Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

Ik vind vooral de hele marketing tactiek die erbij hoort heel vervelend. Winkels als A&F maken dit soort uitspraken en komen ermee weg en dat vind ik echt smerig. Zeggen dat jouw kleding niet geschikt is voor dikke mensen vind ik echt walgelijk om te zeggen. Geen kledingstukken groter dan maat 40 verkopen is één, maar vervolgens zeggen dat jouw kleding alleen voor mooie slanke meiden is vind ik gewoon echt een heel vies principe. Helaas krijgen ze er wel de aandacht mee die ze willen.
). Voor hen werkt het natuurlijk als een trein, want ze trekken op die manier precies de juiste doelgroep.

) 
even een snelle zwaai! Ik was vorige week voor mijn werk op cursus en daarna met vriendlief een paar dagen weg en moet hier ineens 12 pagina's bijlezen!
Dat ga ik niet allemaal doen, maar vanaf nu ga ik weer trouw meelezen!

DnT schreef:Ik vind het nogal kort door de bocht om te redeneren dat iemand met maat 40 of 42 al "een maatje meer" heeft en af zou moeten vallen. Het hangt helemaal van je lichaamsbouw en lengte af en iemand met maat 42 kan een prima gezond gewicht hebben
Vandaag weer een vrolijke nail art: Grass
Hoe kom je toch altijd op die ideetjes ?