Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 20:19

Ik zou dan een thermoskan neerzetten met koffie erin, mok erbij en melk&suiker enzo. :)
Biedt je wat aan én je kunt gewoon weg wanneer het jou uitkomt.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 20:38

Ik wordt er chagerijnig van dat mijn internet zooo sloom is omdat ik over mijn bundel heen ben (2000mb). Hoezo verslaafd O:)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 20:42

Ik ben op mijn verjaardag op het werk ingepland... Ik houd van mijn werk, maar niet zó erg. (tenzij er natuurlijk een verassing gepland is, hihi)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 21:09

Confession: Ik hoop dat mijn schoonouders niet bij ons thuis zijn als ik mijn spullen ga overbrengen. Er staan op dit moment 12 dozen vol spullen te wachten plus nog veel losse spullen (prikbord, grote fotolijst e.d.) en ik weet dat ze het belachelijk gaan vinden hoeveel spullen ik heb.
Confession 2: Ik weet dat er op zolder nog allemaal dozen met speelgoed en spullen van vroeger staan. Die moeten maar een andere keer versleept worden.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 08:49

lor1_1984 schreef:
Ik zou dan een thermoskan neerzetten met koffie erin, mok erbij en melk&suiker enzo. :)

Inderdaad, hier zijn ze echt heel blij mee hoor :)

Confession:
Ik word altijd heel blij van mensen die een keer wat te drinken aanbieden tijdens het werk.
Ik werk namelijk als monteur in de buitendienst :')
Soms zijn er dagen dat we al een flinke werklijst mee krijgen en er wat dingen tegenzitten waardoor we bijv. geen of minder tijd hebben om even pauze te houden.
Dan is het altijd wel fijn dat we ergens wat te drinken krijgen.

Als er mensen bij mij thuis komen klussen vraag ik het altijd.
En dan vraag ik of ze het bij de plaats willen waar ze bezig zijn of in de woonkamer.
Vorig jaar wilde iemand het bij de plaats waar hij bezig was, dus heb daar een flinke bak koffie neergezet en een pak koek neergelegd.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 11:42

Ik heb gesolliciteerd op een aantal stages bij dezelfde instantie. Ik ben voor een van de functies uitgenodigd op gesprek (moet nog komen), ik zou teruggebeld worden over datum/tijd/plaats. Als dit te lang zou duren moest ik even terugbellen.

Het duurde al aardig lang dus ik had teruggebeld afgelopen woensdag. Bevestiging gekregen dat het nog even moest duren en dat ik gewoon kon afwachten.

Het probleem is nu: ik weet de naam van de persoon die ik woensdag gebeld heb niet, noch de persoon die me zou bellen. Ik heb het niet verstaan aan de telefoon. En het grotere probleem: ik weet niet voor welke functie ik ben uitgenodigd :=

En de confession is dus: ik durf niet meer terug te bellen :o

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 11:59

Lieszje schreef:
lor1_1984 schreef:

Inderdaad, hier zijn ze echt heel blij mee hoor :)

Confession:
Ik word altijd heel blij van mensen die een keer wat te drinken aanbieden tijdens het werk.
Ik werk namelijk als monteur in de buitendienst :')
Soms zijn er dagen dat we al een flinke werklijst mee krijgen en er wat dingen tegenzitten waardoor we bijv. geen of minder tijd hebben om even pauze te houden.
Dan is het altijd wel fijn dat we ergens wat te drinken krijgen.

Als er mensen bij mij thuis komen klussen vraag ik het altijd.
En dan vraag ik of ze het bij de plaats willen waar ze bezig zijn of in de woonkamer.
Vorig jaar wilde iemand het bij de plaats waar hij bezig was, dus heb daar een flinke bak koffie neergezet en een pak koek neergelegd.

Misschien dat hier een apart topic over kan worden gemaakt? Ik vind het nl ook erg intressant maar ook lastig soms..

Confession: Ik werk vrijdag een hele dag, en aansluitend ga ik dan naar mijn pony. Heerlijk vind ik dat! Als ik thuis komt gaan de kids al bijna naar bed dus.. (Ik kan nl ook eerst naar huis om samen te eten, maar 'kies' dus voor mijn pony..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:35

Ik kan me er zo vreselijk aan ergeren als nieuwe bokkers zeer expliciet in de titel zetten dat ze mannelijk zijn, alleen maar om meer reacties te krijgen van alle vrouwen hier. Vind dat zo sullig. Zeg dan uit principe al geen welkom meer (Niet dat ze daar wakker van liggen maar hey).

