Fem schreef:Ik heb echt nog geen flauw idee wat ik moet doen qua hint.
Volgens mij was het voorgaande jaren best wel makkelijk.
Mocht iemand me willen/kunnen helpen.. Graag!
Tja... volgens mij heeft het niet raden van jou als SS fatale gevolgen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JPitty schreef:Postcode en huisnummer is verplicht dacht ik. Hier nemen ze pakketjes zonder die gegevens niet eens aan bij postNL-punt. Ergens ook wel logisch, want als er dan in het adres een fout zit ofzo en het moet retour, moeten ze wel weten waar het dan heen moet.
Wordt het wat minder pittig.
JPitty schreef:Postcode en huisnummer van afzender is verplicht dacht ik. Hier nemen ze pakketjes zonder die gegevens niet eens aan bij postNL-punt. Ergens ook wel logisch, want als er dan in het adres een fout zit ofzo en het moet retour, moeten ze wel weten waar het dan heen moet.
JPitty schreef:Postcode en huisnummer van afzender is verplicht dacht ik. Hier nemen ze pakketjes zonder die gegevens niet eens aan bij postNL-punt. Ergens ook wel logisch, want als er dan in het adres een fout zit ofzo en het moet retour, moeten ze wel weten waar het dan heen moet.