Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 22:50

Zoe_97 schreef:
CupCakes_ schreef:
Dat ik zojuist weer een nestje aussies tegenkom van de boer waar mijn hond vandaan komt. Deze beste kerel is de naam fokker niet waardig en is zò slecht bezig.

Maar jij hebt toch ook (zonder onderzoek?) daar zomaar ene hond gekocht. Door mensen die zo blijven kopen hou je broodfok in stand

Dat klopt. En sindsdien waarschuw ik iedere simpele ziel daarvoor. Ik was nieuw in de hondenwereld en naïef en goedgelovig. Het beste in de mens zien zegmaar.

AmyII

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 06:03

Aan het feit dat ik als een gek op zoek ben naar een eigen onderkomen en nu even nergens terecht kan… Hier baal ik ff flink van want ik wil altijd ‘alles zelluf doen’.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 06:23

Helaas is het latje verplaatsen niet mogelijk, gezien het een vrij goedkope lattenbodem is die vast zit met een lint. Ik kan straks nog wel een keer kijken, maar volgens mij is het niet mogelijk.

2 ergernissen voor vandaag:
Ik begin vandaag met stage, maar geen idee hoe laat ik me moet melden, bij wie ik me moet melden etc.
En doordat ik een beetje zenuwachtig ben heb ik paasei slecht geslapen :+

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 08:29

taartjee schreef:
Helaas is het latje verplaatsen niet mogelijk, gezien het een vrij goedkope lattenbodem is die vast zit met een lint. Ik kan straks nog wel een keer kijken, maar volgens mij is het niet mogelijk.

2 ergernissen voor vandaag:
Ik begin vandaag met stage, maar geen idee hoe laat ik me moet melden, bij wie ik me moet melden etc.
En doordat ik een beetje zenuwachtig ben heb ik paasei slecht geslapen :+

Dan zit het latje waarschijnlijk vastgeniet, die krijg je er vast wel uit met een beetje wrikken.

Als je breuk een beetje schuin loopt kun je ook nog een eind komen met ducttape of tierips.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 08:52

Ik erger me aan podimo. Een aantal van m'n favoriete podcasts zitten nu achter de betaalmuur en ik wil met liefde betalen. Maar zorg in godsnaam dat je een app hebt die werkt en die gebruiksvriendelijk is. Eerst was er het probleem dat die gedownloade afleveringen met wifi thuis buitenshuis gewoon 2 gig per stuk verbruikten. Like hoe kan dat :') en nu crasht de app om de paar minuten.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:04

Van alle dagen moet ik juist vandaag mijn OV kwijt zijn.. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:23

Stelletje kneuzen is vergeten mij in te lichten dat de dader naar de TBS is verhuisd. Moet zo bellen waar ik zenuwachtig voor ben, maar anders hoor ik het ook niet als hij straks verlof krijgt of als hij uiteindelijk zelfs vrij komt. Dat is best essentieel om te weten, want hij heeft zeer duidelijk gemaakt dat ik dan niet veilig ben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:24

Ik verveel mij maar als ik wat ga doen dan kan ik vanavond werken niet volhouden. :+

En de chromecast faalt dus Netflix kijken is ook gedoe. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:25

Jongste kat die vanmorgen om 06.30 uur onder de dekens bij mij kroop. Op zich geen probleem, maar wel als je mij een en hoes gaat gebruiken om te krabbelen dan kick ik je gewoon van onder de dekens uit.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:32

[***] schreef:
Stelletje kneuzen is vergeten mij in te lichten dat de dader naar de TBS is verhuisd. Moet zo bellen waar ik zenuwachtig voor ben, maar anders hoor ik het ook niet als hij straks verlof krijgt of als hij uiteindelijk zelfs vrij komt. Dat is best essentieel om te weten, want hij heeft zeer duidelijk gemaakt dat ik dan niet veilig ben.

Gatver, wat een rot gedachte... :(:)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:37

Kinderen op de camping die niet het concept 'eigen plaats' uitgelegd hebben gekregen.
Bij ons mocht je vroeger niet over een plek rennen die bezet was. Lege plekken prima, maar stond er iemand dan ging je daar zeker niet afsnijden over de hoeken met je fiets..
En dat doen hier een paar kinderen wel.. omdat het pad over de camping rond loopt komen ze iedere paar minuten met veel lawaai langs geraced en snijden daarbij een deel over onze plek af, vlak achter onze 'keuken' langs..
Grrrrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 09:46

Shenavallie schreef:
[***] schreef:

Gatver, wat een rot gedachte... :(:)

Hij zit nu in de TBS, of hij zit niet in de TBS. Nuttig telefoongesprek :+
Mijn adres bleek ook fout te staan in het systeem. Daar woon ik al 4 jaar niet meer.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:08

Fleurtje kan je niet iets neerzetten op de hoek zodat afsnijden niet kan?

Sushi, war waardeloos. En nu?

