Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:Maar een scharrel is ook meer een soort van seksrelatie, niet waar? Tenminste dat vind ik persoonlijk. Je ziet die persoon graag, hebt er seks mee etc. maar geen gevoelens. Een soort van exclusieve FWB
Wat ik me dan afvraag, hoe zie je dat dan voor je met betrekking tot de toekomst? Wil je dan nooit een stapje verder? Hoe zit het met de toekomst? Klinkt als gezever maar ik vind het zo.. euhm ja zonde van de tijd om 2 jaar exclusief met iemand te zijn, maar geen toekomstperspectief te hebben. Niet dat ik rammelende eierstokken heb hoor, totaal niet. Maar als je nergens naartoe bouwt, waar gaat het dan heen?
Is ook overigens weer vanuit mijn perspectief hoor.
Ik heb dat ook gehad hoor, na langer praten/aandringen was het voor hem FWB. Tjah dat kan ik gewoon niet, bij mij komen er toch gevoelens op (zeker na een langere tijd). Dus punt erachter. Want zoals bovenstaand, ik vind dat dan echt zonde van de tijd. En er zijn nog wel meer mannen
Cer schreef:Da's behoorlijk flauw en laag.Nou ja mijn ex gaf dat ook aan.. we waren exclusief, hij wilde geen ander, en daar heeft ie zich altijd aan gehouden.. Uiteraard was hij ook lief, samen op vakantie, kadootjes en aandacht etc..
Maar hij wilde het geen 'relatie' noemen.
Toen hij het (na drie jaar) verbrak zei hij dus ook "ja ik heb dit nooit als relatie gezien, dat heb ik toch gezegd altijd? en nu wil ik verder"... dus toen dacht ik "dat is ook een manier van indekken"...