Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:41

Mijn statistieken schoten ook echt loeihoog die dag :=

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:42

Heb je er nog extra vaste bezoekers aan overgehouden? Lijkt mij wel aangezien zij toch één van de meest populaire beautybloggers van Nederland is

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:48

Ik heb wel een stroom van nieuwe volgers er bij gekregen. Ik zit nu op 251 via bloglovin dan. En heel veel nieuwe mensen die reageren op artikelen, dus dat is echt heel erg leuk! :)

Trouwens, ik zat even terug te lezen, maar Lieveli, je blogthema is echt zwaar verkloot bij mij. Ik zie helemaal geen thema, ziet er heel vreemd uit!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 09:59

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 10:06

Leuk Mear!!

Boekpost ga ik in mijn pauze even lezen :).

Ik vond een heerlijk IJslands poedermasker terug, ben zo blij als een kind :))
Soley SteinEY

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 10:33

Morrow_Less schreef:
2de boek erotische trilogie :)

Wat gaan jullie weer hard seg !

Weer super. Gaat op het lijstje.
Ik denk trouwens dat je de boekpagina van je vorige post hier ook bij hebt geplakt. De overgang klopt namelijk niet en ik had al het idee het eens gelezen te hebben.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 10:36

Een jaar nadat ik de reis gemaakt heb nu eindelijk deel 1 van mijn reisverslag over mijn tweede USA reis op mijn blog. Ik doe het stap voor stap en vandaag:
USA: I left my heart in San Francisco

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 10:37

Polivy schreef:
Morrow_Less schreef:
2de boek erotische trilogie :)

Wat gaan jullie weer hard seg !

Weer super. Gaat op het lijstje.
Ik denk trouwens dat je de boekpagina van je vorige post hier ook bij hebt geplakt. De overgang klopt namelijk niet en ik had al het idee het eens gelezen te hebben.

Oeps dit moet ik even nakijken dan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 10:40

Oh, allemaal leuke blogposts!
Ga zo bijlezen :D

Ik heb vandaag een zomerse rood: Vegas

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 10:43

Kennen jullie Deze box al? Kun je ook een abonnement opnemen. Super leuk! A Horse Box

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 10:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:42

Ik heb weer een [naam]'s Ongezouten Mening online, dit keer over een onderwerp wat mij best wel raakt.
EOM: Mooie kleren zijn alleen voor dunne meisjes

Ben heel erg benieuwd naar de mening van anderen over dit onderwerp dus laat het me vooral in de comments of hier in het topic weten!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 14:33

Goed stuk Emmaa_, maarrrr (en daar komt mijn bescheiden mening) ik vind niet dat als een fabrikant een kledingstuk maakt, hij deze gelijk in alle maten moet maken. Een kledingstuk moet bij iemands figuur passen en sommige kledingstukken staan mooier bij volle dames en anderen staan mooi bij slanke dames. Hetzelfde met BH's, ik hoorde mensen met grote borsten altijd klagen over dat ze graag dat schattige kleine BH'tje in hun maat zouden willen zien (en andersom, mensen met kleine borsten, wilden graag dat de Cup D bh's en groter, ook in kleinere maten zouden komen). Het mooiste van alles: op een gegeven moment hadden we die schattige kleine bh's ook in grote maten, maar uiteindelijk vond niemand met grote borsten het mooi. "Tsja, op dit formaat ziet die schattige stof er opeens helemaal niet zo leuk meer uit. Op de hanger in een C cup vond ik hem geweldig, maar dit was niet wat ik me ervan had voorgesteld..." Mensen voelen zich super snel "gediscrimineerd" qua maten en niet alleen volle dames, ook slanke dames! Soms moet je je er gewoon bij neerleggen dat iets niet past en dan ga je naar de volgende winkel. Er zijn ook zat kledingstukken die ik (met dun en tietloos bovenlijf en in verhouding stevige bovenbenen) super mooi vind, maar die ik gewoon niet pas. Helaas pindakaas!

Overigens ben ik het wel met je eens over het marketingbeleid, zakelijk gezien heel slim om een niche te zoeken en je volledig op je doelgroep te richten, maar de uitspraken die ze daarbij doen.... Vreselijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 14:40

Ik heb inderdaad hetzelfde soort figuur als jij. Flink onderstel maar van boven juist weer erg slank. Ik ben het absoluut met je eens dat geen enkel merk alle maten zou moeten maken. Sommige merken focussen zich nou eenmaal op wat slankere meiden. Betekent niet dat ik er niet onzeker van word :') Ik vind vooral de hele marketing tactiek die erbij hoort heel vervelend. Winkels als A&F maken dit soort uitspraken en komen ermee weg en dat vind ik echt smerig. Zeggen dat jouw kleding niet geschikt is voor dikke mensen vind ik echt walgelijk om te zeggen. Geen kledingstukken groter dan maat 40 verkopen is één, maar vervolgens zeggen dat jouw kleding alleen voor mooie slanke meiden is vind ik gewoon echt een heel vies principe. Helaas krijgen ze er wel de aandacht mee die ze willen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 15:08

Ja, het is echt misselijkmakend... Ik vind de uitspraak van hen over dat het alleen voor de "cool people" is, misschien nog wel erger! Door de kleding maar tot maat 40 te maken, weren ze de sowieso de stevigere mensen automatisch, maar dat is dan blijkbaar nog niet genoeg voor ze. Je moet én slank zijn én "cool" zijn. Voor mij gewoon al een reden om nooit, maar dan ook noooooit kleding van dat merk te kopen! Maar daar zijn ze dan vast weer blij mee, want ik ben niet cool (en dat vind ik dan weer cool 8-) ). Voor hen werkt het natuurlijk als een trein, want ze trekken op die manier precies de juiste doelgroep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 15:09

Ik vind het vooral belachelijk dat ze hiermee durven te stellen dat mensen die een grotere maat hebben dan 40 niet cool zijn... wat een onzin!

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:50

ik ga vanaf nu al mijn artikelen in Nederlands en Engels schrijven!
haha, nu even een update erover typen :)

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 16:54

Sinds ik een topic met het laatste eerbetoon aan Floor heb gemaakt, schiet het aantal bezoekers omhoog leuk!

Emma, ik herken het probleem inderdaad :-)

Ik ga nu ook druk typen aan een nieuwe post :-)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:14

Zo net even 2 post voorbereid, deze week nog hard bloggen want volgende week heb ik stage dus geen tijd :)

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 23:05

Emma_

Interessante post!
Ik ben zelf voor winkels met een duidelijke doelgroep en dus ook voor dat winkels niet elke markt kunnen bedienen. (Anders voelt niemand zich aangesproken) Zo hebben ook veel winkels mijn maat niet. Wat ik niet vind kunnen is dat winkels als A&F mensen buiten hun doelgroep uitsluiten onder het mom van ''niet goed genoeg''. Het is hun doelgroep niet maar hoe neerbuigend naar deze mensen wordt gedaan is voor mij een reden om geen A&F te kopen. (Hebben jullie de ''Geef je A&F items aan een zwerver-actie'' meegekregen? :+ )

Wat je je natuurlijk wel kan afvragen is dat A&F een jonge doelgroep heeft (tot 24 jaar gok ik?) en of je groter dan maat 40 moet aanmoedigen op deze leeftijd? Ik denk dat als A&F zichzelf zou presenteren onder het mom van healthy&happy het een veel fijnere marketing zou kunnen hebben, hun beleid grotendeels zouden kunnen doorvoeren en jonge meiden met een maatje meer zouden kunnen motiveren om wat aan hun gewicht te doen ipv deze te kleineren.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 08:55

Ben het wel eens met MissRosanne, het ís nu eenmaal een feit dat overgewicht steeds normaler wordt. Vind alleen de aanpak van A&F totaal verkeerd en sta daar dan ook totaal niet achter. Maar elk merk moet zelf bepalen wat ze verkopen, zo is het andersom ook: Er zijn namelijk genoeg ketens die alleen maar grotere maten verkopen en waar je als slank iemand niet terecht kunt. Alleen hun marketing-strategie is ontzettend anders. Beter, omdat niemand er door wordt aangevallen.

Anyway, iets totaal anders: Fawkes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 08:55

Ik vind het nogal kort door de bocht om te redeneren dat iemand met maat 40 of 42 al "een maatje meer" heeft en af zou moeten vallen. Het hangt helemaal van je lichaamsbouw en lengte af en iemand met maat 42 kan een prima gezond gewicht hebben ;)

Vandaag weer een vrolijke nail art: Grass

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 09:12

:wave: even een snelle zwaai! Ik was vorige week voor mijn werk op cursus en daarna met vriendlief een paar dagen weg en moet hier ineens 12 pagina's bijlezen! :oo Dat ga ik niet allemaal doen, maar vanaf nu ga ik weer trouw meelezen! :j

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 09:31

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 09:34

DnT schreef:
Ik vind het nogal kort door de bocht om te redeneren dat iemand met maat 40 of 42 al "een maatje meer" heeft en af zou moeten vallen. Het hangt helemaal van je lichaamsbouw en lengte af en iemand met maat 42 kan een prima gezond gewicht hebben ;)

Vandaag weer een vrolijke nail art: Grass

Wat een leuke nail art heb je weer gemaakt :) Hoe kom je toch altijd op die ideetjes ? :)