Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 19:31

listiglistje schreef:
Ik meld mezelf ook, ik ben begin januari 2018 begonnen en inmiddels 1394 volgers.
Best actief, 6 tot 12 feeds per dag en soms 1 tot 3 stories per dag

Het is begonnen als foodpagina, maar daar is zoveel van en ik vond het zelf eentonig.
Dus nu een mix met muziek, quotes, foto's met een boodschap, Dieren, humor, mode, makeup,
huidverzorging, mooie foto's, food, interieur, mijn eigen stad/dorp en een selfie iedere dag om mijn pagina een smoel te geven.
Het is wel wie ik ben en wat ik leuk vind en veelal zelf gebruik of maak, ik houd ook van fotografie.

https://www.instagram.com/lindaselhorst/?hl=nl

Ik kan wel wat tips gebruiken, want mijn aantal volgers groeit maar langzaam en aantal likes
zitten meestal rond de 30 tot 60, En ik weiger likes of volgers te kopen of Volgen en dan ontvolgen... hekel aan nep!

Dus als iemand tips heeft voor mij, graag!


6 tot 12 x per dag een post? Persoonlijk zou ik je dan niet volgen en als ik het wel doe zou ik niet iedere post liken of reageren. Is er een reden dat je zo vaak post?

Captain

Berichten: 21418
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 19:31

Zo te zien wel.. :') Hoe dan?! Ik vind mensen die structueel vaker dan 1x per dag posten irritant en ontvolg ik. :+ Hoe kom je uberhaupt aan zoveel foto's om te posten?

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 19:33

Captain schreef:
Zo te zien wel.. :') Hoe dan?! Ik vind mensen die structueel vaker dan 1x per dag posten irritant en ontvolg ik. :+ Hoe kom je uberhaupt aan zoveel foto's om te posten?


Nou dat dus :o

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 19:51

Say whut. Dan ben ik zo door de fotos heen die ik heb. _O-

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 20:01

Wow, dat is inderdaad wel erg veel.. Ik zou er de inspiratie niet voor hebben :+
Hier waren de (in verhouding) vele likes ook maar een tijdelijke fase.. het is alweer voorbij, haha.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 20:08

Meestal zijn het 3 tot 5 eigen foto's per dag :D de rest kom ik op internet tegen. Het is ook allemaal erg verschillend wat ik plaats, als ik 1 thema zou hebben zou ik het zelf saai vinden.

Ik post 2 a 3 x per dag op vaste tijdstippen.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 20:10

Listiglistje: als je je aantal likes en volgers wilt opschroeven zou ik idd minder of selectiever posten (al vind ik je feed op zich wel leuk!). De meeste accounts die ik volg posten 1x per dag of om de paar dagen, en hun posts raken dan 'overspoeld' door posts van mensen die meermaals per dag posten. Dus die laatste volg ik bewust niet.

Ik verbaas me er echt nog steeds elke keer over dat jij een 44 bent :wow: hoe dan? :D

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 21:15

Als iemand vaker dan 2x op een dag post ontvolg ik, vind dat echt bloedirritant :=

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 22:10

Meen je dat, posten de hele dag? Wauw. Ik post een keer, uitzonderlijk twee keer op een dag maar meestal 1. Of soms een dagje niet.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 22:14

Jeetje! Waar haal je het materiaal vandaan? Ik post 1x per dag maar soms ook weken niet :+

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:29

Hier gaat het trouwens lekker de laatste tijd, eindelijk de 1000 voorbij :D heeft te maken met de winactie die ik nu heb lopen, maar zeker ook met de templates die ik sinds kort maak, merk ik. Super leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:39

billionache schreef:
Hier gaat het trouwens lekker de laatste tijd, eindelijk de 1000 voorbij :D heeft te maken met de winactie die ik nu heb lopen, maar zeker ook met de templates die ik sinds kort maak, merk ik. Super leuk!


Ik kom er nu pas achter dat jouw account @regreso.as is _O-

Dit heb ik echt bij heeel veel bokkers.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:44

Ik heb dat ook erg vaak, zo ook nu met jou hoor :') wel tof dat er zo veel blokkers 'bekend' zijn haha!

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 00:03

Ik meld mij ook! Ik weet niet precies hoe lang ik al instagram heb (oh sinds 2016 zie ik nu). Vooral in het begin helemaal niet actief. De laatste tijd wel. Waarbij het eerst begon met paardenfoto's word dat nu een stuk minder. Ik wil mij vooral richten op mijn andere hobby, namelijk handstanden, inversies ect. Omdat het in Nederland niet zo een groot ding is probeer ik via Instagram in contact te komen met andere hand balancers in de wereld. En misschien ook wel om mensen in Nederland vinden! Het gaat mij vooral om de tips die ik krijg.
Ik post heel erg onregelmatig. Soms 2 keer per dag, soms weken niet. Ik wil wel namelijk een beetje progressie of iets anders laten zien. Anders is iedere post zo meh :+

https://www.instagram.com/phenkonijn/

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 00:13

Joscaa schreef:
Meen je dat, posten de hele dag? Wauw. Ik post een keer, uitzonderlijk twee keer op een dag maar meestal 1. Of soms een dagje niet.

