Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:38

Na het wandelen (15km) voelde ik me thuis niet lekker en ik dacht ik doe even een dutje.

Werd om 21:00 na drie uur slapen weer wakker. :=

Edit: maar wel 25.000 stappen gezet dus dat is fijn. :=

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:54

Normaal ben ik niet vies van een biertje. Maar tijdens het laatste feestje ben ik te ver over mijn grens gegaan waardoor ik nu nog steeds klachten ervan ervaar. Daarom heb ik er voor gekozen om voorlopig een maand of 2-3 even geen alcohol te drinken met waarschijnlijk volledig geen alcohol meer gaan drinken.

Maar schijnbaar ben je saai als je zegt dat je voorlopig geen alcohol drinkt. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:55

Dat zou mij niets interesseren hoor. :+

Ik drink ook niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:57

CupCakes_ schreef:
Normaal ben ik niet vies van een biertje. Maar tijdens het laatste feestje ben ik te ver over mijn grens gegaan waardoor ik nu nog steeds klachten ervan ervaar. Daarom heb ik er voor gekozen om voorlopig een maand of 2-3 even geen alcohol te drinken met waarschijnlijk volledig geen alcohol meer gaan drinken.

Maar schijnbaar ben je saai als je zegt dat je voorlopig geen alcohol drinkt. :=

Ik zou echt direct dit soort mensen uit mijn leven verbannen. :+

Veel middelen gebruiken is cool als je 18 bent. Na je 25e is het eigenlijk best triest dat je harddrugs zoals alcohol nodig hebt om “leuk te zijn”. :+

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 22:16

Ik drink mijn hele leven al geen alcohol. Er heeft nog nooit iemand tegen me gezegd dat ik saai ben :D. Gewoon je eigen pad volgen Cupcakes :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 22:16

Mocht het helpend zijn, ik drink al jaren alleen alcoholvrij. De reacties die ik daarop krijg vind ik over het algemeen best meevallen.

Ik heb nog steeds pijn aan mijn grote teen >;) als het goed is word ik morgen gebeld voor een afspraak te maken, aan de ene kant kijk ik er naar uit en aan de andere kant kijk ik er tegenop want die injectie met verdoving doet zo'n zeer... De vorige keer was ik er bijna knockout van gegaan :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 22:31

Als ik 3 glaasjes alcohol drink in een jaar is dat veel. Er zijn zoveel andere lekkere drankjes dat ik liever geen alcohol drink.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 22:49

CupCakes_ schreef:

Oepsie :=

Knap wel!
Hier snappen ze het ook niet. Met feestjes ben ik vaak met de auto dus drink ik absoluut niks.
Een vriend blijft pushen want een drankje kan toch wel? (Een zelfgemaakte cocktail notabene dus idk hoeveel drank daar in zit).
Like, wil je dat ik tegen een boom rij?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 23:05

Ik ging even kijken hoe lang de wasmachine nog moest: 36 minuten.

Dus ik maar rustig douchen. Kon ik daarna nog even rusten en dan de was ophangen.

Dus ik kijk net: 41 minuten. :+

Ik heb dus -5 minuten gedoucht. *D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 23:59

Dat niemand de spin in de gang wilde weghalen,mijn dochters niet, man niet en de vriend van mijn jongste dochter stond nog net niet op de kast.Toen ik de spin met mijn blote hand wilde pakken mocht dat niet en ook niet vrijlaten in de kamer. Het was wel een flink model spin.Toen de opmerking gemaakt dat de spin niet meer de eierzak op haar rug had }:) De spin zat eerder deze week ook al in de gang.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 00:05

Dat ik waarschijnlijk weer niet in slaap ga komen door het malen om mijn paard. Ik ben soms zo klaar met het hebben van beesten. Die kopzorgen kunnen me gestolen worden. Van het jaar 18 jaar lang eigen paarden. Nooit spontane blessures oid gehad. Sinds we zijn verhuisd al de pony af moeten geven en bij mijn rijpaard al drie keer gezeik gehad met blessures in twee jaar tijd.

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 00:54

Wellicht al genoemd: het zoeken naar een geschikte pony.

ik ben op zoek naar een pony:
omdat ik mijn paard naar huis kan halen en ik niet wil dat hij alleen staat.
Maatje voor mijn jonge ruin en lieve kinder pony voor mijn kinderen.
mijn inschatting was dat ik er eentje van 20 jaar makkelijk kon vinden, gezond genoeg om maatje te zijn voor een ruin, liefst wat de leiding neemt en verder willen de kinderen er mee knuffelen en wandelen.
C, D of E pony, niet kleiner, omdat ie anders om de haverklap tussen de geraniums staat als ik niet mijn hekwerk aanpas :D .