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:42

Anoniem schreef:
Ik kan me er zo vreselijk aan ergeren als nieuwe bokkers zeer expliciet in de titel zetten dat ze mannelijk zijn, alleen maar om meer reacties te krijgen van alle vrouwen hier. Vind dat zo sullig. Zeg dan uit principe al geen welkom meer (Niet dat ze daar wakker van liggen maar hey).

Dat vind ik nog niet eens zo erg, ik vind die vrouwen die dan reageren: 'KIJK MAAR UIT HOOR MET AL DIE VROUWEN OP BOKT!!!!!1' of 'Hihhiihhihiihih je gaat vast veel pbs krijgen van al die hitsige dames hier' nog 100x erger :=
Zelfs een keer gezien dat iemand vroeg: 'Ben je homo?' Wow.

*zeikmodus off*

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:44

In de winkel hadden we vanmiddag proefhapjes liggen. Komt er op een gegeven moment een vader met 3 onopgevoede k*t koters aan, kinderen hebben eerst de hele winkel op stelten gezet met hun karretjes en vervolgens hebben ze zich, samen met vader, vol zitten (vr)eten in de hapjes.

Stiekem hoop ik dat ze er hartstikke ziek van worden en door krijgen dat 1 ook wel genoeg is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:24

Yessss, drie dagen verder en ik ben door alle 182 pagina's heen! _/-\o_

Ik heb er zo ook wel een paar....

Confession no. 1.
Ik moet twee keer per week stofzuigen, nu hebben wij twee eetkamertafels. Eentje in de keuken en eentje in de woonkamer. Maar die laatste staat er alleen voor de sier en daar eten we echt 2 keer per jaar aan ofzo. De kamer is alleen zó vet groot dat er iets moet staan. Gewoon een grote tafel met 6 stoelen. Nu is de afspraak dat ik één keer per week ook alle stoelen aan de kant doe en onder de tafel ga stofzuigen. Maar soms, als ik alleen ben, dan laat ik de stoelen lekker staan. Als we er toch niet aan eten kan er toch ook weinig vies worden?

Confession no. 2.
Ik word er heel erg blij van dat Karma op bezoek is gekomen bij de persoon die mij jaren lang klein heeft gehouden. Ik kan daar echt van genieten. Jammer dat er een kind de dupe van is.

Confession no. 3.
Mijn ex van inmiddels meer dan 7 jaar geleden, waarmee ik vier jaar terug fwb was, komt altijd weer bij me terug. En ik heb géén idee hoe ik er mee om moet gaan en wat ik er van moet denken. En elke keer denk ik weer: Maar nu kan het me echt niets schelen hoor! En dat hou ik zelfs vol als m'n moeder er over begint dat hij zo leuk is en dat ze ons echt weer bij elkaar ziet komen en blablabla (iets met te veel bouquetreeksboekjes gok ik). En dan ben ik zo sterk en realistisch... Maar dan is het contact er weer en dan kan het me ineens wel weer wat schelen. Dive right in, head first :+

Confession no. 4.
Toen hij nog een vriendin had, vond ik het wel leuk om hem te laten weten dat ik er ook was. Maar wel echt heel erg subtiel. Als ik hem zag hardlopen ging ik toeteren (ik zie hem verder echt nooit), kwam hem op concours tegen en dan even met paard vlak bij hem gaan staan te praten (hij is bang voor paarden). Dat soort dingen. Maar toen kon hij me niets schelen. :')

Oooh ik kom vast nog wel met meer...

Ooooh ja... Hier is er alweer eentje...

