Ja eindelijk!!! ben ook weer lekker bezig met terug schrijven... Denk dat mij. kerstkaarten aangekomen zijn nu, dus ben benieuwd hoeveel daarvan er reageren
Ja ik ben ook zo benieuwd wat iedereen van de kaartjes vindt! Via een ander forum hebben er nog een paar mensen kaartjes gestuurd naar mijn pp's (mensen die helemaal niets met het schrijven van gevangenen hebben in principe). Superlief! Ik hoop echt dat dat ze een beetje een oppepper kan geven en dat ze er blij mee zijn
Als ik lees in de brieven hoe blij ze daar al mee zijn, dan moeten al die kerstkaarten echt binnen komen als een bom! Spannend! Ik zal het als eerste horen van mijn PP op de mail
targaryn ik wacht ook nog op antwoord van die van steffiiy! ;p Duurt lang zeg Maar Allen was nog eerder dus daar verwacht ik echt echt echt vrijdag wat van! (op een of andere reden krijg ik alleen post op maandag en vrijdag.. :p komt ook niet met de gewone post mee, maar met de bezorgdienst. bij jullie wel?)
djuulsie
Geplaatst: 17-12-13 22:43
Heb vorige week post gehad en vandaag weer. Geloof niet daar echt logica in zit en t komt gewoon met de post voor zover ik weet
Maarja er is zoveel gebeurt tussen ons en dat moet gewoon even uitgepraat worden het is een beetje haat liefde
Isegrim
Geplaatst: 18-12-13 01:19
Na meer dan een maand kon eindelijk Jamie's overlijdenscertificaat worden opgehaald. Ik moest 45 dollar betalen voor 7 kopieën. Maar er staat op dat Jamie in Duitsland geboren is. WTF? Ze kunnen echt niks goed doen daar. Op mensen doodmaken na dan.
Was hij maar geboren in Duitsland, dan was deze ellende hem wellicht bespaard gebleven. Wat een raar land is het om zo te knoeien met officiële documenten.
Nog steeds niets gehoord van Monty ook niet van zijn tante overigens. Normaal reageert hij altijd als hij post krijgt
Edit: Op de website van zijn gevangenis zie ik dat hij is overgeplaatst naar een andere afdeling. Van FCC naar FCI, misschien is dit de reden. FCI is volgens mij wel strenger.. Watskebeurd????
Wat suf Isegrim! Maar wel fijn dat t geregeld is...
Zal toch echt aangepast moeten worden... Namen van de ouders zijn ook niet correct.
Een paar executies geleden hadden ze iemands leeftijd op het moment van overlijden verkeerd. Toen die jongen zijn moeder TDCJ belde, gaven ze aan dat ze zou moeten betalen om het te laten aanpassen...