Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SindyKaya schreef:Hoi, kan ik mij hier melden of in ieder geval mijn verhaal kwijt?
Al een aantal maanden heb ik het onwijs leuk en gezellig met een jongen, het werd steeds gezelliger en we hebben een aantal keer bij elkaar geslapen en was er van overtuigd dat het wat zou worden tussen ons.
Hij nam vaak het initiatief om wat leuks te gaan doen en we zijn vaak samen uit geweest, het voelde zo goed en vertrouwd totdat hij op Valentijnsdag besloot weer terug te gaan met zijn ex.
Ik voelde me zo in de steek gelaten en verraden, had ik dan al die tijd zo'n bord voor mijn kop?![]()
Ik ben er echt kapot van, door wat gebeurtenissen in het verleden durfde ik eindelijk weer mijn gevoelens te tonen en dan krijg je dit.
Ik ben al een aantal weken echt heel down, ik probeer mijn aandacht op andere dingen te zetten maar het is zo moeilijk, ik wil gewoon bij hem zijn.
Daphara schreef:SindyKaya schreef:Hoi, kan ik mij hier melden of in ieder geval mijn verhaal kwijt?
Al een aantal maanden heb ik het onwijs leuk en gezellig met een jongen, het werd steeds gezelliger en we hebben een aantal keer bij elkaar geslapen en was er van overtuigd dat het wat zou worden tussen ons.
Hij nam vaak het initiatief om wat leuks te gaan doen en we zijn vaak samen uit geweest, het voelde zo goed en vertrouwd totdat hij op Valentijnsdag besloot weer terug te gaan met zijn ex.
Ik voelde me zo in de steek gelaten en verraden, had ik dan al die tijd zo'n bord voor mijn kop?![]()
Ik ben er echt kapot van, door wat gebeurtenissen in het verleden durfde ik eindelijk weer mijn gevoelens te tonen en dan krijg je dit.
Ik ben al een aantal weken echt heel down, ik probeer mijn aandacht op andere dingen te zetten maar het is zo moeilijk, ik wil gewoon bij hem zijn.
Wil je echt bij hem zijn, of wil je het gevoel terug wat hij je tijdelijk gegeven heeft?
Ik bedoel, een kerel die jou dumpt voor zijn ex en dat op Valentijnsdag, zou je die echt terug willen?
Ik vind het echt heel rot voor je, maar volgens mij ben je beter af zonder iemand die geen rekening houdt met jouw gevoel en die jou niet wil, maar zo weer terug hopt naar zijn ex. Jij bent meer waard dan dat!
SindyKaya schreef:Hoi, kan ik mij hier melden of in ieder geval mijn verhaal kwijt?
hafpower schreef:Hier gaat het nog steeds up and down.
Woensdag kwamen echt de woorden dat het over is.
Gevoel is weg.
Hij is naar z'n ouders gegaan om daar te blijven slapen de aankomende tijd.
Vrijdag had ik een mega slechte dag met veel huilen.
Heb m'n ogen uit m'n hoofd gehuild en in eens stond hij naast me.
Nam me in z'n armen en trooste me.
Ik was gebroken en dat zag hij.
Hij wil het proberen maar z'n gevoel is weg en hij weet niet of dat dat terug komt.
Hij wilt ruimte en dingen doen zonder verplichtingen.
Zaterdag avond is hij weer thuis gekomen en was al aan het eten toen ik thuis kwam.
Geen probleem heb m'n eigen eten gemaakt.
Hij ging naar de logeerkamer.
Heb m de hele avond niet gehoord en in eens staat hij in de kamer.
Helemaal opgedoft.
Met de mededeling dat hij met z'n vrienden de stad in ging...
Vorige week hadden we een gesprek over dat ik het lastig vind dat als hij uitgaat dat ik dan niks van m hoor als of hij me dan vergeten is.
Om mij te helpen kan hij dan een appje sturen al is het maar een duimpje ofzo.
Hij ging om 20 uur weg en kwam om 4uur thuis.
Deed z'n tanden poetsen en ging naar de logeerkamer.
Net heeft hij gegeten en zei dat hij de middag weg was...
Ik houd zo veel rekening met hem om hem niet te pushen of wat dan ook.
Wil niet aan z'n hoofd zeuren.
Dat resulteert in dat ik me heel alleen voel op dit moment.
Veel huilbuien heb.
Er gespannen stilte hangt in huis...
Wat een ellendige situatie.
Het erge is dat ik echt van hou...