Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:00

Dat ik niet meer naar de sportschool mag komende tijd. ik hoest nog een beetje maar ivm Corona blablabla. Zit verdorie al 2 weken thuis en eindelijk weer fit genoeg om te gaan, krijgen we dit.
Snap het wel maar ik. wil. trainen. -O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:02

casperzazoe schreef:
Dat ik niet meer naar de sportschool mag komende tijd. ik hoest nog een beetje maar ivm Corona blablabla. Zit verdorie al 2 weken thuis en eindelijk weer fit genoeg om te gaan, krijgen we dit.
Snap het wel maar ik. wil. trainen. -O-

Thuis kan je toch ook allerlei sportoefeningen doen ?
Anders altijd welkom hier om stallen komen te mesten ~~}> :D

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:03

Rode peper gesneden en daarna aan mijn neus gezeten. Zucht...

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:05

Shetlander die weer zo lollig is telkens de paddock uit te sneaken. Blijf nu gewoon eens daar eikel.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:13

Aan mijn allergie voor suiker en het snoep dat mijn naam roept

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:21

Dat ik me altijd zo hecht aan dingen en veranderingen lastig vind :+ Ik verhuis dus naar een prachtig nieuw plekje voor heel weinig geld in notabene Amsterdam. Geschenk uit de hemel so to speak. Komt er vandaag iemand langs om wat foto's van mijn huidige studio te maken voor de nieuwe bewoonster die er bijna in komt en ineens overviel het me dat ik weg moet uit een huisje waar ik altijd van heb geroepen dat ik er jáááren zou blijven wonen. Heb daar dan toch veel moeite mee terwijl ik echt niet mag klagen over waar ik heen ga :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:22

Ik vind dit eigenlijk zelfs geen gek idee. Zo vermijd je dat mogelijke corona gevallen al verzwakte mensen gaat aansteken. Spijtig dat er maar 1 ziekenhuis zo slim is om dat te doen -O-
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:39

Nayomie schreef:
Nayomie schreef:
Dat ik les heb van een docent met een extreem fries accent. Krijg de helft nu dus niet mee want het is super binnensmonds.

Deze les is met diverse opleidingen, die man is ook slechts alleen gericht op 1 deel van de groep. Dus alle uitwerkingen zijn ook alleen op die groep gericht. :')

Arghhh denk je alles gehad te hebben, geeft deze docent ook nog eens verkeerde informatie. Fijn dit, want hier moeten we gewoon examen voor maken. :x

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:50

Dat ik door 7 kilo af te vallen van cupmaat D naar B ben gegaan -O-

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 20:31

Mijn collega is alweer ziek, dus werk ik morgen van 8 tot 6 ipv half 10 tot 1. Ze is 1 week terug geweest en is dus nu weer ziek. En ik ben de enige met juiste papieren en beschikbaarheid die haar kan overnemen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 21:04

DHL... zou tussen 17:50 uur en 19:50 uur komen.
Was gewoon thuis. Krijg ik een mail dat de bezorger om 19:17 uur voor een dichte deur stond. Er is NIET aangebeld _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 21:17

Dat ik vannacht in het ziekenhuis moet blijven omdat ik veel te veel harde buiken heb en mijn baarmoedermond/hals verweekt/verkort is :\ Baby moet eigenlijk nog een week of 9 blijven zitten...

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 21:18

Dat ik net ruim 5k heb hardgelopen en dus dacht dat ik de 5k-challenge voor maart had voltooid, telt Strava 'm niet mee omdat ik 'm handmatig heb ingevoerd. :7 :')

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 21:24

Anoniem schreef:
Dat ik vannacht in het ziekenhuis moet blijven omdat ik veel te veel harde buiken heb en mijn baarmoedermond/hals verweekt/verkort is : Baby moet eigenlijk nog een week of 9 blijven zitten...

Ik ga duimen dat dat ook gaat gebeuren Y;( Sterkte!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 21:24

Anoniem schreef:
Dat ik vannacht in het ziekenhuis moet blijven omdat ik veel te veel harde buiken heb en mijn baarmoedermond/hals verweekt/verkort is : Baby moet eigenlijk nog een week of 9 blijven zitten...

Sterkte, dat is niet niks!

Mijn ergernis: alweer die rottige harde wind en het feit dat ik nu toch wel begin te stressen vanwege die Corona-ellende. Hoop echt dat mijn vader en schoonvader het niet krijgen met hun zwakke gezondheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 21:41

De wind die vervelend doet, dan helemaal geen wind en ineens bam keiharde wind. Word gewoon lente en houd op met dat vieze natte winderige weer. En het feit dat ik steeds moet niezen (ik denk iets van pollen ofzo, want komt echt uit het niets en jeukneus)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 22:16

Dat uitgerekend ik feedback mag gaan geven op een kerel uit mijn werkgroep die ik irritant vind. Omdat hij een wijsneus is die graag laat zien hoe veel moeilijke woorden hij kent.

Zin 1: "trachtte"
En ook: "tussen intelligentsia te laven"
Of "dientengevolge"

Dit uit de eerste 5 zinnen my god ik moet nog 6 pagina's.

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 22:43

Dat ik niks weet om te doen en dat ik dus nu al 10 minuten tegen een zwart scherm aan zit te kijken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 23:08

Bij nader inzien was ik bij pagina 4 al aan het huilen van het lachen om zijn krampachtige woordkeuze. Zo veel mogelijk onmogelijk moeilijke woorden in 1 zin proppen zorgt voor een hilarische tekst.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 23:10

MarlindeRooz schreef:
Bij nader inzien was ik bij pagina 4 al aan het huilen van het lachen om zijn krampachtige woordkeuze. Zo veel mogelijk onmogelijk moeilijke woorden in 1 zin proppen zorgt voor een hilarische tekst.

Joey Tribbiani die woord voor woord een brief door thesaurus gooit stel ik mij hierbij voor.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 23:12

__Sannne schreef:
MarlindeRooz schreef:

Joey Tribbiani die woord voor woord een brief door thesaurus gooit stel ik mij hierbij voor.

Nou komt in de buurt... Alleen draagt deze kerol van 20 een stropdas naar college en praat hij ook net zo 18e eeuws als dat hij schrijft.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 23:13

Dat ik me prima voelde, en me nu naar voel door een gedachte die ineens door m'n hoofd schoot. Krijg het niet van me af geschud. :(

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 23:17

__Sannne schreef:

Ik moest aan precies dezelfde scene denken. _/-\o_

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 23:22

Dat ik net de kapotte hoeken van mijn bank probeerde te verhullen met ductape :') beide grijs maar tis niet dat je er omheen kan en het niet ziet _O-
Klotekat blijf eraf _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 23:22

Het komt in de buurt ja. Man, ben nu helemaal hyper er door en wilde op tijd slapen.