Ik post niet de hele dag hoor :+ ook maar max 1 a 2 x per dag... maar wel meerdere foto's of filmpjes met allemaal verschillend thema.

Bedankt voor de tip. Al poste ik eerst weinig en dat maakte eigenlijk niet uit qua groei volgers.
Ik zal het eens een week testen met minder en beter.

Naja op zich is 1400 vaste volgers niet slecht in 11 maanden. En dat op eerlijke wijze :P

Ik moet wel zelf wat actiever worden en meer gaan liken. Dus gisteren 1000 volgers_ontvolgers verwijderd met een app en volg nu alleen mijn eigen echte vaste volgers + 50 pagina's die ik zelf leuk vind.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 00:43

Ik heb 5070 eerlijke volgers in 11 maanden :)) Nee maar 1400 is top toch! :D

Ik volg ook alleen wie ik zelf leuk vind, ik volg geloof ik ook maar iets van 200 of 250 mensen. Ik doe nooit aan follow for follow en al die ellende. Ik wil dat mensen me volgen omdat ze Bright leuk vinden, niet omdat ik ze dan terug volg.

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 08:11

Ik principe doe ik wel aan follow for follow, vind het leuk de accounts te ontdekken die mij volgen :j

Tenzij het Russische accounts zijn of waarvan ik de taal niet ken

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:44

listiglistje schreef:
Meestal zijn het 3 tot 5 eigen foto's per dag :D de rest kom ik op internet tegen. Het is ook allemaal erg verschillend wat ik plaats, als ik 1 thema zou hebben zou ik het zelf saai vinden.

Ik post 2 a 3 x per dag op vaste tijdstippen.


Als je zoveel post zou ik je persoonlijk niet volgen. Helemaal als je per keer ook meerder foto's post :o
Vind het juist super irritant wanneer ik steeds hetzelfde account voorbij zie komen en daardoor andere mis die soms of 1x per dag iets uploaden.



Vraagje aan jullie, merken jullie ook dat wanneer je op bepaalde tijdstippen post je meer engagement hebt dan wanneer je eens op een andere tijdstip post?

Bij mij is het zo dat als ik voor 11 uur iets plaats ik veel meer likes en reacties krijg dan wanneer ik pas in de avond iets post :=
Ik probeer daardoor op een redelijk vast tijdstip te posten.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:58

Maar het is toch zo dat maar een klein percentage van je volgers de foto's ziet, volgens het nieuwe Algoritme van Instagram? Bij niet genoeg likes in korte tijd zie je ze niet eens!

Dus ik ga er niet vanuit dat iedereen mijn posts ziet.

Persoonlijk kijk ik naar de foto, ik vind het leuk/mooi of niet, wie het plaatst maakt mij eigenlijk niets uit.
Ik irriteer mij daar zelf niet aan., gezien ik naar de inhoud kijk, niet naar de persoon/account.

In de ochtend levert idd meer likes op!

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:27

Iemand die meer dan 2x per dag post ontvolg ik ook :o

Ik post over het algemeen in de avond, dat lijkt voor mij het meest op te leveren. Maar misschien moet ik ook eens de ochtend proberen. Sowieso is het enorm wisselend, soms krijg ik over de 300 likes.. En soms moet ik het doen met amper 100 :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:55

Ik post altijd in de avond, omdat ik er dan vanuit ga dat de meeste mensen tijd hebben om te kijken :+
Misschien ook eens in de ochtend proberen dan :Y)

Captain

Berichten: 21418
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:58

Meer mensen dit gekregen? :+

Afbeelding

Afbeelding

Het lijkt allemaal wel te kloppen maar waarom vragen ze mij?! :+ Ik plaats alleen maar paardenfoto's. :')
Laatst bijgewerkt door Captain op 06-12-18 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

PinkPrincess

Berichten: 1668
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:59

over het algemeen heb ik Insta voor onzinnige fotos van uitjes, etentjes en dagjes weg. :+
verder staan er ook genoeg paardenfotos op :))

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:04

Captain schreef:
Meer mensen dit gekregen? :+

[ [url=m/hsBvP4.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/QFViDH.png]Afbeelding[/url] ]


Nee, wel van Pineapple clothing. Maar die target volgens mij iedereen die sport {:)-:( Krijg wekelijks hetzelfde berichtje van ze of ik Brand Ambassador wil worden. Maar wel ff zelf je kleding betalen en dure verzendkosten. In ruil daarvoor een promo code en 10% van die opbrengst :')
En dat voor een Amerikaans bedrijf terwijl mijn volgers Europanen zijn en dus niet snel zullen bestellen daar 8)7

PinkPrincess

Berichten: 1668
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:05

Lang leven de reclame -O-