Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 14:00

MarlindeRooz schreef:
Oh ja en die DJ’s moesten het na 1.5 jaar corona maar even gratis doen. _O-

Je vergeet de beveiligers die er staan voor een habbekrats nu doen de meeste het ook gewoon voor de lol. Maar toch als je als 40 plusser nog geen 10 euro per uur krijg en geen toeslagen.

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 14:21

Dat ik vanmiddag bijna een auto in de zijkant had zitten op de snelweg. Dus ik toeteren want ik reed er naast, wordt die man ook nog boos ook. Sorry hoor dat ik je auto bespaar en jezelf ook. -O-

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 14:44

Mezelf. Heb me buitengesloten, gelukkig kan mijn zus mijn reservesleutels komen brengen. Tis niet de eerste keer namelijk :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 15:06

Inderdaad mensen laat de formule 1 lekker gaan. Hier ging de tt race ook gewoon door met publiek laat Jack's racing day met gemiddeld 45000 publiek en de besmettingscijfers zijn niet eens gestegen.

Viel beide ook buiten plaats dus dan is de kans wel minder groot.

Heb er hier niemand over gehoord in de omgeving dat het raar was. Het was allemaal testen met toegang. Alleen zonder camping en mensen uit het buitenland mochten er niet zijn. Nu verwacht ik bij de tt voornamelijk ook alleen maar Nederlanders.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 15:42

Een geschil met de verkoper van onze vloer (komen vlekken in). Geschillencommissie erbij geweest (een deskundige) deze kwam met de volgende conclusie;

Tijdens mijn onderzoek met een loep bij de vlekken tussen bank en salontafel, zat de poes des huizes boven op mijn loep (dat was ook geen probleem) maar ik had daarna wel mijn bedenkingen, waarom die poes tijdens mijn onderzoek bij die vlekken aanwezig was.
Mijn vermoeden is dan ook, dat die aardige poes vooral tussen bank en salontafel regelmatig ligt en vloeistof afscheidt.

Dus.... Omdat mijn huisdier nieuwsgierig is, zou ze op een bepaalde plek altijd plassen? :+ Wat en grapjas! De vlekken zaten er al in voordat we een huisdier hadden, maar prima joh :Y)

Ze heeft een ander hoekje in huis waar ze wel eens heeft geplast (en waar ik na indrogen en al pas achter kwam) en daar is geen vlekje te vinden!

En bij de salontafel waar we dagelijks langslopen/zitten, zou dat wel daardoor moeten ontstaan....?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 16:03

Dat het zulk mooi weer is en dat ik niet vanuit huis werk dus er voor mijn gevoel NOG minder van mee krijg.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 16:38

Oeps, ik zie nu dat ik voor Elfia voor zowel zaterdag als zondag het aankomsttijdslot 09:00 uur heb besteld. Het is 1,5 uur rijden voor mij _O-

Edit: oh nee, ik heb scheel gekeken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 16:45

Mijn oppashond ruikt mijn hamsters en wil nu steeds tegen mijn kast op springen. _O-

Uuuuhm ow about no. Marly kan wel cute kijken. :=

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 17:06

Hond kijkt er wel lief bij.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:23

Ik was in de running voor een project, maar omdat de werkgever 'diversiteit en inclusiviteit hoog in het vaandel heeft staan' val ik wederom buiten de boot. Word er echt hopeloos van. :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:25

Lekke fietsband. Natuurlijk kwam ik daar precies achter toen ik naar stal moest. -O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:42

Mensen in het OV die hun muziek op luidspreker hebben

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:48

Zebrastreep schreef:
Inderdaad mensen laat de formule 1 lekker gaan. Hier ging de tt race ook gewoon door met publiek laat Jack's racing day met gemiddeld 45000 publiek en de besmettingscijfers zijn niet eens gestegen.

Viel beide ook buiten plaats dus dan is de kans wel minder groot.

Heb er hier niemand over gehoord in de omgeving dat het raar was. Het was allemaal testen met toegang. Alleen zonder camping en mensen uit het buitenland mochten er niet zijn. Nu verwacht ik bij de tt voornamelijk ook alleen maar Nederlanders.

Wel echt heel veel minder mensen die de race mochten volgen.
Ik had heel veel collega’s die normaal er bij zijn maar nu allemaal er buiten vielen.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:48

LaPluche schreef:
nicole_floor schreef:
Het gezeik over de formule 1...

Hahaha idd, dikke plus 1!!!

