DeMolenhoek schreef:Dat ik zonet mijn ontslag heb getekend. Ipv een immense opluchting te voelen ben ik juist heel erg verdrietig en overstuur. 6 jaar mijn werk met veel plezier gedaan en dan moet het op zo een rotmanier eindigen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Aan dat ik wakker werd en gelijk allemaal boze berichten van werk zag
"Top Gewerkt gisteren!!! Derving niet gedaan, vriezer niet opgeruimd, opzet niet goed gedaan!! Fijn hoor van je"
Terwijl de opzet niet eens door mij is gedaan, ik drie kratten derving eruit heb gehaald en ivm met de hitte de vriezer niet langer dan 5 minuten open mocht laten staan en dus niet de vriezer kon opruimen!
Lestrange01 schreef:Aan dat ik wakker werd en gelijk allemaal boze berichten van werk zag
"Top Gewerkt gisteren!!! Derving niet gedaan, vriezer niet opgeruimd, opzet niet goed gedaan!! Fijn hoor van je"
Terwijl de opzet niet eens door mij is gedaan, ik drie kratten derving eruit heb gehaald en ivm met de hitte de vriezer niet langer dan 5 minuten open mocht laten staan en dus niet de vriezer kon opruimen!
DeMolenhoek schreef:Dat ik zonet mijn ontslag heb getekend. Ipv een immense opluchting te voelen ben ik juist heel erg verdrietig en overstuur. 6 jaar mijn werk met veel plezier gedaan en dan moet het op zo een rotmanier eindigen.
Laibadji schreef:Ik erger mij aan het feit dat ik niet durf door te praten tegen mijn schoonmoeder. Pffff ze doet zoveel wat ik niet wil ( zoon vol snoep stoppen, hem eindeloos naar YouTube laten kijken, roken in zijn buurt, met de auto rijden zonder de gordel aan te doen...) En altijd laat ik mijn hart spreken want ze ziet hem zo graag en hij haar ook. Echter ben ik nooit op mijn gemak als hij bij haar is. Zeker niet nu ik weet dat ze niet altijd zijn gordel aan doet.
Er mee praten helpt niet want ze is van mening dat zij het beste weet en luistert naar niemand. Ze doet gewoon haar zin.
Waarom kan ik niet harder zijn?
Whale schreef:Laibadji schreef:Ik erger mij aan het feit dat ik niet durf door te praten tegen mijn schoonmoeder. Pffff ze doet zoveel wat ik niet wil ( zoon vol snoep stoppen, hem eindeloos naar YouTube laten kijken, roken in zijn buurt, met de auto rijden zonder de gordel aan te doen...) En altijd laat ik mijn hart spreken want ze ziet hem zo graag en hij haar ook. Echter ben ik nooit op mijn gemak als hij bij haar is. Zeker niet nu ik weet dat ze niet altijd zijn gordel aan doet.
Er mee praten helpt niet want ze is van mening dat zij het beste weet en luistert naar niemand. Ze doet gewoon haar zin.
Waarom kan ik niet harder zijn?
Gewoon iets van zeggen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Stel er gebeurt iets terwijl je zoontje niet z'n gordel om heeft. Dat vergeef je jezelf waarschijnlijk nooit.
Laibadji schreef:Dat doe ik hoor. Heb dit al kwaad, emotioneel, rationeel, coachend... gezegd. Niets helpt. Vriend staat 100% achter mij. Hij is enkel niet zo als ik. Hij wordt heel kwaad op haar maar ook dat helpt niet.
Ze doet gewoon haar zin.
Whale schreef:Laibadji schreef:Dat doe ik hoor. Heb dit al kwaad, emotioneel, rationeel, coachend... gezegd. Niets helpt. Vriend staat 100% achter mij. Hij is enkel niet zo als ik. Hij wordt heel kwaad op haar maar ook dat helpt niet.
Ze doet gewoon haar zin.
Dan zou ik je zoontje niet meer met haar alleen laten. Is misschien niet leuk voor haar, maar als ze niet wilt luisteren...