Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carol_Beer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:16

Ik vind het maar banketstaaf :') Die dingen gaan al af als je een ovchipkaart in je zak hebt, en je wordt meteen aangestaard alsof je wat gestolen hebt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:18

Carol_Beer schreef:
Ik vind het maar banketstaaf :') Die dingen gaan al af als je een ovchipkaart in je zak hebt, en je wordt meteen aangestaard alsof je wat gestolen hebt

Echt? Zo kijken ze naar mij nou nooit. Wellicht heeft dat iets met je houding te maken?

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:20

__Sannne schreef:
Carol_Beer schreef:

Echt? Zo kijken ze naar mij nou nooit. Wellicht heeft dat iets met je houding te maken?

Ik heb altijd in de Bijenkorf gewerkt, en je staat versteld wat voor mensen hun tasjes volproppen (vooral in de kleedkamer). Het zijn echt niet alleen de gasten met petjes, maar ook huismoeders die dingen verstoppen in hun kinderwagens, of jonge meiden :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:22

Ik ben ook nog nooit zo aangekeken eerlijk gezegd := Maar alarm is ook nooit afgegaan door ov.
Wel een enkele keer door iets wat ik afgerekend had en waar ze zelf iets niet afgehaald hadden :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:30

Zelfs in de kringloop winkel stelen mensen :') Het is gewoon te triest voor woorden.

Ik heb het wel eens gehad dat ze ook niks konden vinden in mijn kleding. Ik schaam mij dan alsnog terwijl ik niks gedaan heb :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:35

Bij mij ging hij een keer af in de Vero Moda, ze hadden een rek met kleding buiten, ik nam wat mee om binnen te passen. Zelfs toen werd ik aangekeken, ja eeeh... Niet buiten zetten dan hoor :+

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 13:58

xmarritw schreef:
Een aantal apps op mijn telefoon crashen constant en de oplossing (webview updaten) werkt niet. Ik kan webview niet updaten en nu kan ik meerdere apps niet meer gebruiken. -:(- -:(- -:(-

Je bent al de derde (!) persoon die ik dit vandaag zie/hoor zeggen en ik heb ook dat probleem. Lijkt me geen toeval eigenlijk?
Edit: Ah, het is ook geen toeval! Ik ga kijken of webview het bij mij wel doet, stond al op het punt een nieuwe telefoon aan te schaffen damn :')[/quote]

Het was in elk geval een bijzonder irritante storing, vooral dat de email apps t niet deden vond ik waardeloos.

Nog een tip voor de mensen die er mee worstelen: in sommige gevallen kun je inderdaad de app Webview alleen niet updaten, dan blijft ie op pending hangen. Bij mij werkte het om naar de Playstore te gaan, naar het lijstje van "mijn apps" en dan alles te updaten. Toen installeerde hij wel de update. Even een herstart van de telefoon en inmiddels werkt alles hier weer.[/quote]
Ik heb uiteindelik de udates verwijderd en daarna deed alles het weer.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 14:12

Hier drukte de update zich er zelf tussendoor s nachts zonder dat ik dat op automatisch had staan. Geen internet op de telefoon dus de boel klapte helemaal op,tilt. Telefoon ging niet meer aan of uit. Met veel moeite na een paar harde resets weer een werkende telefoon.maar alle rechten en toestemmingen zijn gewoon open gezet. Heb echt alles moeten nalopen om automatische updates te blokkeren, cookie toestemmingen weer uitzetten, rechten van apps op locatie, contacten echt alles heb ik moeten aanpassen. En nu nog elke video die ik tegenkom begint automatisch te spelen terwijl dat voorheen uit stond, maar die optie media aanpassen lijkt foetsie verdwenen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 14:32

Ik heb standaard mijn ov-chipkaart op zak maar de keren dat er een alarm door is afgegaan zijn op 0 vingers te tellen.

Ik had overigens eens een klant bij Kruidvat, waar ik destijds een bijbaantje had, die maar kledingstukken bleef uittrekken omdat het alarm afging. Ook nadat ik had gezegd dat ze wel mocht stoppen met zich uit te kleden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 14:42

Concentratie, niet te vinden vandaag!

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:26

__Sannne schreef:
Carol_Beer schreef:

Rare aanname weer, personeel hoort toch gewoon klantvriendelijk te zijn :')
Als iedereen je aanstaart alsof je de hele winkel heeft leeggerooft vind ik dat gewoon aso, die dingen staan er om bekend erg storing gevoelig te zijn..

@marlinderooz Jupp, of ze laten dat plastic dingetje zitten, heel irritant.
Kheb zelf meestal niet veel mee, behalve idd pasjes, chipkaarten en die hele mikmak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:29

Vreemd, in het zeldzame geval dat een alarm afgaat als ik er doorheen loop, kijkt niemand alsof ik zojuist de hele winkel heb leeggeroofd. :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:39

Mij wel hoor, en ik denk niet dat ik eruit zie als de typische dief. Maar goed, ik word ook altijd eruit gepikt bij de douane op het vliegveld dus er zal wel iets zijn.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:40

Marktplaats en het loslopend wild wat je daar aantreft :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:41

Lestrange01 schreef:
Mij wel hoor, en ik denk niet dat ik eruit zie als de typische dief. Maar goed, ik word ook altijd eruit gepikt bij de douane op het vliegveld dus er zal wel iets zijn.

Haha, dat heb ik dan weer wel, ja. :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 15:42

ik erger mij vandaag vooral aan... Mijzelf. CHAOS :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:03

Niet helemaal een ergernis. Ergens kan ik er ook wel om lachen. Maar onze vaste pakketbezorger heeft waarschijnlijk door dat ik thuiswerk.
Dus als de buren niet thuis zijn, gaat hier de bel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:43

Dat er mensen zijn die beweren dat de avondklok naar 22:00 uur gaat voor de ramadan en dat ze met kerst ook maar 3 gasten mochten ontvangen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 16:52

Mn moeder die whatsapp niet snapt en me steeds onderbreekt met vragen terwijl ik nog mn verhaal aan het typen ben 8)7

Ik appte gister: 'we hebben een paard moeten evacueren uit de paddock want er zat een monster in de sloot.' En terwijl ik nog de foto van de paardenetende eend aan het opzoeken en versturen ben, krijg ik al een berichtje: 'wat voor monster?' Ja zo is het leuke effect er wel een beetje af :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 17:15

De mensen bij Ranzijn die werden aangesproken op het niet dragen van mondkap. De medewerkster kreeg een grote mond: "hebben wij niet nodig..."

Nee sukkel, dan moet je thuisblijven als je te aso bent om er een te dragen.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 17:52

Twee vriendinnen die beide raar doen dat ik eerder gevaccineerd word dan hun vader, oma whatever. Alsof ik daar wat aan kan doen :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 18:11

Ik moet handschoenen aandoen als ik pampasgras ga snoeien. Wanneer leer ik dat nou eens :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 18:15

Flying_Angel schreef:
Dat er mensen zijn die beweren dat de avondklok naar 22:00 uur gaat voor de ramadan en dat ze met kerst ook maar 3 gasten mochten ontvangen.

Het is wel meegenomen in de overweging, maar ik geloof niet dat het de doorslag heeft gegeven. :+

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 18:58

Dat mijn rug ineens weer zwaar naar de kl*te is. Gelukkig kwam m’n moeder me vandaag helpen met mijn dochter want dat had ik niet gered anders.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 19:06

Uitzicht bij de kassa op een man voor mij met dikke buik,te kleine joggingbroek en bijpassende reet decollete en lichaamsgeur :(