Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Als jij mij hebt wil ik echt van stapele koekjes.
miccamaaike schreef:Ik ben er jaren terug eens langs gelopen en er stond een mega lange rij, dus weet wat je aanbiedt
Geloof dat ik eigenlijk al wel genoeg cadeautjes verzameld heb. Was verbaasd hoeveel ik al had liggen.
Jolien87 schreef:Dankjewel hahahatsjoetopsylover schreef:Lieve Santa,
Ik heb vanmorgen jouw leuke kaartje ontvangen. Lichtelijk verward, want ik dacht dat het voor mijn verjaardag was en toen stonden er opeens allemaal kerstdiertjes op de kaart!Hij staat al leuk in de kast bij de andere verjaardagskaarten.
Ik vind het lastig om veel te posten in dit topic, het gaat ook zó hard! Ik vind het ook lastig om te zeggen wat ik wel of niet leuk vind. In het eerste bericht heb ik in grote lijnen eigenlijk al mijn hobbies en wensen aangegeven, verder ben ik niet zo moeilijk denk ik? Ik houd van thee, chocola, wandelen en crossfit. Ik laat me graag verrassen, dus leef je uit!
Ik ga hier toch even op reageren. Nee ik ben niet jouw Santa maar het is toch de bedoeling dat iedereen actief meedoet aan dit topic?
Probeer je ook in te denken dat het voor een Santa heel lastig is als een lootje niet actief meedoet. Tenzij bekend is dat er een achterliggende reden is, dan kan er ook begrip voor komen.
En nu reageer ik op dit bericht maar het valt me wel meer op dat er deelnemers zijn die zich lang niet altijd laten zien. Ik hoop dan maar dat diegenen ook niet te moeilijk doen als het pakket tegenvalt dat ze gaan krijgen.
topsylover schreef:Jolien87 schreef:Dankjewel hahahatsjoe
Ik ga hier toch even op reageren. Nee ik ben niet jouw Santa maar het is toch de bedoeling dat iedereen actief meedoet aan dit topic?
Probeer je ook in te denken dat het voor een Santa heel lastig is als een lootje niet actief meedoet. Tenzij bekend is dat er een achterliggende reden is, dan kan er ook begrip voor komen.
En nu reageer ik op dit bericht maar het valt me wel meer op dat er deelnemers zijn die zich lang niet altijd laten zien. Ik hoop dan maar dat diegenen ook niet te moeilijk doen als het pakket tegenvalt dat ze gaan krijgen.
Om hier nog even op terug te komen, ik lees dat meerdere mensen het lastig vinden om dit topic te blijven volgen. Het gaat ZO hard en ik (net als heel veel mensen denk ik) werken gewoon fulltime, dus die hebben geen zin om in hun vrije avonden 10+ pagina's bij te lezen om te kijken of er nog vragen zijn gesteld of andere dingen zijn gedaan. Is het geen optie om de weekvragen in de OP te zetten met een link naar de quote? En andere belangrijke mededelingen? Zo kunnen we in ieder geval alle vragen beantwoorden voor onze santa's.
Verder zou ik echt niet weten wat ik hier moet neerzetten iedere dag. "de inhoud van het pakket maakt me niet uit. Oude kranten of roze glitters, leef je uit". "Ik heb geen groene vingers dus aub geen planten". "ik houd van thee en chocola, maar dat heeft mijn santa al 5x eerder in dit topic gelezen."
Ik lees nu toevallig een losse vraag die in de groep gegooid is, dus die zal ik meteen dan maar beantwoorden: Kleine of grote cadeaus maakt mij niet uit, ik vind alles leuk!