Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:16

Ik zeg niet dat het een moeilijk lootje is, maar dat ik het lastig vind om voor een minder actief lootje het goed te doen, maar dat heeft meer met mijn onzekerheid te maken, ik wil het gewoon goed doen.
En misschien is er al een bericht naar het beheer gegaan, maar goed ik hoop dat mijn lootje het straks allemaal leuk vind.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:19

Gewoon niet bang zijn, het is altijd goed. Ik ben denk ik voor mijn lootje klaar

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:04

Sterkte dames :(:)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:09

rockwitch schreef:
Ik zeg niet dat het een moeilijk lootje is, maar dat ik het lastig vind om voor een minder actief lootje het goed te doen, maar dat heeft meer met mijn onzekerheid te maken, ik wil het gewoon goed doen.
En misschien is er al een bericht naar het beheer gegaan, maar goed ik hoop dat mijn lootje het straks allemaal leuk vind.

Dit ja. Het was niet bedoeld om te klagen. Meer om mijn onzekerheid te uiten, ik wil het ook graag goed doen.

Of misschien heb ik wel een heel gemakkelijk lootje en is dit een dwaalspoor :7 :)*

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:14

Sterkte Golan en Neonlight :(:) .

Ik dacht klaar te zijn met inpakken en ben druk aan passen en meten in de doos, kom ik net nog een cadeautje voor mijn lootje tegen...
Oeps

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:22

Caily schreef:
Heel veel sterkte dames!

Dit is toch niet volgens de regels? O:) ~~}> _O-

[ [url=m/lmUR46.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KObQr6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik weet wel waar ik de komende vrije avonden aan kan besteden, haha. Geen idee waar dit is

Hij is makkelijk. Ik heb het al gevonden :x .

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:36

Super Pimaude !

Sterkte Gowlan en Neonlight !

Caily even via Google afbeeldingen zoeken.

Leuk al die post, toen ik die van mij kreeg zat ik zowat te stuiteren, heerlijk.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:38

Heel veel sterkte dames!

Ik vind de gedachten dat iemand de moeite aan het doen is om voor mij iets leuks te kopen al helemaal leuk. Sorry voor als je weinig over me kunt vinden maar ik wordt graag verrast en anders is mijn ss altijd vrij om vragen te stellen.

Ik ben al helemaal verrast met al die kaartjes. Weet alleen niet of het ook meteen hints zijn want in dat geval gaat er nog geen lichtje branden :')

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:54

Sterkte Golan en Neonlight Y;(
Heftig hoor voor allebei :(:)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:21

boeflover schreef:
Cailly, ik wilde je eigenlijk helpen door te zeggen dat de kaart door iemand wordt vastgehouden en die dus niet op die plek aanwezig is. Maar dat is vast jou hand bedacht ik me :o? _O-

Dit had ik ook :')
Nog nooit gezien die plek?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:31

Ik vrees dat mijn hints voor mijn lootje ook best makkelijk zullen zijn, maar dat is even omdat mijn creativiteit nogal te wensen overlaat en ik al blij ben als ik de dagen door kom met mijn overvolle hoofd. Zal nog wel lang overspannen ziek thuis zitten maar ik krijg gelukkig nu hulp, en Secret Santa is een hele leuke afleiding :D Vind het shoppen echt te leuk. Vond van de week dat ik wel genoeg had, maar zojuist weer wat leuks gespot en dan heb ik geen zelfbeheersing _O-

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:38

Fijn dat je hulp krijgt cynn. Ik ben jaren geleden overspannen geweest en hoop het nooit meer mee te maken. Leuke dingen doen helpt inderdaad, alleen er zijn soms zo weinig dingen leuk als je overspannen bent.. dan is het mooi dat je hier wat positiefs uit haalt.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:46

Beste SS,

Vanochtend jouw kaartje gevonden, na een nachtje niet slapen, toen ik onderweg was naar een van mijn trainings paarden. Even snel een fotootje ervan in het topic. En toen kwamen de geniale tips over afbeelding googlen. Ik had werkelijk geen idee dat het kon :+ maar via Google kwam er ik er al snel achter.

Bad Bentheim. Dom, nooit herkend, wel geweest.

Maarja, als je dan op bokt in de zoekmachine dat intikt, komen er niet zoveel hits, dus had ik al snel de fotografe van het kaartje te pakken. Tjah, oog voor vlekken, dus ook voor die ene persoon met rode jas die op de achtergrond door de foto loopt. Kan niet missen dat het echt dezelfde foto is.