Ik heb 5 nachten bijna niet geslapen, hond met diarree die er tig keer uit wilde.
Ik ben moe en mijn humeur is om op te schieten.
Gisteren uit eten en mijn man (zat naast mij) en stiefvader (zat tegenover mij) aten kikkerbillen.
Zelden zoiets onsmakelijks gezien.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:12

De werkzaamheden voor mijn huis in de vakantie. Er wordt terloops gemeld dat ik mijn eigen oprit niet kan gebruiken de aankomende dagen waardoor ik morgen moet gaan slepen met kinderen hond en bagage. Als ik niet thuis was geweest had ik denk ik ingebouwd gezeten.
En middagslaapje zijn ook geen optie met alle herrie hier.
En echt, er zijn zoveel stoepen in het dorp die er 100x harder aan toe zijn om vervangen te worden :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:16

luuntje schreef:

Wachten tot ik teruggebeld word. Ze gaan uitzoeken wat er fout is gegaan.
Niet de eerste keer dat beloofd wordt om terug te bellen. Ik weet ook nog steeds niet hoe het kan dat ze mijn geheime adres aan de dader hebben gestuurd.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:47

fleurtjeuh schreef:
Kinderen op de camping die niet het concept 'eigen plaats' uitgelegd hebben gekregen.
Bij ons mocht je vroeger niet over een plek rennen die bezet was. Lege plekken prima, maar stond er iemand dan ging je daar zeker niet afsnijden over de hoeken met je fiets..
En dat doen hier een paar kinderen wel.. omdat het pad over de camping rond loopt komen ze iedere paar minuten met veel lawaai langs geraced en snijden daarbij een deel over onze plek af, vlak achter onze 'keuken' langs..
Grrrrr

Mijn broer heeft zijn Duitse herder aan een lijn die precies tot de rand van de plek komt. Laat ik het zo zeggen: ze doen het maar 1x.....

Maar bij gebrek aan hond daar even wat neerzetten. Auto, tafeltje, stoeltjes. Extra scheerlijn trekken is effectief maar misschien minder sociaal.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:53

Deze dag

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:19

[***] schreef:
luuntje schreef:

Niet de eerste keer dat beloofd wordt om terug te bellen. Ik weet ook nog steeds niet hoe het kan dat ze mijn geheime adres aan de dader hebben gestuurd.

Mijn hemel, er komt maar geen einde aan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:37

Aantal reacties

954

Voorlopige positie

13

Zou verhuurt zijn en toen stond ik nog op plekje 14. :')

Maar we blijven hopen gezien de andere reacties hopeloos zijn. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:38

rien10 schreef:
[***] schreef:

Mijn hemel, er komt maar geen einde aan.

Ik heb serieus spijt van mijn aangifte. Ga ik nooit meer doen. Als ik geen aangifte had gedaan was het een tijdje poedersuiker geweest maar dan had de dader niet mijn adres gehad en alle andere info. Hij weet nu alles, waar ik woon, mailadres, vrienden, exen, mijn seksuele voorkeuren, mijn oude telefoonnummer.
Dan had ik nu misschien een normaal leven gehad.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:05

Maar je schreef hierboven dat hij alleen oude informatie heeft...

Ik erger me aan de verkoopmakelaar. Zou voor t weekend een opdracht tot dienstverlening sturen
Nog altijd niks ontvangen. Man, waarom hebben zoveel mensen moeite om zich aan afspraken te houden.
Als je dat toch weet spreek je toch niks specifieks meer af? Simpele oplossing lijkt me zo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:07

Rambogirl schreef:

Ik erger me aan de verkoopmakelaar. Zou voor t weekend een opdracht tot dienstverlening sturen
Nog altijd niks ontvangen. Man, waarom hebben zoveel mensen moeite om zich aan afspraken te houden.
Als je dat toch weet spreek je toch niks specifieks meer af? Simpele oplossing lijkt me zo.

Hij had überhaupt geen enkele info mogen krijgen :?.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:08

ja precies, hoe komt hij aan die info, dan is iemand toch behoorlijk verkeerd bezig geweest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:13

Rambogirl schreef:

Nee. Hij heeft up to date info over mijn adres. Een overheidsinstantie had alleen mijn oude adres.

Het is vrij normaal dat een dader heel erg veel informatie krijgt. Hij mag alle stukken uit het dossier inzien namelijk, en ik ben verhoord over al die dingen. Een zeer groot deel van de verhoren ging over mijn persoonlijke leven, voorkeuren, exen, vrienden, hobby's.
In theorie had ik het recht dat in ieder geval de persoonsgegevens vervangen werden door een code die in een database door de politie op te zoeken zou zijn, in de praktijk is dit geweigerd. Hij heeft alles.
In eerste instantie ging het alleen om het adres bij mijn ouders maar toen ik net op mijn huidige adres kwam wonen is door een foutje bij het gerechtshof mijn huidige adres bij de dader beland.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:21

maar waarom heb jij je sexuele voorkeuren verteld, dat gaat toch niemand wat aan.