Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achterom schreef:Buurtzorg heeft het nooit op orde, ook nu niet.
Popstra schreef:Er werd gezegd het misschien wel goed zou zijn iedereen een besmetting hier mee zou doormaken om nog betere immuniteit te krijgen.
Shadow0 schreef:Achterom schreef:Buurtzorg heeft het nooit op orde, ook nu niet.
Jos de Blok (dat is degene van Buurtzorg) heeft voor iedereen FFP2 beschikbaar, al vanaf het begin.
Miran schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het straks met antistoffen na een doorgemaakte besmetting hiervan zit.
Popstra schreef:Er werd gezegd het misschien wel goed zou zijn iedereen een besmetting hier mee zou doormaken om nog betere immuniteit te krijgen.
Miran schreef:Doen ze dat ook als je geen klachten hebt, eens per jaar bloedonderzoek?
Sheran schreef:Popstra schreef:Er werd gezegd het misschien wel goed zou zijn iedereen een besmetting hier mee zou doormaken om nog betere immuniteit te krijgen.
Waarom wil je immuniteit als het virus niet veel voorstelt? Of is het dan tegen besmetting van anderen? Waarschijnlijk niet, want je zegt iedereen. Kortom/: ik snap het niet
Sheran schreef:Needje schreef:Sheran: Omdat immuniteit wel handig is bij een virus wat waarschijnlijk bij ons blijft?
Maar je wil immuniteit zodat je het virus niet krijgt. Ik vind het onlogisch om dan eerst het virus te willen krijgen