Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liesje84

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:48

Ik heb nog te ruil;
Heart & Home - warme appeltaart (2x een helft)
Goose Creek - Pineapple Seaspray (1 partje)
Kringle - Holiday Cookies (4x kwart)
Kringle - Espresso Crema (4x kwart)
Kringle - Cozy Cabin (4x kwart)

Graag ruilen voor zoete/fruitinge luchtjes, wel van soortgelijk merk.
Graag pbtje sturen, topic gaat zo hard.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 01:05

Iloveiswan schreef:
kleintje maar ook van yc iets meer dan kwart of half en die ruik ik ook niet meer. Heb echt een klein huis maar wel enkel glas.

Zou een elektrische brander helpen? of wordt daardoor de geur nog minder?

Bij mij branden de kleintjes ook echt maar 4-6 uur sommigen geuren wel langer maar ik vind het niet zo vreemd dat ze 1 waxine licht mee gaan.

Op de site van yc zelf staat ook mooi beschreven dat de tarts gemiddeld 8 uur geur afgeven en dat geldt dan voor een volle dus reken maar uit ;)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 07:36

Ik heb ook kleintjes dus die van sc die doen het zeker 3 avonden dus gemiddeld 8 uur. dan ben ik ze zat en komt er een nieuwe geur in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 09:40

Waar zijn Scentsy warmers te krijgen?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 09:43

Via Kara Missione (fb of bericht via Scentsy) of een duitse consulente. Weet alleen geen namen van die Duitse. Is je brander overleden?

Oei ik heb wel interesse in Cozy Cabin maar heb niet echt fruitgeuren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 09:45

Nee, ik wil nog steeds een elektrische, maar die van mij geeft kortsluiting -O-
Ga nog een andere stekker proberen, maar wil toch eens gaan snuffelen naar een Scentsy.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 09:45

Ik heb nog nooit echt verschil gemerkt in sterkte of duur bij een kleintje of halfje en een grote melt.

Ik verwissel als ik een ander luchtje wil. Soms is dat na 10 branduren, soms al na 2.
Van GC blijft de geur het echt bizar lang doen, Classic Candle ook trouwens en sterk tot op het einde. Al heb ik het einde nooit echt meegemaakt terwijl ik het soms meer dan 12 uur aan heb gehad.
Yankee Candle gaat gemiddeld 8 tot 10 uur mee en Bridgewater ook ruim 10 uur.
Melts uit cupjes vaak 6 tot 8 uur. Sommigen langer maar dat moet dan een sterke geur zijn.

Ik houd ook niet van té sterk, dan moet ik echt naar adem happen en ik vind dat naar m'n honden niet eerlijk. Soms zet ik de brander dichtbij als ik echt een smulluchtje heb zoals Peanut Butter Sugar en dan zit ik heerlijk te stikken.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:02

Lisitano schreef:
Soms zet ik de brander dichtbij als ik echt een smulluchtje heb zoals Peanut Butter Sugar en dan zit ik heerlijk te stikken.

_O- _O- _O-

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:13

Ik vind Goose creek een klein beetje tegenvallen qua geuren maar de geur-duur zeg maar vind ik wel fijn.
Net als Yankee candle maar daar vind ik de geuren ook (tot nu toe) heel fijn en lekker.
Kringle moet ik eigenlijk nog steeds branden..daar heeft m vriend een daylite van gebrand en ik vond de geur niet echt sterk...en dat was in een klein kamertje ook nog...
H&H en WW vind ik tot nu toe fijn qua geuren en sterkte.
Geur-duur van WW niet super lang maar ook niet heel kort.
En van H&H geurt wel lang.

Ik had gister wedding day erin van WME. Die vond ik wel heel lekker! alleen leek het erg kort...? 3 uurtjes maar?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:31

Wedding day zou het gewoon net zo lang moeten doen dan de andere geurtjes hoor. alleen het is een milde geur dat wel.

Trouwens in heb een geschil geopend op paypal omdat mijn pakket uit Amerika verdwenen is.
Ik had de shop woensdag op de hoogte gebracht per mail dat het koeriersbedrijf in Amerika aan gegeven had het pakket kwijt te zijn en ik gevraagd had welke stappen ik kon ondernemen. De shop wist al ruim een week dat het pakket eerst in Turkije was en daarna vanaf 22 november in Nl zou moeten zijn. Die gaven aan dat ik de shop zou moeten vragen een zaak te openen met het koeriersbedrijf naar een verdwenen pakje. De shop/leverancier beantwoorde voor woensdag nog wel de email met dat ze het koeriersbedrijf zouden vragen hoe het zat maar ook met de reactie dat ze geen updates meer kregen en het zouden laten weten als ze meer wisten. Ik heb hier verschillende instanties gebeld van de douane tot post. nl en ben een gesprek aangegaan met het koeries bedrijf daar en ben daardoor wijzer geworden dat het pakket kwijt is, wat de shop mij niet kon vertellen terwijl zij van daaruit kunnen bellen het koeriersbedrijf. Maar nu heb ik dus het geschil geopend en voel me toch wel banketstaaf naar de shop toe. Omdat die het wel verstuurd hebben met trace code etc. En zij het pakket niet zijn kwijt geraakt. Maarja ik vind dat als je door hebt als bedrijf dat een pakket zoek is je direct actie moet ondernemen tegen het koeriers bedrijf en het op moet lossen met de klant. Maar het voelt toch niet helemaal lekker zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:38

