:28

Ja dat is bij mij ook, hoor! Of vage vogels, of hele happige zoals nu. Die laatste categorie is wel erg goed voor je zelfvertrouwen, maar het haalt bij mij ook een stukje spanning weg. Lastig he :P :Y)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 23:34

Haha UhNee :') Hebben jullie in ieder geval genoeg aantrekkingskracht!

Wel 'fijn' om te horen dat anderen dat ook hebben Kayleigh! Soms vraag ik me echt af wat er mis met me is dat ik van die gozers aantrek _O-

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 10:59

Klopt Kelly, de nr 1 is de Britse man, nog steeds is tie leuk, lief, complimenteus en grappig en staan we op een heleboel punten hetzelfde in het leven maar ja de vraag is dan altijd 'hoe nu verder' elkaar vaak zien is moeilijk omdat hij voor werk vaak op reis moet en ik het zelf ook gewoon heel druk heb. De tijd zal het leren. En heb al week of 4 ook contact met andere jongen gewoon in NL, ook leuk en gezellig maar ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet op dit moment. Volgende week lekker even op vakantie iig!

Wat een rare Ginger! Als je het dan toch niet ziet zitten om wat voor reden dan ook, zeg het dan gewoon :-s

Haha Uhnee niet gepraat over gevoelens maar het klinkt niet alsof die er niet zijn, in positieve vorm.

Wat leuk Kelly, het kan dus ook nog zonder Tinder haha!

Is juist niet slecht voor je zelfvertrouwen IerPier, gewoon proberen!

Wat is er zo vaag Kenyada? Niet duidelijk over wat hij van je wil of?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:30

Tinder is juist goed voor je zelfvertrouwen. Althans je moet niet verwachten dat je met iedereen een match krijgt ofzo natuurlijk haha
Wat grappig Kelly zo kan het ook nog
Hahaha Uhnee zo kan het ook _O-

Ik wil dat het zaterdag is. Denk dat het zomaar nog eens een bijzondere dag kan worden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:35

Oeh UhNee, dat gaat lekker! :')
Haha Queelens, ik krijg altijd zo'n subtiel 'yes, zie je wel!' gevoel als ik meteen na het liken een match heb :+

Nou, hier zijn de glitters ook weer terug. Gisteravond laat smste m'n tinderprins weer eens en we hebben tot half 3 liggen smsen. :Z
Het is wel duidelijk dat hij écht druk is en dat hij niet de boot afhoudt, hij zei letterlijk dat hij heel graag wilde afspreken. Dus ik ben ook weer blij!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:49

ah dat is leuk Renee!
Haha klopt dat had ik ook altijd. Heb mijn matches ook opgespaard. Ik zat van half oktober tot februari ofzo op Tinder. Ik had er 300. Vond het grappig om ze te sparen _O-

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:54

Mijn tinder prins belde mij vanochtend geschrokken op :')
Had hem gevraagd of hij mij even kon bellen als hij tijd had...

Had ik nog nooit gestuurd, dus hij belde direct toen hij het zag <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 12:14

Oh dat lijkt me ook allemaal zo spannend! Eerste keer bellen, elkaars stem horen whaaaa :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 12:37

Whaha vent een hartverzakking _O-
Arm mens haha. Mijn date appte dat ook een keer of die 's avonds even mocht bellen.
Ik helemaal in paniek 'heb ik iets verkeerd gedaan?' 'haat die me?' :')

Uiteindelijk was de reden 'ik wilde je stem even horen'
Okie nice.. :')

Inmiddels bellen we bijna elke dag en ben ik al 30 minuten over mijn bundel heen terwijl we er al op lette dat hij mij juist belde omdat hij onbeperkt bellen heeft.
Kreeg ook een overzichtje van zijn belgeschiedenis. Deze maand 400 minuten met mij gebeld, oeps en dat is dan nog exclusief wanneer ik heb gebeld _O-
Laatst bijgewerkt door Queelens op 13-04-16 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt