Weeronline geeft voor woensdag hier 37 graden aan. Dat is zelfs voor mij echt veel te warm..
quartel
Geplaatst: 16-06-13 18:33
nu vallen er weer 5 druppels......... Het is nu zo bewolkt dat we de zon hier niet meer zien gaan voor vandaag. Had ik toch niet echt verwacht. Ik zie mijn kat in de tuin staan twijfelen.........ga ik naar buiten of moet ik binnen schuilen
het is maar 2 dagen echt warm dus dat overleven we wel jammer dat dochter woensdag middag kennis gaat maken op de nieuwe school anders hadden we lekker naar een buitenbad gegaan
Nayomie
Geplaatst: 16-06-13 19:26
De zon komt door
NatasjavE
Geplaatst: 16-06-13 19:26
Woensdag de inspanningen dus tot een minimum beperken....
Haha alleen het Zuiden zou tegen de avond miezer-regen krijgen. Het Zuiden is droog? hier miezert het af en toe en op andere plaatsen dus regen. Ze zitten er weer helemaal naast.De lucht trok rond 6 uur helemaal dicht,weg was de zon. En die wind was ook helemaal niet verdwenen,het waaide nog best wel.
De berichten zijn veranderd voor vanavond,nu het midden v/h/ land motregen. Ja tuurlijk,als het Zuiden droog blijft en in het midden motregent het? dan zou ik het bericht ook maar veranderen haha. Hier valt dus wat miezer/motregen.