Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Bullriders (Amerika) vind ik stom. Beetje voor de lol (en natuurlijk geld, want daar draait volgens mij alles om) op een stier klimmen, waarbij vlak voor het openen van het hek het touw om het dier zijn ballen wordt strak getrokken en de hooizak er bovenop met een paar flinke sporen alle kanten op gebokt wordt. Dierenleed voor het beestelijk vermaak...
Shenavallie schreef:Bullriders (Amerika) vind ik stom. Beetje voor de lol (en natuurlijk geld, want daar draait volgens mij alles om) op een stier klimmen, waarbij vlak voor het openen van het hek het touw om het dier zijn ballen wordt strak getrokken en de hooizak er bovenop met een paar flinke sporen alle kanten op gebokt wordt. Dierenleed voor het beestelijk vermaak...
Jolliegirl schreef:Shenavallie schreef:Bullriders (Amerika) vind ik stom. Beetje voor de lol (en natuurlijk geld, want daar draait volgens mij alles om) op een stier klimmen, waarbij vlak voor het openen van het hek het touw om het dier zijn ballen wordt strak getrokken en de hooizak er bovenop met een paar flinke sporen alle kanten op gebokt wordt. Dierenleed voor het beestelijk vermaak...
Echt een hardnekkige mythe zeg....
Dr zit helemaal niets om die ballen heen...
Flank strap heet dat.
Ook bij hengsten niet...sterker nog...er worden meer merries gebruikt..broncks... Die leren van jongst af aan bokken op een flank strap....
Eenmaal los...zijn die paarden hartstikke mak...
Prima als je het niet eens bent, maar kom wel met feiten
Texas02 schreef:Mijn Samsung telefoon mikt ze er gewoon op, die software updates kan ik een poos uitstellen, maar op een gegeven moment moet het vindt mijn telefoon. Net zoals Whatsapp, dat moet ook verplicht want anders doet hij het niet meer, bank app, spelletjes.. Laptop net zo, Windows 7 kon je nog vertellen dat je geen updates wil, maar Windows 10 doet het gewoon, al zet je het echt ergens verborgen in het systeem uit. Na een paar dagen staat dat gewoon weer aan. En ik was al blij dat hij na 14 oktober niet meer zou updaten, maar blijkbaar betekent bij Microsoft als ze zeggen geen updates meer voor Windows 10, dat je toch nog steeds updates krijgt.