Ben al 5 maanden op zoek.
onder de 5000 is al niet te doen.
en zelfs die zijn kreupel, strak in de rug of te druk voor een jong kind.
en onder de 5000 is kreupel....
ik ben er sowieso nog niet 1 tegen gekomen die op tijd bekapt was.

ik ben bij 1 zelfs geneigd om de dierenbescherming te bellen. Het is echt om te huilen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 01:24

Afgelopen nacht had ik een droom die heel mooi en fijn begon om vervolgens te eindigen in een nachtmerrie. En iedere keer als nu mijn ogen dicht vallen komt die droom naar boven en schrik ik meteen wakker. Ik ben moe, ik wil slapen.

En mijn ex die denkt, woensdag krijgt dochter medicijnen en dan zijn alle problemen meteen opgelost. Hij vergeet alleen dat ze eerst rustig moet opbouwen en we pas zeker weten dat het werkt als er geen aanvallen meer komen. En die zijn helaas niet voorspelbaar. En daarnaast wordt het ook weer feest met de bijwerkingen dus daar kijk ik nou ook niet echt naar uit.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 06:15

Ik ben niet meer gewend om zo vroeg op te staan :z

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 06:17

Ik wel maar ik had ook geen zin hoor. :=
Maandag is blegh...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 06:34

"dit schooljaar ga ik niet zo extreem vroeg opstaan, ik hoef pas om kwart voor 8 weg naar de trein."
En wie zit om half 7 alweer beneden aan de koffie...

Edit: meneer Snor, onze oranje kater, was wel ZO blij dat ik vroeg beneden kwam dat hij een kwartier aan aandacht opeiste voordat hij mij weer liet gaan, dus ik ben bang dat de wekker stug op half 7 blijft staan zodat meneer zijn aandacht kan krijgen _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 08:01

Ik heb heel matig geslapen en had ook geen zin om vroeg op pad te gaan, dus heb om 6u vanmorgen geappt dat ik niet naar kantoor kom en thuis werk _O-

Heb daardoor nog een uur kunnen slapen, maar ben nog steeds doodmoe. Vreselijk

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 08:18

Vreselijk bagger geslapen.
Vandaag weer aan t werk na 2 weken vakantie...
De stress giert al door mn lijf

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 08:19

Hier nog een slechte slaper afgelopen nacht. En dan is het extra ergerlijk dat je naar de ademhaling van je slapende partner ligt te luisteren. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 08:21

fleurtjeuh schreef:
Vreselijk bagger geslapen.
Vandaag weer aan t werk na 2 weken vakantie...
De stress giert al door mn lijf

:(:) Sterkte dan vandaag!

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 08:21

situatieschets:

Vorig jaar bericht van een "zusterbedrijf" dat er vanuit ons bedrijf geëxporteerd zal worden naar UK (btw, ik doe aankoop, geen verkoop), dus ik netje hoofdkantoor contacteren van 'hé joh hebben jullie hier ervaring mee want wij hebben hier geen kennis van"

Nu bijna 1 jaar later (ja 1 volledig jaar), zijn we er EINDELIJK bijna door... Krijg ik een e-mail van het hoofdkantoor dat we misschien sneller hulp moeten inschakelen vh hoofdkantoor

You're kidding me? Serieus?

Die heeft een mooie e-mail met bewijs teruggekregen...

Sorry not sorry...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 08:27

Aan de jonge koe (rond 1 jaar) die al de hele nacht om de zoveel tijd staat te loeien in de wei achter ons huis. Soms lijkt t alsof ze naast je bed staat. Toen ze begon om middernacht uit bed gegaan om te controleren of ze niet vast stond ofzo (ze zijn niet v ons maar boer verderop maar we houden een oogje in t zeil als er koeien of schapen staan) maar er lijkt niks aan de hand. De andere 9 dames staan ook gewoon eindje verder in de wei. Nu spelen enkele v onze katten ook wel eens met ze dus misschien dat ze die roept? Afijn vond t vooral voor zoon vervelend die om 5 uur op moest voor zijn eerste werkdag bij nieuwe baan als vrachtwagenchauffeur.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 08:29

nope…koetje heeft zin in een date met een knappe stier :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 08:31

Wou zeggen, die klinkt tochtig :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 08:33

Gaan slapen met een paniekaanval en wakker geworden met een paniekaanval. Heerlijk.