Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:45

DeMolenhoek schreef:
Dat ik zonet mijn ontslag heb getekend. Ipv een immense opluchting te voelen ben ik juist heel erg verdrietig en overstuur. 6 jaar mijn werk met veel plezier gedaan en dan moet het op zo een rotmanier eindigen.

:(:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:46

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik wakker werd en gelijk allemaal boze berichten van werk zag

"Top Gewerkt gisteren!!! Derving niet gedaan, vriezer niet opgeruimd, opzet niet goed gedaan!! Fijn hoor van je"

Terwijl de opzet niet eens door mij is gedaan, ik drie kratten derving eruit heb gehaald en ivm met de hitte de vriezer niet langer dan 5 minuten open mocht laten staan en dus niet de vriezer kon opruimen!

Omg dit was echt mijn leven toen ik nog op de boetiek afdeling stond.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:51

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik wakker werd en gelijk allemaal boze berichten van werk zag

"Top Gewerkt gisteren!!! Derving niet gedaan, vriezer niet opgeruimd, opzet niet goed gedaan!! Fijn hoor van je"

Terwijl de opzet niet eens door mij is gedaan, ik drie kratten derving eruit heb gehaald en ivm met de hitte de vriezer niet langer dan 5 minuten open mocht laten staan en dus niet de vriezer kon opruimen!

Wauw, wat een lef ook om zulke berichten te sturen zonder uberhaupt het verhaal te weten! Als je zoiets constateert dan ga je toch eerst in gesprek?! Echt belachelijk :(:)

DeMolenhoek schreef:
Dat ik zonet mijn ontslag heb getekend. Ipv een immense opluchting te voelen ben ik juist heel erg verdrietig en overstuur. 6 jaar mijn werk met veel plezier gedaan en dan moet het op zo een rotmanier eindigen.

Ah bah, dat is ook klote :(:) De opluchting komt vast nog wel, het is allemaal niet niks!

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:55

Aan dat m'n wekker niet is afgegaan vanochtend en nu moet ik weer tot vanavond wachtend om naar m'n paard te gaan -:(-

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:13

DeMolenhoek schreef:

:(:) heel veel sterkte! Hoop dat de opluchting nog komt. En dat de rust nog over je heen valt.

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:36

Dat alles super droog is buiten en onze ruin heeft mok.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:39

Dat er een oude man in een scootmobiel zit en zijn 3 honden ernaast rennen. Top joh.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 13:00

Dat de computer van onze administratief assistente gecrasht is en ze dus vandaag naar huis gestuurd is omdat ze echt niks kon doen. Krijg net een berichtje van mijn baas zijn vrouw dat ze morgen ook niet komt omdat de computer nog steeds niet werkt. Top, nog een dag voor 2 man werken.

En dat ik de gehaktballen kneus van onze familie ben. Ze smaken best hoor, maar zien er echt niet uit. Dit talent heeft duidelijk een generatie overgeslagen :')

En dat ons rugby team in de rust (weer eens) achter staat. Ik ga op zoek naar een ander team...

Zo dat was het weer even voor vandaag :+

DMH: niet leuk, maar beter voor jezelf, afgaande op je berichten. Die rust komt nog wel.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 13:00

Dat ik om 12 begonnen ben met werken.
Mijn collega voorgeladen heeft en vergeten heeft de deksel boven dicht te doen.
Dus nu moest ik bij deze hitte eerst de vrachtauto hoogklimmen en de deksel dicht doen.
En bedankt l*l.....
Om nog maar van het gevaar te spreken wat er gebeuren kan als de deksel uit zijn railing schiet onderweg

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 13:36

Britta31 schreef:

Mijn paard dus ook _-:(

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 13:47

Dat mn concentratie op mn werk steeds verder wegzakt. Lekker joh zo'n werkplek zonder airco

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 14:29

DeMolenhoek schreef:

Wat naar DeMolenhoek. Zo een werkrelatie afronden is niet fijn ( kan er van meespreken. Ooit zelf ook ervaren)

Hopelijk kan je na een tijdje inzien dat je de goede beslissing genomen hebt.

Ik wens jou het beste toe en hopelijk een leuke nieuwe uitdaging!