En viola, de maker van de foto doet hier mee. Verrassend :P Sterker nog, in het verleden kenden wij elkaar. Leren rijden op dezelfde manege, daarna kort gereden bij dezelfde stal. Pompelientje denk ik nog wel eens aan, wat was dat een leuke uitdaging. En de eigenaren die Tinker maar karrepaarden vonden, haha. Wist je dat ze best lekker rijden? Kom maar een keer proberen, kan je gelijk het cadeautje.... eeeh bad... meenemen O:)

Kortom, _KiMbErLeY_ ben jij mijn SS?
Laatst bijgewerkt door Caily op 26-11-20 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:52

Sterkte Golan en Neonlight!

Heel herkenbaar Cynn. Ik probeer ook uit de kleine dingen iets positiefs te halen, dit valt daar ook onder. Want voor de rest zit ik met veel lichamelijke klachten. Dat kaartje van mijn SS deze week vond ik extra lief! <3

Ben die kaart wel een beetje aan het proberen te kraken maar deze persoon is slim geweest door favo, favoriete en favorite te gebruiken. Slim! :j

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:56

Ik snap 'm niet, wat is daar slim aan? Haha.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 14:58

Bepaald taalgebruik kan wat zeggen over een persoon. :P

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:00

Joa okay, had ik op moeten komen als taalwetenschap student _O- Maar het is ook makkelijk te faken.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:01

Goed punt. Dus, ik ben nog geen steek verder zo _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:13

Sterkte, Gowlan en Neonlight! :knuffel:

germie schreef:
Jodym schreef:
De verwarming op 16 graden? Brrrr

VAlt mee hoor, bij 20 zweet ik. Maar ja, ik zwem nu ook af en toe nog gewoon even buiten zonder duikpak. Gewoon 2 minuten.

Koudwaterzwemmen doe ik wel in bikini (paar jaar geleden zelfs in het Meer van Genève in februari :)) ), maar deze koukleum duikt zelfs in de tropen met 30 graden bodemtemperatuur nog met een wetsuit aan. :') Is ook altijd een hele operatie om duikschoolhouders ervan te overtuigen dat ik het écht altijd heel erg koud krijg en echt een wetsuit nodig heb. :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:19

Hoi Santa... Ik had post van jou gekregen, open gemaakt, gelezen (leuke kaart trouwens)
maar jou kaart trof mij op een slecht moment dus nadat ik jou kaart had ontvangen heb ik die aan de kant gelegd en ben ik gaan slapen (ik slaap wat af tegenwoordig) en nu ben ik de kaart kwijt...
Ik heb oprecht geen idee meer waar ik die neer gelegd heb :o
Dus ik ben hard op zoek naar jouw kaart en zodra ik hem heb zal ik hem posten.
Sorry!

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:19

Heel veel sterkte Gowlan en Neonlight!

Dat is slim, de foto op de kaart opzoeken via Google afbeeldingen. Ik heb dat zojuist ook maar eens geprobeerd, maar bij komt er alleen fotopapier uit de zoekresultaten. Misschien doe ik iets fout, maar ik zou het eerlijk gezegd ook niet zo leuk vinden als ik nu al weet wie mijn Secret Santa is.

Ik ben helaas ook niet zo actief op bokt, maar mijn Secret Santa hoeft zich geen zorgen te maken hoor! Ik waardeer het enorm dat iemand tijd, geld en moeite voor mij over heeft om iets leuks samen te stellen. Het kaartje vond ik ook al heel lief en daar ben ik al heel dankbaar voor!
Ik heb ook geprobeerd om meer tops of flops te bedenken, maar ik vind het juist leuk om verrast te worden en niet over te komen alsof ik alleen een boodschappenlijstje heb. Mocht het nog van pas komen dan kan ik wel zeggen dat mijn lievelingskleur turquoise is.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:26

Sterkte Neonlight en Gowlan.

Ik kan me ook wel vinden in dat inactieve lootjes lastig zijn hoor. Maar goed wat dieper gestalkt en ik hoop dat het nu gewoon goed zit qua spullen. Ik vind zelf in ieder geval mijn pakket al heel leuk worden. Volgende week ga ik de kaart afmaken, ik heb maandag eerst mijn colloquium en dan kan ik even rustig aan doen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 19:07

Sterkte Gowlan en Neonlight!

Zaterdag ga ik de laatste cadeautjes shoppen *\o/*
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 26-11-20 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 19:12

Sterkte gowlan en neonlicht!

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 19:48

In hoop tegen dat de pakjes verstuurd worden het minder druk is op de post.
Wij verzuipen bijna in de pakjes.
Normaal heb ik een 20-tal pakjes ik zit nu dagelijks aan 60 pakjes ongeveer en dan nog een postronde.
Afgelopen week kwam post nl iets brengen tijdvak was tussen 13u30 en 17u30, is het pakket komen leveren om 21u45.

Verder kan mijn traject om mama te worden wel eens heel snel gaan.
Woensdag moet ik naar de vroedvrouw voor een intake gesprek.
De fertiliteitsarts zei dat tegen mijn volgende eisprong er een donor gevonden zal zijn...