Snap het wel maar ik. wil. trainen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Dat ik niet meer naar de sportschool mag komende tijd. ik hoest nog een beetje maar ivm Corona blablabla. Zit verdorie al 2 weken thuis en eindelijk weer fit genoeg om te gaan, krijgen we dit.
Snap het wel maar ik. wil. trainen.
Nayomie schreef:Nayomie schreef:Dat ik les heb van een docent met een extreem fries accent. Krijg de helft nu dus niet mee want het is super binnensmonds.
Deze les is met diverse opleidingen, die man is ook slechts alleen gericht op 1 deel van de groep. Dus alle uitwerkingen zijn ook alleen op die groep gericht.
Anoniem schreef:Dat ik vannacht in het ziekenhuis moet blijven omdat ik veel te veel harde buiken heb en mijn baarmoedermond/hals verweekt/verkort isBaby moet eigenlijk nog een week of 9 blijven zitten...
MarlindeRooz schreef:Bij nader inzien was ik bij pagina 4 al aan het huilen van het lachen om zijn krampachtige woordkeuze. Zo veel mogelijk onmogelijk moeilijke woorden in 1 zin proppen zorgt voor een hilarische tekst.
__Sannne schreef:MarlindeRooz schreef:Bij nader inzien was ik bij pagina 4 al aan het huilen van het lachen om zijn krampachtige woordkeuze. Zo veel mogelijk onmogelijk moeilijke woorden in 1 zin proppen zorgt voor een hilarische tekst.
Joey Tribbiani die woord voor woord een brief door thesaurus gooit stel ik mij hierbij voor.