Fem schreef:Ik heb echt nog geen flauw idee wat ik moet doen qua hint.
Volgens mij was het voorgaande jaren best wel makkelijk.
Mocht iemand me willen/kunnen helpen.. Graag!
Tja... volgens mij heeft het niet raden van jou als SS fatale gevolgen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Postcode en huisnummer is verplicht dacht ik. Hier nemen ze pakketjes zonder die gegevens niet eens aan bij postNL-punt. Ergens ook wel logisch, want als er dan in het adres een fout zit ofzo en het moet retour, moeten ze wel weten waar het dan heen moet.
JPitty schreef:Postcode en huisnummer van afzender is verplicht dacht ik. Hier nemen ze pakketjes zonder die gegevens niet eens aan bij postNL-punt. Ergens ook wel logisch, want als er dan in het adres een fout zit ofzo en het moet retour, moeten ze wel weten waar het dan heen moet.
JPitty schreef:Postcode en huisnummer van afzender is verplicht dacht ik. Hier nemen ze pakketjes zonder die gegevens niet eens aan bij postNL-punt. Ergens ook wel logisch, want als er dan in het adres een fout zit ofzo en het moet retour, moeten ze wel weten waar het dan heen moet.