Biedt je wat aan én je kunt gewoon weg wanneer het jou uitkomt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lor1_1984 schreef:Ik zou dan een thermoskan neerzetten met koffie erin, mok erbij en melk&suiker enzo.

Lieszje schreef:lor1_1984 schreef:Ik zou dan een thermoskan neerzetten met koffie erin, mok erbij en melk&suiker enzo.
Inderdaad, hier zijn ze echt heel blij mee hoor
Confession:
Ik word altijd heel blij van mensen die een keer wat te drinken aanbieden tijdens het werk.
Ik werk namelijk als monteur in de buitendienst
Soms zijn er dagen dat we al een flinke werklijst mee krijgen en er wat dingen tegenzitten waardoor we bijv. geen of minder tijd hebben om even pauze te houden.
Dan is het altijd wel fijn dat we ergens wat te drinken krijgen.
Als er mensen bij mij thuis komen klussen vraag ik het altijd.
En dan vraag ik of ze het bij de plaats willen waar ze bezig zijn of in de woonkamer.
Vorig jaar wilde iemand het bij de plaats waar hij bezig was, dus heb daar een flinke bak koffie neergezet en een pak koek neergelegd.
Anoniem schreef:Ik kan me er zo vreselijk aan ergeren als nieuwe bokkers zeer expliciet in de titel zetten dat ze mannelijk zijn, alleen maar om meer reacties te krijgen van alle vrouwen hier. Vind dat zo sullig. Zeg dan uit principe al geen welkom meer (Niet dat ze daar wakker van liggen maar hey).

MayDayParade schreef:Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen die aangaf totaal geen relatietype te zijn en gewoon deed waar hij zin in heeft (type macho). Dat heb ik stiekem als uitdaging aangenomen en het zover gekregen dat hij het nu helemaal ziet zitten en een relatie wil, maar ik heb mijn 'doel' behaald en ben het eigenlijk wel zat

MayDayParade schreef:Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen die aangaf totaal geen relatietype te zijn en gewoon deed waar hij zin in heeft (type macho). Dat heb ik stiekem als uitdaging aangenomen en het zover gekregen dat hij het nu helemaal ziet zitten en een relatie wil, maar ik heb mijn 'doel' behaald en ben het eigenlijk wel zat
Hhilde schreef:Stiekem haat ik het als lelijke mensen een relatie krijgen.
Terwijl ik ook wel weet dat lelijk relatief is en zo, misschien is het wel een beetje jaloezie. Zo frustrerend als twee mannen vallen voor dezelfde lelijke trol en ze nog kan kiezen ook! Dan denk ik, hóe dan?!
Jindai schreef:Hhilde schreef:Stiekem haat ik het als lelijke mensen een relatie krijgen.
Terwijl ik ook wel weet dat lelijk relatief is en zo, misschien is het wel een beetje jaloezie. Zo frustrerend als twee mannen vallen voor dezelfde lelijke trol en ze nog kan kiezen ook! Dan denk ik, hóe dan?!
![]()
Ik heb een hele lelijke buurvrouw, lief mens verder hoor, maar bepaald niet moeders mooiste. Toen ze vertelde dat ze een paar jaar geleden nog getrouwd was, dacht ik dus ook, hóe dan??!