Je moet er iets mee doen WME. Hoop dat het opgelost raakt!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 10:46

Wat balen zeg! Maar inderdaad, zij zijn degenen die hier bovenop hadden moeten zitten. Ik hoop dat het pakket terug gevonden wordt.

Cerastes, als de geurolie verdampt is ga je de was ruiken. Als je niets ruikt is of de geur niet zo sterk of je neus heeft zich geadapteerd aan de geur. Als de melt echt op is ruik je een vettige, muffe geur. Dat is dan de was :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:48

Ja dat had ik ook.
En uiteindelijk weet de shop nu in totaal 2 weken dat het pakket niet de juiste koers gaat.
Maargoed dit kost de shop uiteindelijk tijd en geld.

En het is wel een fijn bedrijf. Al denk ik daar inmiddels wel iets anders over, want een fijn bedrijf lost zo,n probleen intern op. Ze hebben mij niet gevraagd wat ik zou willen als het pakket kwijt is? Ook niet een nieuw pakket aangemaakt en gevraagd of ik bereid zou zijn mocht het pakket toch komen het retour te sturen door niet aan te nemen,of daarvoor extra te betalen, wat ik nu wel uit mezelf heb aangeboden.

Ik vind dit zo vervelend gewoon. Dat je als ontvanger vanalles moet ondernemen terwijl je toch fors betaald voor de verzending, maar daar kan de shop dan weer niets aan doen.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:59

Oh wat balen zeg!
Maar krijg je nu wel je geld terug?
Jawel toch?

De geur was er echt af...hij werd idd vettig/waxig van geur.
Heel raar want meestal doen die van jou het wel goed tot zeker 4 uurtjes.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:02

Cerastes schreef:
Oh wat balen zeg!
Maar krijg je nu wel je geld terug?
Jawel toch?

De geur was er echt af...hij werd idd vettig/waxig van geur.
Heel raar want meestal doen die van jou het wel goed tot zeker 4 uurtjes.

He dat is balen, vettig is idd geur er af. Heb dat nog nooit gehoord bij wedding day, wel bij sweet grass.

En geld terug dat zal wel aangezien paypal ertussen zit. Of ander pakket.
Maar het is een bedrijf met mooie geurolièn en ik weet niet of die dan nog zullen willen leveren aan mij. sommige olièn zijn enkel bij hun leverbaar of bij een bedrijf dat gericht is op de vs markt en die olièn voldoen dan niet aan eu richtlijnen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:04

Dat is altijd zo tricky bij bedrijven in het buitenland. Hoop voornamelijk dat ze begrijpen dat jij gewoon je pakketje wil en dat je geen vete wilt beginnen tegen het bedrijf. Jouw probleem ligt - als ik het goed begrijp - voornamelijk bij het koeriersbedrijf wat niet doet wat het hoort te doen. En ik hoop dat je pakket z.s.m. alsnog ineens op de mat ligt bij je. Dit is niet bepaald prettig kan ik mij voorstellen. Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 11:06

He bah, altijd naar als een zending niet goed loopt.
Hopelijk komen jullie er uit WME.

Ik heb wel gemerkt dat je met open en vriendelijk communiceren vaak al 90% opgelost krijgt.
Gaat vast goed komen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 12:45

Ik heb gisteren trouwens GC Black Leather gebrand, een vreemde geur maar wel lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 13:41

Ben zo benieuwd naar mijn pakketje van ILC zo meteen!

Lisitano: Ik vind het een heerlijke geur!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:23

@Liesje84 ik heb je een pb gedaan, hoop dat er wat voor je bij zit.

@ Century, je pakje is aangekomen!! Je hebt een halve YC erin gedaan ipv een kwartje, wat lief! Welke geur was het ook alweer? := Die zoete kersen is een apart geurtje, weet nog niet goed wat ik er van vind haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:25

De cupjes van WME kunnen in een normale brander toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:26

Ja! :)

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:27

DnT schreef:
De cupjes van WME kunnen in een normale brander toch?

Ik doe het wel altijd en tot nu toe gaat het altijd goed :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:27

Ja hoor, zowel in mijn iets lagere als in mijn hogere YC brander gaat uitstekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:28

Mooi, dan hoef ik alleen maar waxinelichtjes te halen :')