Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Moestuin schreef:Voor diegene die ons zo hebben gesteund: De zwakke ooi die is neer gegaan vorige maandag kan sinds gisteren weer zelfstandig recht staan en rondlopen. Ze is er natuurlijk nog lang niet, maar er zit weer leven in en ze voelt haar al stukken beter
RoosDeG schreef:Zowel ik als mijn man testen net positief op een zelftest.
Beide een afspraak staan voor vandaag bij de ggd.
Tel daarbij op dat ik mezelf gister heb ziek gemeld op m'n werk, omdat ik mentaal helemaal leeg ben.
Nee dit is niet mijn week.
xPabloBokt schreef:PCR test ook positief dus nu officieel lid van de Coronaclub.
Captain schreef:Dat Videoland toch zo'n vreselijke poedersuiker is.
[***] schreef:Ik erger me aan mijn knie die nu protesteert. Als de pijn in mijn kuit terug zou komen moest ik gezien worden door een arts. Dit is hetzelfde been maar de pijn zit op een andere plek. Moet ik nou serieus morgen voor de derde keer in 1.5 week de huisarts bellen?
98xsophiex98 schreef:positief getest
xPabloBokt schreef:Niet ergernis maar ben zo van mijn apropos dat ik het ergens kwijt moet.
Net thuis na getuige te zijn geweest van een dodelijk ongeval..
Trigger warning voor de spoiler, betreft zelfdoding en verkeersongeval.Spoiler:
Er was iemand vlak voordat wij bij een brug kwamen van die brug af gesprongen, volgens forensisch onderzoek al overleden door de sprong. De auto's voor ons reden er overheen en wij zagen dat gebeuren. Pas na enkele seconden door dat het om een persoon ging..
Zit nu als verdoofd thuis op de bank. Weet ff niet meer wat ik moet denken..
[***] schreef:Lekkage toch niet opgelost. Volgens monteur wel. Waarom ligt er dan water waar dat niet hoort? Volgens mij hoort er geen water op de grond te druppelen bij je waterleiding en meterkast.
RoosDeG schreef:GGD-test uitslag binnen, ook positief.
Lau schreef:Dat mijn vader ja 1,5 jaar ineens meer contact op neemt. Ik vond het al raar dat hij ineens weer begon te praten. Nou hij moest mij wat vertellen, hij ging trouwen. Nou prima leuk voor hem. Maar hij had natuurlijk gewoon een fotograaf nodig want iemand huren was te duur. Zoals ik al vanaf het begin zei er zit iets achter en nu is het er eindelijk uit.. Verder zijn wij ook niet uitgenodigd voor de ceremonie en het feest. Nee puur foto’s zou het dan zijn
Moestuin schreef:Pablo: Veel sterkte, wat naar!
Lau: Op mijn huwelijks is mijn vader en zijn nieuwe vriendin gaan lopen met de fotograaf. Of ze enkele foto’s van hun zelf mochten laten nemen? Tuurlijk joh, doe maar. Een kwartier zijn ze weg geweest. Wij hadden nog maar 3 kwartier voor ons zelf over (door corona mocht de fotograaf nog niet mee de zaal in etc dus was enkel op locatie) Vond dat zo asociaal. Puntje bij paaltje kregen wij zelfs geen kaartje van mijn vader en is zijn vriendin tijdens het eten gaan slapen in de auto want ze had nood aan een dutje. Die foto’s heeft hij dus niet gekregenOndertussen ook totaal geen contact meer.
AmyII schreef:Moestuin schreef:Pablo: Veel sterkte, wat naar!
Lau: Op mijn huwelijks is mijn vader en zijn nieuwe vriendin gaan lopen met de fotograaf. Of ze enkele foto’s van hun zelf mochten laten nemen? Tuurlijk joh, doe maar. Een kwartier zijn ze weg geweest. Wij hadden nog maar 3 kwartier voor ons zelf over (door corona mocht de fotograaf nog niet mee de zaal in etc dus was enkel op locatie) Vond dat zo asociaal. Puntje bij paaltje kregen wij zelfs geen kaartje van mijn vader en is zijn vriendin tijdens het eten gaan slapen in de auto want ze had nood aan een dutje. Die foto’s heeft hij dus niet gekregenOndertussen ook totaal geen contact meer.
Noujá zeg! Wat asociaal! Wat gaat er in die mensen hun hoofd om hè, vraag ik me dan af.
Captain schreef:MarlindeRooz schreef:Please stuur hem ene flinke prijsindicatie Lau, zo van "Wat leuk, ik fotografeer eigenlijk geen bruiloften maar voor jullie wil ik het best doen. Mijn tarief voor zo'n dag is 1500 euro".
Dat is echt heel goedkoop voor een trouwfotograaf lol!
AmyII schreef:Wat kost zoiets eigenlijk? Ik heb daar echt totaal geen zicht op.
Wil niet zeggen dat ik het bij voorbaat te duur vind hoor, het is gewoon enorm veel [***] om zo’n dat mooi vast te leggen.
Captain schreef:AmyII schreef:Wat kost zoiets eigenlijk? Ik heb daar echt totaal geen zicht op.
Wil niet zeggen dat ik het bij voorbaat te duur vind hoor, het is gewoon enorm veel werk om zo’n dat mooi vast te leggen.
Ik kwam dit tegen:
https://www.theweddingstory.nl/wat-kost ... fotograaf/
Het wisselt heel erg, maar vaak zijn ze een flink aantal uur op de dag aanwezig, daarna nog dagen/weken bezig met nabewerken en albums maken etc. Dus ik snap de prijs volledig!
Ik heb bij vriendinnen wel goedkopere fotografen langs zien komen, maar dat zie je ook echt wel aan de kwaliteit van de foto's helaas.Nu zijn zij er echt heel blij mee, maar ik zou me constant ergeren aan het feit dat de horizon scheef is, er een paar voeten niet op staat, of er iemand op staat met de ogen dicht.
MyWishMax schreef:Lau, wat erg zegvreselijk dat je dan ineens wel wat hoort.
Pablo, sterkte! Heel heftig zeg.
Mijn auto moest voor apk en beurt naar garage. Werd ik al vrij snel gebeld dat er best wat mankeerde en waarschijnlijk rond de 1000 euro gaat kosten... Auto is oud, maar weinig km. Ik kan niks vergelijkbaars vinden voor normale prijs en ben afhankelijk van auto. Maar vorig jaar ook al zoveel aan reparaties gehad, alleen toen verdeeld over meerdere keren. Ze gaan nu verder zoeken en als er niks anders naar boven komt maken ze hem. Anders moet ik toch zoeken naar iets anders.
Kimberley_ schreef:MyWishMax schreef:Lau, wat erg zegvreselijk dat je dan ineens wel wat hoort.
Pablo, sterkte! Heel heftig zeg.
Mijn auto moest voor apk en beurt naar garage. Werd ik al vrij snel gebeld dat er best wat mankeerde en waarschijnlijk rond de 1000 euro gaat kosten... Auto is oud, maar weinig km. Ik kan niks vergelijkbaars vinden voor normale prijs en ben afhankelijk van auto. Maar vorig jaar ook al zoveel aan reparaties gehad, alleen toen verdeeld over meerdere keren. Ze gaan nu verder zoeken en als er niks anders naar boven komt maken ze hem. Anders moet ik toch zoeken naar iets anders.
En leasen? Ik had altijd veel reparatie kosten werd er gek van. Nu lease en jeetje wat is dat heerlijk! Kost wat maar heb nooit meer de stress van een apk of beurt.