Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElsRoosje schreef:Ik ben er afgelopen dinsdag geweest in almere, was niet echt druk maar ik vond er ook weinig leuke kleding tussen zitten.. wel leuke pantoffels en dekens en andere accessoires
Marieke1495 schreef:ElsRoosje schreef:Ik ben er afgelopen dinsdag geweest in almere, was niet echt druk maar ik vond er ook weinig leuke kleding tussen zitten.. wel leuke pantoffels en dekens en andere accessoires
Almere, daar ook al zomerkleren?
Ik ga namelijk over 2 weken naar de zon en heb nog het een en ander nodig. Vriendlief ook trouwens
__Sannne schreef:Gisteren bij de primark in Almere geweest, en de drukte viel me reuze mee. Heb niet eens hoeven wachten voor de paskamers.
Heb 2 shirtjes gekocht, 3 paar sokken, 1 onderbroek, een grote haarclip en een paar schoenen voor maar 18,50
Weissjee schreef:__Sannne schreef:Gisteren bij de primark in Almere geweest, en de drukte viel me reuze mee. Heb niet eens hoeven wachten voor de paskamers.
Heb 2 shirtjes gekocht, 3 paar sokken, 1 onderbroek, een grote haarclip en een paar schoenen voor maar 18,50
Dat meen je niet?!?!
Ik was er gisteren ook, super druk echt een ramp. Nergens kon je normaal lopen. Ik heb ook niets gepast en nog zon 40 minuten bij de kassa moeten wachten, waar zelfs een meisje nog flauwviel
__Sannne schreef:Weissjee schreef:
Dat meen je niet?!?!
Ik was er gisteren ook, super druk echt een ramp. Nergens kon je normaal lopen. Ik heb ook niets gepast en nog zon 40 minuten bij de kassa moeten wachten, waar zelfs een meisje nog flauwviel
Hoe laat was je er? Ik was er namelijk vanaf half 4. Wij hoefden maar vijf minuutjes te wachten bij de kassa, en konden overal nog gewoon langslopen.
Lynaro schreef:Ik was gisteren in eindhoven. Ze hebben nu namaak-birckenstocks madrid. Ik ben helemaal happyHeb gelijk 2 paar gekocht (voor 5 euro)
Stinkmodder schreef:Lynaro schreef:Ik was gisteren in eindhoven. Ze hebben nu namaak-birckenstocks madrid. Ik ben helemaal happyHeb gelijk 2 paar gekocht (voor 5 euro)
Oeh nice! Ben ook benieuwd naar een foto!
Ben ook benieuwd naar de bikini met landkaart, kan me er niks bij voorstellen.![]()
Weten jullie ook of ze van die zwarte veterboots hebben in Almere? En zo ja, voor welke prijs?