Confession no. 5.
Ik kan totaal niet overweg met onzekere mensen. Nouja, mensen die onzekerder zijn dan ik. Zo had ik een vriendin, echt looong time. Van voor onze geboorte zeiden we altijd (onze moeders leerden elkaar kennen op zwangerschapsgym way back in the 90s). Het was al wel eens eerder 'uit'. Maar sinds vorig jaar januari laat ze helemaal niets meer van zich horen, omdat ik een vraag voor haar niet kon beantwoorden (iets met uitkering ofzo). En nu hoor ik via mijn zusje nog wel verhalen en dan denk ik: Nope, dit nooit weer. :+

Confession no. 6.
Ik kan ook niet tegen onzekere bestuurders. Van die mensen die veeeeeeeeel te langzaam rijden binnen de bebouwde kom (dus zeg maar 30 waar je 50 mag) en dan buiten de bebouwde kom ineens wel 80 rijden waar je 60 mag. Ik vertrouw ze gewoon niet, dus dan haal ik ze ook in, ook al moet ik daar 100 voor rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:26

Confession : ik wil de tuin vet mooi maar heb de kennis en materialen niet , frustererend want weet wat ik willll ><

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:28

heb een hekel als er binnen een fandom en dan het kostuum gedeelte elitisme ontstaat.., je bent toch met elkaar fan, ongeacht of het kostuum precies voldoet aan de film etc..,

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:43

Ik had net een stel studenten aan de deur die verkleed om eten aan het bedelen waren onder het mom van Halloween. Nou dat vind ik echt onzin. Heb niet eens de moeite gedaan om iets te verzinnen dat ik ze kon geven. Sint Maarten lopen heb ik vroeger zelf ook gedaan en daar wil ik nog iets voor in huis halen, maar Halloween vind ik stom en Amerikaans.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:56

Ik luister bijna alleen nog maar Japanse (anime) liedjes. De hele dag door. En niemand begrijpt mijn liefde. :=

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:58

Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen die aangaf totaal geen relatietype te zijn en gewoon deed waar hij zin in heeft (type macho). Dat heb ik stiekem als uitdaging aangenomen en het zover gekregen dat hij het nu helemaal ziet zitten en een relatie wil, maar ik heb mijn 'doel' behaald en ben het eigenlijk wel zat -O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:02

MayDayParade schreef:
Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen die aangaf totaal geen relatietype te zijn en gewoon deed waar hij zin in heeft (type macho). Dat heb ik stiekem als uitdaging aangenomen en het zover gekregen dat hij het nu helemaal ziet zitten en een relatie wil, maar ik heb mijn 'doel' behaald en ben het eigenlijk wel zat -O-

_O-

_/-\o_

GEWELDIG!!!!!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:03

: :') _/-\o_

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:48

MayDayParade schreef:

:')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:52

MayDayParade schreef:

_/-\o_

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:59

Stiekem haat ik het als lelijke mensen een relatie krijgen.
Terwijl ik ook wel weet dat lelijk relatief is en zo, misschien is het wel een beetje jaloezie. Zo frustrerend als twee mannen vallen voor dezelfde lelijke trol en ze nog kan kiezen ook! Dan denk ik, hóe dan?! :=

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:14

Hhilde schreef:
Terwijl ik ook wel weet dat lelijk relatief is en zo, misschien is het wel een beetje jaloezie. Zo frustrerend als twee mannen vallen voor dezelfde lelijke trol en ze nog kan kiezen ook! Dan denk ik, hóe dan?! :=

Ik heb een hele lelijke buurvrouw, lief mens verder hoor, maar bepaald niet moeders mooiste. Toen ze vertelde dat ze een paar jaar geleden nog getrouwd was, dacht ik dus ook, hóe dan??! :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:18

Jindai schreef:
Hhilde schreef:

Ik heb een hele lelijke buurvrouw, lief mens verder hoor, maar bepaald niet moeders mooiste. Toen ze vertelde dat ze een paar jaar geleden nog getrouwd was, dacht ik dus ook, hóe dan??! :')

Herkenbaar. Ik ben verre van lelijk. Maar soms zie ik dames een vent krijgen en dan denk ik echt.... eigenlijk denk ik dan niet zoveel. Mn mond staat gewoon een poosje open. It's just too much

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:22

Jongens verlieft zijn heeft niet alleen met uiterlijk te maken :+

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:24

Ja idd, Janine1990! Het plaatje klopt dan gewoon niet, verwarrend! _O-

Confession: Ik heb er een hekel aan als mensen 'zwieter' zeggen, terwijl ze een 'zwetter' (sweater) bedoelen. %)

@ Ladybird Dat was me al opgevallen :+