Schoolklas van de basisschool liep buiten langs de lijnbussen. Bussen staan op die plek op te laden. Kinderen juichen en toetergebaar maken. Een van de buschauffeurs ging toeteren ❤️. Kinderen juichen.
ik ben blij omdat ik vandaag een verspakket heb gemaakt uit een tgtg pakket. Kip cajun. En het is toch lekker!! had ik niet verwacht. Ik hou niet zo van koken, maar deze was makkelijk en lekker. Dus die gaan we vaker doen.
Een van de voorraad kasten opgeruimd, wat veel zooi hadden wij wat over datum was.. Lag nog een pakje saus met datum ergens in 2022 Nu weer een opgeruimde kast, fijn!
Dat ik vandaag tijdens het snijden van de peper niet vergeten was een handschoen aan te doen Dus ik kan nog in mijn ogen wrijven zonder nu brandende pijn te krijgen
Heerlijk gewandeld vanmiddag. Wat is Nederland toch mooi
flintstones
Geplaatst: 15-03-25 23:29
een leuk feestje gehad van mijn tante die 60 geworden is. Ik heb het normaal niet zo voor feestjes waar veel (luide) muziek is, maar vandaag was wel leuk. wat bijgekletst met mijn nichten en neef, even achter de bar gestaan (mijn vader deed dat met een vriend, maar dan kon mijn vader ook eens bij de familie en vrienden gaan kletsen) en zelfs een paar dansen gedaan. Ben nu wel doodop, ik had er nog een werkdag opzitten. (en ik kan ook nog niet gaan slapen ik sta stand-by voor mensen die te dronken zijn om naar huis te gaan)