Ik stel me dan echt een herder of paard voor die dan aan komt rennen als je dat roept.
Ik heb ook best een aparte naam echt heel fijn als je bij een groot bedrijf werkt en jezelf vaak moet voorstellen. Heb inmiddels ook al veel bijnamen. Tegenwoordig zelf ik zelf maar als het te moeilijk is zeg maar karel.
Ik kende iemand die had al een zoon en een hond. 2e zoon werd geboren. Kreeg ie de naam van de hond. Oudste zoon moest roepen met *broer naam* en *hond naam*
Ik kende iemand die had al een zoon en een hond. 2e zoon werd geboren. Kreeg ie de naam van de hond. Oudste zoon moest roepen met *broer naam* en *hond naam*
Uiteraard draait de werkende Nederlander er voor op..
Lima84
Geplaatst: 22-02-19 23:23
joyce_eddy schreef:
Uiteraard draait de werkende Nederlander er voor op..
Precies wat ik dacht! Maar gelukkig is zij erg blij met dr aankomende zoon en alle felicitaties zucht....
Lima84
Geplaatst: 22-02-19 23:25
Maaruhhh ff iets anders.... als kindervrije 34jarige met alleen maar vriendinnen met kinderen zoek ik eigenlijk een “hippe” (jaja) medestander (regio Roosendaal/Breda) die eens samen een bar/feest/festival onveilig zou willen maken. Niemand die ik ken wil nog iets ondernemen en ik mis dat juist! Die ‘koffie zit avonden als de kids op bed liggen’ tot mn 70e benauwen me nual, Hihi.
Dacht ik probeer het hier eens. Want zou niet weten waar ik stap maatjes vandaan zou moeten halen. Op stal is iedereen veel jonger dan ik en op mn werk weer veel ouder