SusanH schreef:Ben zo blij dat mijn kapjes morgen binnen komen Ik dacht al, dat gaat er vast van komen dat we die moeten gaan dragen op meer plekken.
En dat het nog een jaar gaat duren, ik geloof Koopmans wel. En ben blij dat zij tenminste eerlijk is. Eindelijk iemand die een beetje perspectief geeft en daar open over durft te zijn.
Nou ja, Gommers ik dacht ik ook niet zomaar iemand, en die maant om geen paniek te maken..
Hoe hij over mondkapjes denkt weet ik niet precies..maar er zijn geleerde mensen voor en tegen.
Ik vind alleen het argument 'tegen' vaak een beetje slecht:"het werkt niet want mensen gaan met hun handen eraan zitten"..Dan wordt er verondersteld dat dat inherent is aan het gebruik van mondkapjes, en dat is niet persé zo.
Buiten dat, als je niet ziek bent ga je niet naar buiten, met of zonder mondkapje, dus vallen die vieze handen aan dat mondkapje misschien wel mee..
Ik wil prima een mondkapje op als dat betekent dat het virus minder hard gaat, of als men zich veiliger voelt of gewoon omdat het een kleine moeite is.
Ik zou wel graag zien dat vreemde mensen dan evengoed uit mn aura blijven, met of zonder mondkapje