Die dingen gaan al af als je een ovchipkaart in je zak hebt, en je wordt meteen aangestaard alsof je wat gestolen hebt Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die dingen gaan al af als je een ovchipkaart in je zak hebt, en je wordt meteen aangestaard alsof je wat gestolen hebt __Sannne schreef:Carol_Beer schreef:Ik vind het maar banketstaafDie dingen gaan al af als je een ovchipkaart in je zak hebt, en je wordt meteen aangestaard alsof je wat gestolen hebt
Echt? Zo kijken ze naar mij nou nooit. Wellicht heeft dat iets met je houding te maken?
Maar alarm is ook nooit afgegaan door ov.
xmarritw schreef:Een aantal apps op mijn telefoon crashen constant en de oplossing (webview updaten) werkt niet. Ik kan webview niet updaten en nu kan ik meerdere apps niet meer gebruiken.![]()
![]()
[/quote]__Sannne schreef:Carol_Beer schreef:Ik vind het maar banketstaafDie dingen gaan al af als je een ovchipkaart in je zak hebt, en je wordt meteen aangestaard alsof je wat gestolen hebt
Echt? Zo kijken ze naar mij nou nooit. Wellicht heeft dat iets met je houding te maken?