Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat overleef ik ook wel weer. Bellatrix schreef:Ja, er is er nog eentje maar die is dicht op dinsdag en ik kan mijn patatdag niet aanpassen. Dus dan maar een paar weken geen patat.Dat overleef ik ook wel weer.

Alja schreef:Is hij gekocht door Chinese mensen?
Hier gebeurd dat ineens heel veel
Bellatrix schreef:Op maandag, woensdag en vrijdag eet ik vis vanwege het sporten op die dag. Op donderdag doe ik boodschappen gelijk uit het werk en dan ben ik al laat dus wil dan niet ook nog naar de snackbar.
Het zou op zaterdag kunnen maar in het weekend eet ik vaak AVG.
Ik weet dat ik moeilijk doe maar ik moet toch kilo's kwijt dus even geen patat/friet kan geen kwaad.
Bellatrix schreef:Op maandag, woensdag en vrijdag eet ik vis vanwege het sporten op die dag. Op donderdag doe ik boodschappen gelijk uit het werk en dan ben ik al laat dus wil dan niet ook nog naar de snackbar.
Ik weet dat ik moeilijk doe maar ik moet toch kilo's kwijt dus even geen patat/friet kan geen kwaad.
Siggislief schreef:Mijn ergernis....ik ben de hele dag bij de Zorgboerderij geweest, wist nog heel goed hoe alles ging..
Voor mijn gevoel alles gedaan, alle dieren verzorgd en gevoerd..
Hebben mijn vader ik er net over gehad dat ze ons nodig hebben voor het voeren van sommige dieren.
En ik kreeg ineens een opleving van dat ik iets vergeten was..
Toch maar even naar de boerderij gebeld dat ik de Konijnen was vergeten te voeren..
Ze krijgen nu van de boerin nog wat te eten en te drinken, ze vond het al zo vreemd dat ze aan het stampen waren.
Ze was blij met het telefoontje.