Ik erger mij aan het feit dat ik niet durf door te praten tegen mijn schoonmoeder. Pffff ze doet zoveel wat ik niet wil ( zoon vol snoep stoppen, hem eindeloos naar YouTube laten kijken, roken in zijn buurt, met de auto rijden zonder de gordel aan te doen...) En altijd laat ik mijn hart spreken want ze ziet hem zo graag en hij haar ook. Echter ben ik nooit op mijn gemak als hij bij haar is. Zeker niet nu ik weet dat ze niet altijd zijn gordel aan doet.

Er mee praten helpt niet want ze is van mening dat zij het beste weet en luistert naar niemand. Ze doet gewoon haar zin.

Waarom kan ik niet harder zijn?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 14:39

Laibadji schreef:
Ik erger mij aan het feit dat ik niet durf door te praten tegen mijn schoonmoeder. Pffff ze doet zoveel wat ik niet wil ( zoon vol snoep stoppen, hem eindeloos naar YouTube laten kijken, roken in zijn buurt, met de auto rijden zonder de gordel aan te doen...) En altijd laat ik mijn hart spreken want ze ziet hem zo graag en hij haar ook. Echter ben ik nooit op mijn gemak als hij bij haar is. Zeker niet nu ik weet dat ze niet altijd zijn gordel aan doet.

Er mee praten helpt niet want ze is van mening dat zij het beste weet en luistert naar niemand. Ze doet gewoon haar zin.

Gewoon iets van zeggen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Stel er gebeurt iets terwijl je zoontje niet z'n gordel om heeft. Dat vergeef je jezelf waarschijnlijk nooit.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 14:51

Britta31 schreef:

Mok kan ook door droogte komen. ;)

Ik erger me aan de hitte. :(

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 14:54

nicole_floor schreef:
Britta31 schreef:

Mok kan ook door droogte komen. ;)

Ik erger me aan de hitte. :(

Ik erger me ook aan deze hitte...

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 15:07

Bij ons is 45.fiets.graden.celcius.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 15:09

Kantoor is inmiddels een persoonlijke sauna geworden. Nog 1,5 uur overleven en dan mag ik wegbranden in de zon.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 15:43

Dat de hond niet van water houdt.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 15:47

Dat ik me zo intens leeg van binnen voel. Zaterdag op vakantie en hopelijk knap ik wat op.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 15:52

Sheehan schreef:
Dat ik me zo intens leeg van binnen voel. Zaterdag op vakantie en hopelijk knap ik wat op.

:(:)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:04

Sheehan schreef:

Had ik ook, na een week vakantie ben ik echt tot rust gekomen en voelde ik me beter. Hoop dat het voor jou ook helpt om even weg te zijn :j

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:04

Whale schreef:
Laibadji schreef:

Gewoon iets van zeggen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Stel er gebeurt iets terwijl je zoontje niet z'n gordel om heeft. Dat vergeef je jezelf waarschijnlijk nooit.

Dat doe ik hoor. Heb dit al kwaad, emotioneel, rationeel, coachend... gezegd. Niets helpt. Vriend staat 100% achter mij. Hij is enkel niet zo als ik. Hij wordt heel kwaad op haar maar ook dat helpt niet.

Ze doet gewoon haar zin.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:06

Laibadji schreef:
Dat doe ik hoor. Heb dit al kwaad, emotioneel, rationeel, coachend... gezegd. Niets helpt. Vriend staat 100% achter mij. Hij is enkel niet zo als ik. Hij wordt heel kwaad op haar maar ook dat helpt niet.

Ze doet gewoon haar zin.

Dan zou ik je zoontje niet meer met haar alleen laten. Is misschien niet leuk voor haar, maar als ze niet wilt luisteren...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:08

Ik denk ook de beste oplossing.Niet meer alleen laten.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:11

Whale schreef:
Laibadji schreef:

Ze doet gewoon haar zin.

Dan zou ik je zoontje niet meer met haar alleen laten. Is misschien niet leuk voor haar, maar als ze niet wilt luisteren...

En dat je zoon die bij een remactie van schoonmoeder door de voorruit vliegt schijnt ook niet leuk te zijn.