+2!!! Kijk er al jaaaaren naar uit! En nu is het eindelijk zover dat de F1 terug is in Nederland :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:18

Heeft iemand nog een beetje zelfvertrouwen over om aan mij te doneren?
Ik wil de minor nanotechnologie gaan doen. Mijn docent denkt zeker dat ik het kan, ik vind het ook ontzettend leuk en ga nog met wat studenten en mensen uit het werkveld praten.
Ik ga het gewoon doen maar ik ben zoooo bang dat ik het niet kan... terwijl het nergens op slaat want voor de leerlijn waar het op aansluit heb ik een 8, 9, 10 en 10 _-:(

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:37

[***] schreef:
Ik wil de minor nanotechnologie gaan doen. Mijn docent denkt zeker dat ik het kan, ik vind het ook ontzettend leuk en ga nog met wat studenten en mensen uit het werkveld praten.
Ik ga het gewoon doen maar ik ben zoooo bang dat ik het niet kan... terwijl het nergens op slaat want voor de leerlijn waar het op aansluit heb ik een 8, 9, 10 en 10 _-:(

Ik weet niet eens wat nanotechnologie is en ik ben toch echt niet de domste wereldburger. Als jij dat wel weet en kunt ben je wat mij betreft redelijk bijzonder. Dus bij deze: 2 kilo zelfvertrouwen. En nu gewoon gaan doen dat nano…..dinges. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:41

Cowboy55 schreef:
[***] schreef:

Ik weet niet eens wat nanotechnologie is en ik ben toch echt niet de domste wereldburger. Als jij dat wel weet en kunt ben je wat mij betreft redelijk bijzonder. Dus bij deze: 2 kilo zelfvertrouwen. En nu gewoon gaan doen dat nano…..dinges. :D

Hahaha bij nanotechnologie ga je onderzoek doen (spelen :D ) naar de allerkleinste deeltjes, kleiner dan atomen. Je leert er ook modellen maken enzo, waarmee je bijvoorbeeld brandverloop kan voorspellen. Heel veel puzzelen! Het is wel echt een mannenwereld maar ik denk dat ik me daar wel staande kan houden :-)

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:43

Je kunt dat!
Super! Ik weet net aan wat nano deeltjes zijn dus kan me bij nanotechnologie iets voorstellen. Stoer als je dat begrijpt en er verder in wil leren!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:49

Bloemetje75 schreef:
Je kunt dat!
Super! Ik weet net aan wat nano deeltjes zijn dus kan me bij nanotechnologie iets voorstellen. Stoer als je dat begrijpt en er verder in wil leren!

Heeft dat dan weer iets te maken met deeltjesversnellers zoals CERN? Is Susanne Bok’s antwoord op Sheldon Cooper?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:50

Joh ik weet niet eens wat een minor is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:54

Cowboy55 schreef:
Bloemetje75 schreef:
Je kunt dat!

Heeft dat dan weer iets te maken met deeltjesversnellers zoals CERN? Is Susanne Bok’s antwoord op Sheldon Cooper?

Hahaha zo slim ben ik niet hoor. De exacte inhoud van de vakken weet ik nog niet, maar ik ga in ieder geval eens praten met studenten die dezelfde route hebben gevolgd. Als het bevalt is de master applied nanotechnology ook nog een mogelijkheid.
Ik word heel blij van logica en structuur (volgens mijn docent is wat ik logisch denken noem een sterk ontwikkeld analytisch vermogen) en voor stages biedt dit mogelijkheden richting modellen bouwen en voorspellingen doen. Heerlijk om alle onbelangrijke zooi eruit te knikkeren en een relatief simpel model over te houden :D dit heb ik al eerder gedaan met botsingen om te bepalen welke krachten op je lichaam uitgeoefend worden

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:57

Niobe schreef:

Latijn voor ‘klein’, toch? En een model auto van het allang verdwenen Britse automerk Morris? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 21:01

Niobe schreef:

Een minor is een verplicht keuzeonderdeel van mijn hbo opleiding :-) ik doe een brede opleiding met onder andere een stukje techniek maar ook biologie en chemie en andere dingen. Ik kan een minor kiezen als verdieping of als verbreding. Iets totaal afwijkends zoals een minor waarbij je je eigen boek schrijft mag ook.
Het is zooooo veel keuze

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 21:03

Cowboy55 schreef:
Niobe schreef:

Latijn voor ‘klein’, toch? En een model auto van het allang verdwenen Britse automerk Morris? :D

Oh ja! Leuke wagentjes zijn dat :D

[***] schreef:
Niobe schreef:

Een minor is een verplicht keuzeonderdeel van mijn hbo opleiding :-) ik doe een brede opleiding met onder andere een stukje techniek maar ook biologie en chemie en andere dingen. Ik kan een minor kiezen als verdieping of als verbreding. Iets totaal afwijkends zoals een minor waarbij je je eigen boek schrijft mag ook.
Het is zooooo veel keuze

Ohhh zo, dankje!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 22:18

Ik begon weer pijn aan m’n kiezen en gezicht te krijgen dus ik nam een oxycodon in (al heel lang niet gebruikt, net weer voorgeschreven gekregen ) en ben gewoon kotsmisselijk en rillerig %) ik nam normaal een tramadol maar dat heeft geen effect. Maar ik ga toch maar weer over op tramadol als het nodig is want oliebol voel mij echt beroerd :+ praktisch geen pijn meer maar dit is poedersuiker